53. kapitola

4K 172 20
                                    

Pohled Lily

„Musíš mě políbit," zašeptala jsem a hned se nad svými slovy zarazila. Co jsem to do háje řekla? Chtěla jsem mu říct úplně něco jiného, ale vypadlo ze mě tohle. Niall na nic nečekal a okamžitě své rty přitiskl na ty mé. Jemně s nimi pohyboval. Jeho jazyk vklouzl do mých úst.

„Tak moc jsem si přál, abys to řekla. Chtěl jsem tě políbit, ale sám jsem nesebral odvahu," mumlal do polibku.

„Pojď, pojedeme. Nechci, aby byl nějaký problém, že tu pořád stojíme," zašeptala jsem a odtáhla se od něj.

„Jistě," nastartoval a vyjel. Svou ruku položil na mé stehno, stisknul ho a nechal jí tam ležet. Má ruka doputovala k té jeho a propletla se s ní.

„Co tady děláme?" zamumlala jsem, když jsme zastavili před obrovským domem. Byl krásný. Opravdu ano, líbil se mi ten jednoduchý styl, jakým byl z venku ozdoben.

„Tohle je naše budoucnost," pronesl hrdě a podíval se na mě.

„Jak to myslíš?" nechápavě jsem se na něj podívala.

„Tenhle dům je náš, koupil jsem ho pro nás. Musel jsem něco sehnat, pochopíš to, až ti řeknu víc. Nemusíš hned teď říkat, že se ke mně nastěhuješ, stačí, když mi slíbíš, že o tom budeš přemýšlet," podíval se na mě a políbil mě.

„Dobře," vzala jsem ho za ruku a táhla ho ke dveřím. Když je otevřel, vrhlo se k nám klubko chlupů. „Leo," zaječela jsem šťastně a chytla štěně do náruče. „Tak moc se mi po tobě stýskalo," držela jsem ho u sebe a nechala jeho jazýček, aby studoval můj obličej.

„Pojď, jdeme do obýváku a potom ti to všechno povím," za ruku mě táhnul do obýváku. Byl jednoduše zařízený, byla tu zatím jenom pohovka a krb. „Zatím to tu nemám zařízený, koupil jsem to ten první den, kdy jsme se rozešli, věděl jsem, že s tebou budu chtít být a věděl jsem, že se od tebe nebudu moct držet dál, takže jsem koupil tohle, bylo to místo, kam jsem mohl utíkat před problémy," vyprávěl mi.

„Aha, takže, co si mi chtěl říct?" zeptala jsem se váhavě, docela jsem se bála odpovědi.

„Díky tomu, co mi řekli kluci, že Louis, Liam a Harry za mnou chodili do nemocnice, i když vlastně nechodili, jsem si něco uvědomil. I kdybys na mě byla sebevíc naštvaná kvůli tomu rozchodu, tak bys za mnou stejně přišla. Kdybys to věděla, byla tady, přišla bys, i přesto, že jsem ti takhle ublížil, ale oni ne. Díky tomu jsem si potvrdil to, že jsem tě neměl poslouchat a ten slib porušit. Teď to udělám, poruším ten slib, protože si vyberu tebe. Od teď pro mě budeš na prvním místě jenom ty, teda do doby, kdy nás nebude víc, potom pro mě bude na prvním místě více lidí, ale to moc předbíhám," zasmál se a já se k němu přidala. „Od chvíle, kdy mi to kluci řekli, jsem přemýšlel celou noc, nedokázal jsem usnout, ještě tu noc jsem přidal ten tweet, protože jsem se rozhodl. Věděl jsem, že vedení bude zuřit, ale nesešlo mi na tom, jelikož já už věděl, co chci. Vybral jsem si tebe, takže to znamená jednu věc," podíval se na mě, ale nepokračoval.

„Jakou?" podívala jsem se mu do očí.

„Končím ve skupině, to díky tobě jsem tam vydržel celé prázdniny. To jenom kvůli tobě jsem tam byl doteď, ale kluci mi potvrdili, že pro ně nic neznamenám, že pro ně nejsem už nic, tak proč by oni měli být něco pro mě? Nechci s nimi už hrát, nechci zpívat, chci se úplně stáhnout. Chci učit lidi hrát golf, sám ho hrát a to taky udělám. Chtěl bych, abys se mnou dneska šla a oznámila to klukům," nadějně mě pozoroval.

„Jistě, že s tebou půjdu," usmála jsem se a políbila ho.

***

„Ahoj, musíme s vámi mluvit, jsou tu všichni?" zeptal se Niall, když nám Liam otevřel dveře od jejich vily.

„Jo, jsou nahoře, dojdu pro ně," usmál se a zmizel, poté se se všemi vrátil.

„Nezdržíme vás dlouho, bude to jenom chvilka," promluvil Niall. Zůstali jsme oba dva stát, nesedli jsme si, ani jeden z nás. „Všichni tři víte, že jsem to s Lily před několika dny ukončil a taky to, že jsem skončil v nemocnici," začal opatrně. Na povzbuzení jsem mu stiskla ruku. „S Lily jsem se rozešel kvůli vám."

„My jsme ti neřekli, aby ses s ní rozcházel," vyprsknul Louis.

„Ne, vy ne, ale vedení ano, dalo mi na výběr, buď vy nebo Lily. Slíbil jsem Lily, že pokud bych si měl vybrat, zvolím si vás, a tak jsem to udělal. Jenže vím, že to byla ta největší chyba, kterou jsem mohl udělat. Před novináři jste si hráli na největší kamarádíčky, kteří chodí do nemocnice za svým kamarádem, ale ani jednou jste tam nebyli. Luke, Ash, Cal a Mikey zrušili několik koncertů a to jenom kvůli tomu, aby za mnou mohli do nemocnice přijet a být tu se mnou, ale vy ne. Vy, kteří jste pro mě měli být podporou, jste si nevšimli, že jsem nic nejedl ani jsem nespal, nechtěli jste to vědět a nestarali jste se ani po tom, co jsem zkolaboval a skončil v nemocnici," pokračoval Niall.

„Nialle," ozval se Harry.

„Ne, ticho, nechte mě domluvit," utišil ho Niall. „Chci jenom říct, že jsem poznal, s kým jsem se vlastně celou dobu kamarádil, koho jsem považoval za bratry. Díky vám jsem si to uvědomil, já už s vámi bejt nechci. Stěhuju se pryč, nebudu s vámi bydlet a odcházím ze skupiny. Klidně si myslete, že jsem svině jako Zayn, což není pravda, řekl mi, co mu vedení udělalo, dalo mu na výběr jako mě, ale on si vybral Perrie se svým synem, kterého ona v té době čekala. Já si teď vybírám Lily, protože už s vámi nedokážu bejt, nechci. Nedokážu se na vás ani podívat, aniž bych si vzpomněl na to, jak jste se chovali a zachovali. Dávám vám to vědět teď a zítra to oznámím i na rozhovoru, to je všechno, zítra se uvidíme na rozhovoru," otočil se a chtěl odejít.

„Nialle, nevěděli jsme to, už víme, že si Zaynovi nepomáhal a mrzí nás to, hlavně mně, je mi to hrozně moc líto," ozval se Harry. Podívala jsem se na Nialla a čekala jsem, co odpoví, jelikož to, co teď řekne, rozhodne, jestli se jejich skupina rozpadne, protože jestli jim odpustí, tak můžou zase fungovat jako skupina, ale jestli ne, skupina se rozpadne a už se nikdy nedají dohromady, protože si každý půjde za svým. Zatajila jsem dech a očekávala ty slova, která z Nialla vypadnou.

Jak na to Niall zareaguje? Dá se skupina opět dohromady nebo se opravdu rozpadne? 😱

Příští díl už bude poslední a poté nás už čeká krátký epilog a opravdu už bude konec 😡

 Moc prosím o komentáře a vote, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat