Pohled Nialla
„Nialle, nevěděli jsme to, už víme, že si Zaynovi nepomáhal a mrzí nás to, hlavně mně, je mi to hrozně moc líto," ozval se Harry.
„Nemyslíš si, že na to už je trochu pozdě?" otočil jsem se na všechny tři. „Celou dobu jsem vám říkal, že o tom nic nevím. Nevěřili jste mi, chovali jste se ke mně jako ke kusu hadru, dělali jste si, co jste chtěli. Když vás někdo naštval, co jste udělali? Zašli jste za vaším boxovacím pytlem Niallem a vybili si na něm zlost. Myslíš si, že vám to fakt můžu prominout? Harry, nejste tak naivní. I když vám to odpustím, tak to nic nemění. Odcházím ze skupiny a už vás nikdy nebudu chtít vidět. Nejste už moji kamarádi. Spletl jsem se ve vás, nedokážu uvěřit tomu, že jste se ke mně takhle chovali," díval jsem se postupně z jednoho na druhého. „Vy jste prostě kapitola v mém životě, kterou zítra na tom rozhovoru uzavřu a už se k ní nikdy nevrátím," naposledy jsem se na ně podíval a odešel společně s Lily pryč z vily.
„Jsi v pohodě?" zeptala se Lily, když jsem byl potichu, vezl jsem jí domů, aby o ní její taťka neměl strach.
„Já jo, nezlobíš se na mě, že jsem nepřijal tu omluvu?" zeptal jsem se opatrně.
„Nezlobím, chápu, že to nemůžeš udělat. Chovali se k tobě špatně, je to, jako bych měla odpustit matce a sourozencům, takže ti rozumím," položila svou ruku na mé stehno a pohladila mě po něm.
***
„Nialle, takže už nemůžeš skrývat skutečnost, že si nezadaný," ozvala se usměvavá moderátorka. „Co nám k tomu řekneš?"
„Dívka, která je na fotce, je osoba, kterou neskutečně moc miluju. Pár dní jsme byli od sebe, ve skutečnosti přesně deset dní a bylo to příšerné. Už to nikdy nechci zažít," odpověděl jsem také s úsměvem, ale můj byl spíš takový zachmuřený.
„Takže až pojedete na turné, tak pojede s vámi?" zeptala se znovu.
„Ne, zůstaneme spolu doma," odpověděl jsem. Podíval jsem se na své hodinky a zjistil, že už rozhovor bude trvat jenom pár minut, takže už byl čas to oznámit.
„Nějak to nechápu a zřejmě nebudu jediná, jak to myslíš, že spolu zůstanete doma?" tvářila se zmateně. Podíval jsem se do publika a spoustu holek mělo stejný výraz. Některé to možná pochopily, jelikož už brečely.
„Tak, jak to říkám. Omlouvám se všem fanynkám, kterým teď zlomím srdce, ale už jsem se tak rozhodl dávno a byla to jen otázka času. Ve skupině to už od odchodu Zayna neklapalo. Tedy aspoň já s kluky nevycházel, nebylo to mezi námi zrovna růžové. Potom do mého života přišla Lily, moje přítelkyně, do které jsem se zamiloval. Bylo to v té době, kdy jsem chtěl odejít ze skupiny a ukončit tak své trápení, ale ona mě donutila bojovat. Bojovat kvůli vám, kvůli lidem, kteří nás tak milují, kterým děláme radost jenom tím, že se jim třeba podepíšeme, nebo se s nimi vyfotíme, či jim zamáváme. Kvůli ní jsem pro vás bojoval. Jenže dál už nemůžu. Už ani ona mě nepřinutí změnit opět rozhodnutí. K tomuto výsledku jsem došel v nemocnici, ve chvíli, kdy se mnou Lily nebyla," díval jsem se na holky v hledišti, všechny už plakaly. „Je mi to líto, ale chci, abyste to věděli ode mě. Končím, odcházím ze skupiny a stahuji se do ústraní. Už nebudu nadále zpívat, chci si od toho dát pauzu. Všechny vás miluju, všichni pro mě znamenáte moc, ale ani kvůli vám už tohle nedokážu, je mi to líto, ale tohle je můj konec ve skupině."
„Může za to ta holka," ozval se křik z hlediště.
„Holky, jí z toho nesmíte vinit. Ona za to nemůže. Podporovala mě, věřte mi, kdyby nebylo jí, skončil bych už na začátku prázdnin. Díky ní jsem to vydržel další dva měsíce, ale už to nedokážu. Už ani ona mě nedonutí. Miluju jí a ona mě taky, pokud by na mě kvůli tomu byla naštvaná, fajn, za pár dní si jí usmířím, ale už prostě nedokážu být ve skupině. S kluky se skoro nebavím, hodně se hádáme a už to prostě není ono, věřte mi, že by se to za chvíli odrazilo i na hudbě a vy byste nás už neměli rádi, takže je lepší, pokud to ukončím já, teď a tady," vysvětlil jsem jim.
„Lily, jsi teď tady?" ozvala se moderátorka. Lily si v hledišti stoupla a dívala se na ni. „Mohla bys jít prosím k nám?"
Lily se sebrala a šla ke mně. V očích měla slzy, vstal jsem a šel jí naproti. Když jsme se potkali, objal jsem jí. „Miluju tě a podporuju tě, ať se rozhodneš pro cokoliv," zašeptala mi do ucha a políbila mě pod něj.
„Taky tě miluju," zamumlal jsem.
„Lily, co si myslíš o Niallovu rozhodnutí?" zeptala se jí moderátorka. „Řekni teď všem fanynkám, co si o tom myslíš."
„Nebudu vám lhát a říkat vám, jak moc jsem to Niallovi rozmlouvala, jelikož nechci lhát. Nenávidím lhaní. Nialla podporuji, ať se rozhodne pro cokoliv. On mě celou dobu také podporoval, od samého začátku mě podporoval. Já se rozhodla udělat to samé, a proto jsem se rozhodla ho podpořit i v tomhle," usmála se na mě Lily a poté se otočila k publiku. „Holky, já vím, jaké to je. Máte zlomené srdce, ale uvědomte si, že Niall tu pro vás bude pořád. Když vás potká na ulici, vyfotí se s vámi, dá vám podpis. Můžete si pouštět jejich písničky pořád dokola. Já vím, není to ono, jako ho slyšet na živo, ale on už není šťastný. Opravdu se trápil a dlouho si rozmýšlel, jestli odejít nebo ne. Niall vás miluje všechny, pro vás všechny má v srdci místečko, kde vás má uložené a vždycky bude a to i přesto, že vás nebude vídat," dokončila se slzami v očích.
„Krásně řečeno, všichni jsme rádi, že si Niall konečně našel někoho, kdo ho miluje a podporuje. Myslím, že ti můžeme být vděčné, že ho děláš šťastným," usmívala se moderátorka a poté se podívala jenom na mě. „Přejeme ti hodně úspěchů do budoucna. I když už nebudeš zpívat, věřím, že budeš dělat něco, co tě bude naplňovat natolik jako zpěv. Doufám, že to vám dvěma vydrží," dokončila. „Dámy a pánové, to byli One Direction, naposledy v kompletní sestavě s Niallem Horanem. Rozlučme se proto s nimi potleskem," pobídla publikum a to propuklo v potlesk a řev. Spoustu lidí mělo slzy v očích, stejně jako já a Lily.
Já vím, spoustu z vás chtěla, aby jim odpustil, ale našli se tu také tací, kteří se mnou souhlasili a chtěli, aby to dopadlo přesně takto a já také, takže to tu máte a nezabíjejte mě kvůli tomu 💗
Mám na vás otázku, pokud by to byli nějaké jiné vymyšlené postavy, nebo se to náhodou stalo vám, jak byste se zachovali? 😮
A ještě jedna, pokud byste měli jednomu z kluků odpustit, kdo by to byl? 😮
Už nám zbývá jenom epilog a pak už úplný konec, takže moc prosím o komentáře a vote, děkuji, Andy 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...