Pohled Nialla
„Takže Nialle, kdo je tato tajemná dívka, se kterou si byl spatřen před pár dny?" zeptala se mě moderátorka. Bez Lily jsem byl oficiálně třetí den, což znamená, že je tři dny u matky a také to znamená, že je dneska poslední den prázdnin a jí to zítra začne. Ale možná je lepší, když bude ve škole, tam si na ní matka ani sourozenci nemůžou nic dovolit.
Podíval jsem se na obrazovku a tam byla má a Lilyina fotka, na které se držíme za ruce a líbáme se. „Tato dívka mě potkala na procházce a chtěla pomoct. Pronásledoval ji její přítel a ona mu řekla, že je zadaná, nevěřil jí, takže ode mě chtěla pomoct, aby se ho zbavila," odvyprávěl jsem naučenou verzi. Vedení mi jí do hlavy tlouklo asi tři hodiny, než jsem jí řekl bez chyby.
Na nikoho jsem se potom nepodíval, neměl jsem na to náladu. Nemohl jsem bez Lily spát, neměl jsem chuť k jídlu a nejlepší bylo, že kluci ze skupiny si toho ani nevšimli. Ale Luke, Cal, Mikey a Ash si toho všimli hned a to jenom přes obrazovku. Neřekl jsem jim to, nemohl jsem. Nedokázal jsem jim to říct.
„Takže to není ta tajemná dívka, o které si tvrdil, že si jí jednou vezmeš?" zkoušela to znovu.
„Ne, žádná taková už není," odpověděl jsem znovu frázi, kterou jsem měl naučenou na tuto otázku. „Teď už bychom se mohli věnovat něčemu jinému, než mému osobnímu životu," utnul jsem její další otázku, na kterou už se nadechovala.
„Jistě," odpověděla a následně se začala ptát ostatních.
***
„Čekej," zařval na mě Louis a chytil mě za ruku. „Co to jako mělo znamenat? Co si to dovoluješ? Jak můžeš o Lily říct něco takovýho?" řval na mě.
„Chceš mi jednu vrazit? Prosím, do toho," nabídnul jsem mu tvář. „Dělej, klidně si bouchni, aspoň se ti uleví. No tak, jen do toho, je mi u prdele, co uděláš," zavrčel jsem mu do tváře. „Jdi do prdele ty, Harry, Liam i celý to zkurvený vedení," otočil jsem se a odešel pryč.
Kvůli nim jsem o ni přišel a on na mě bude ještě takovej? ‚Ne, kvůli nim ne, kvůli sobě,' ozval se můj vnitřní hlásek.
Vyšel jsem ven, nevšímal jsem si žádných fanoušků a běžel pryč. Dokonce i bez ochranky, prostě jsem se rozběhnul a běžel pryč.
***
„Nialle, kdo je tato tajemná dívka, se kterou si byl před několika dny spatřen," zeptal se mě znovu nějaký reportér. Dneska je pátek, už druhý den je Lily ve škole, ještě pět dní do soudu a bude to. Rozhodne se, kde zůstane. „Nialle?" přilákal na sebe pozornost ten muž.
„Tato dívka mě potkala na procházce a chtěla pomoct. Pronásledoval ji její přítel a ona mu řekla, že je zadaná, nevěřil jí, takže ode mě chtěla pomoct, aby se ho zbavila," odpověděl jsem stejnou větu jako už několikrát.
„Takže to opravdu není ta, o které si mluvil, dívka, kterou sis jednou chtěl vzít?" vyzvídal dál.
„Ne, žádná taková už není," zašeptal jsem znovu. Pokaždé jsem odpovídal stejně, měl jsem to vtlučený do hlavy a žádná jiná odpověď nepřicházela v úvahu. Tedy podle našeho vedení. „Teď už prosím přestaňme řešit můj osobní život a ptejte se na něco, co se týká skupiny a ne mě," opět jsem jim zatrhl o tom mluvit, stejně jako vždycky.
Tentokrát už se ptal zbytku skupiny, já jsem vůbec neposlouchal a ani nereagoval. Dokonce jsem ani nevěděl, o čem se mluví. Začalo mi být špatně, začala se mi motat hlava. Vstal jsem, jelikož jsme měli zazpívat pár písniček. Nevěděl jsem, co jsme měli zpívat. V uších mi hučelo, před očima jsem měl mžitky. Nic jsem nevnímal, nic jsem neviděl. Jediné, co jsem cítil, bylo, jak se mi podlamovaly kolena, a já se řítil k zemi. Potom už nic, jenom černočerná tma.
***
„Jsi v pořádku?" zeptala se mě Ashley. Ležel jsem od včerejška na lůžku v nemocnici. Po tom, co jsem zkolaboval při zpívání, mě odvezli rovnou do nemocnice, kde si mě nechali.
„Jsem," odpověděl jsem, ale nepodíval jsem se na ní. Styděl jsem se, ublížil jsem Lily a vím, že ona to ví.
„Nialle, co to děláš? Nejíš, nespíš, ukončil si to s Lily, co se to s tebou děje?" zeptala se smutně a šla mě chytit za ruku.
„Nemůžu o tom mluvit," odpověděl jsem.
„Mně můžeš říct všechno, Nialle, nejsi na to sám," pronesla uklidňujícím hlasem.
Podíval jsem se na ní, a když jsem viděl ten její výraz, všechno to ze mě začalo padat. Prozradil jsem jí úplně všechno. „Je mi to líto, byla chyba, že jsem si vybral kluky. Vím to, já to vím, ale nemůžu s tím nic dělat. Chci jí to vysvětlit, i jejímu otci. Nechci, aby na mě byla naštvaná, nezvládám to bez ní. Nedokážu bez ní být. Nemůžu spát, nedokážu do sebe dostat nějaké jídlo, které bych v sobě udržel," sypal jsem ze sebe. Když už jsem jednou začal, nešlo to zastavit.
„Nialle, musíš jí to říct. Chci, abys to řekl i Jackovi, měl by to vědět. Trápí se, protože neví, proč si to s ní ukončil zrovna ve chvíli, kdy měla jet k matce. Zavolám mu a ty mu to všechno řekneš, platí?"
„Dobře," zamumlal jsem a otočil se k oknu.
***
„Nialle, jsi v pohodě?" vletěl do dveří Luke a za ním byl i zbytek jeho skupiny.
„Už je to lepší," pokusil jsem se o úsměv. Ležel jsem tu už třetí den. Jack přijel hodinu po tom, co jsem mluvil s Ashley, takže jsem mu to všechno řekl. Trval na to, že musím jet k soudu a vysvětlit jí to a dát to s ní dohromady. To jsem měl v plánu i tak.
„Musíš nám to říct, co se stalo s Lily? Proč o ní mluvíš takhle? Pokaždé odpovídáš stejně, jako bys to měl naučený," ozval se Ash. Všichni si posedali kolem mě a čekali, co odpovím.
„Kluci, posral jsem to," povzdechl jsem si a vyprávěl jim, co se stalo, když se naše fotka objevila v novinách.
„Tak aspoň nějaké pozitivum to mělo," prohlásil Mikey.
„Jaký?" zeptal jsem se a čekal, co z něj vypadne. Nedokázal jsem pochopit, jaké pozitivum náš rozchod mohl mít. Vždyť jsme se kvůli němu oba trápili a já skončil v nemocnici.
Další díl je na světě, jaká pozitivní věc z toho mohla vzejít a je opravdu nějaká? Nebo je to jenom vymyšlené, ale jak by k tomu potom přišli kluci, že? 😮
Niall má dneska narozeniny, takže Happy Birthday Niall 💗 💗 💖 💖
Zajímá mě, jaké nápady budete mít, takže moc prosím o zodpovězení otázek do komentářů 😗
Moc prosím o vote a komentáře, děkuji 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...