Pohled Nialla
Musel jsem jí tu náruč rozevřít. Chtěl jsem ji držet v náručí, protože jsem po tom toužil. Když dneska přišel Louis, myslel jsem si, že si sedne k němu, ale překvapila mě, protože si sedla vedle mě. Ten pohled v jeho očích mi přišel hnusný. Koukal se na ní s opovržením a to jenom kvůli tomu, že si sedla ke mně a ne k němu. Když se pak na mě podíval, jeho oči mi slibovali, že jí všechno řeknou a ona u mě už nebude chtít sedět. Ale ona teď přišla ke mně. Chce vědět, co se děje a chce to vědět ode mě, ne od něj. Řeknu jí to první a ona mu pak třeba nebude věřit.
„Louis o mně s tebou zatím nemluvil co?" zeptal jsem se, když jsme společně leželi v objetí.
„Ne, zatím jsme se bavili o jeho dětství, Zaynovi, jak od vás odešel a o jeho synovi, dál jsme se zatím nedostali," vysvětlila mi. Podíval jsem se na ní a pozoroval její oči. Viděl jsem v nich upřímnost.
„Slib mi, že když ti teď něco řeknu, nikdo jiný se to nedozví," díval jsem se na ní s prosbou. Věřil jsem jí, kvůli tomu jí to chci říct. Neznám ji moc dlouho, ale můj instinkt mi radí, ať jí věřím a já zase věřím svému instinktu.
„Nikdo se to nedozví," uklidnila mě a vzala mě za ruku.
„Kluci mě nenávidí," vypustil jsem z pusy to, co už jsem si myslel delší dobu, ale ještě jsem to nikdy nevyslovil nahlas, ani jednou.
„To není pravda, jste jako bráchové, chráníte se," snažila se odmlouvat, ale umlčel jsem jí.
„Tak to možná bylo dřív, před odchodem Zayna, ale po jeho odchodu už to tak nebylo, teda aspoň ne se mnou. Liam, Louis a Harry drží při sobě. Jsou jako bráchové, ale mě už tam nepočítají. Vždycky jsem si byl nejbližší se Zaynem, rozuměli jsme si a já mu mohl přiznat úplně cokoliv. Klukům jsem taky věřil, ale neříkal jsem jim tolik věcí, jako Zaynovi a on na tom byl stejně. Když po sobě nechal ten dopis a zmizel, zlomilo mi to srdce. Miloval jsem ho tou bratrskou láskou, miloval jsem ho jako sourozence a on odešel a řekl takové hnusné věci v tom dopisu. Já jsem tomu jako jediný nevěřil, pořád jsem klukům říkal, že se muselo něco pokazit, že by nikdy něco takového neřekl, ale oni v tom prostě viděli podraz. Když viděli, jak ho bráním, dospěli k jednoduchému řešení. Zayn to přece nemohl naplánovat sám a komu nejvíce věřil? Jasně, že mně. Díky tomu mě začali obviňovat, že jsem mu v tom pomohl, že jsem je podrazil, stejně jako on. Já byl zlomený ze ztráty bráchy a nejlepšího kamaráda a oni místo toho, aby mi pomáhali se s tím vyrovnat, na mě házeli špínu.
Když dělají jídlo, tak udělají pro sebe a na mě vždycky kašlou. Jsou na mě hnusný. Liam nebo Harry si u Louise zapomněli mobil už tisíckrát, ale on jim nikdy nic neřekl a vždycky tam bez keců jel. Den předtím, než si přijela, tak jsme byli u nich, protože jsme se měli na něčem domluvit. Bylo to hrozný. Nevěděl jsem, kam si mám sednout, protože pokaždé, když jsem si chtěl někam sednout, viděl jsem ten jeho znechucený pohled, takže jsem nakonec zůstal stát. Mám pocit, že kdyby mě tam nemuseli mít, tak by mě tam ani nepozvali. Harry si chtěl půjčit můj mobil, protože se jeho vybil a chtěl napsat svojí holce, ale prohlížel si ho, věděl jsem, že hledá, jestli jsem si nepsal se Zaynem. Nemohl jsem na to nic říct, protože oni mi nevěřili, a kdybych ho nařknul, že mi projíždí mobil, byli by ještě naštvanější, takže jsem radši držel hubu a jenom poslouchal. Harry potom ten mobil nechal u Louise a nevrátil mi ho. Když jsem ho ráno hledal, abych zavolal mamce, tak jsem ho nenašel. Šel jsem v klidu za kluky, abych jim řekl, že nemám mobil. Harry řekl, že mi ho vracel a Louis na mě štěkal, že si mám své věci líp hlídat. Předtím mě ještě Liam obvinil z toho, že musím dát hlášení Zaynovi.
Nechápal jsem to, a pořád nechápu, kde se v nich ten vztek bere. Zayn už odešel minulej rok v březnu, je to už rok a čtvrt a oni i tak pořád chovají ke mně nenávist a jsou na mě hnusný. Už několikrát jsem přemýšlel, že bych ze skupiny odešel, ale to bych jenom potvrdil to, že jsem se spiknul se Zaynem a měli jsme to vymyšlený tak, že až na jeho odchod zapomenou, tak odejdu já, abychom je viděli na kolenou. Kvůli tomu jsem zůstal, ale už to prostě nedávám, za chvíli se z toho zhroutím. Nemůžu ani odejít z vily, protože při příchodu na mě hned pálí otázky, jak jsme se měli se Zaynem, jak jsem mu vyžvanil všechny detaily. Už mi ani neříkají plány, které máme. Rozhovory nebo koncerty, mi vždy oznámí tak hodinu či dvě před začátkem.
Nikdo to nevidí, všichni vidí spokojenou čtveřici kluků a nikdo už nevidí, co se děje uvnitř. Když jsem se dozvěděl, že nejsi fanynka, tak jsem si řekl, jo, ta je skvělá, možná by si se mnou mohla rozumět. Přitahuješ mě, jenom při pohledu na tebe se musím usmívat a nedokážu se na tebe dlouho zlobit, když jsem tě dneska viděl s tím Louisem v posteli, pomyslel jsem si, že je to ztracený, protože se mnou už neprohodíš ani slovo. Louis by tě zviklal, řekl by ti o tom, jakej jsem podrazák a ty by ses se mnou už nebavila a to mě štvalo. Poprvé mě zaujala holka na první pohled a nemohl jsem na ní přestat myslet a ona byla s Louisem.
Teď, když vím, že jsem ti svůj příběh a své pocity ohledně toho, řekl jako první, cítím úlevu, protože uslyšíš obě verze, protože se nemusíš obávat toho, že by ses to nedozvěděla, hned jak sejdeš dolu, Louis s ostatníma ti o tom řeknou, ale jsem rád, že to první víš ode mě. Teď bude jenom otázka, komu budeš věřit, jestli mě, nebo jemu," ukončil jsem svůj obrovitánský monolog a podíval se na ní. Měla v očích slzy a já nevěděl, jestli je to správné nebo špatné znamení. Sledoval jsem jí a snažil se vyčíst něco z jejích očí, ale přes slzy, které měla v očích, a které jí stékaly po tvářích, nešlo nic vyčíst. Nemohl jsem to poznat, a proto jsem čekal, jak na to bude reagovat. Jestli tu zůstane, nebo jestli půjde dolů za Louisem. Věřil jsem tomu, že pokud by udělala tu druhou věc, měl bych zlomené srdce a klidně bych odsud odešel, protože bych nedokázal vidět v jejích očích to, co jsem vídal v očích u kluků. Když vstala, cítil jsem, jak se mé srdce láme na kusy.
Nemohl jsem zhluboka dýchat a mé oči se naplnily novými slzami. Zavřel jsem oči a odvrátil se od ní, aby mě neviděla. Aby neviděla tu bolest z jejího odmítnutí.
Niall se nám konečně svěřil, co říkáte na jeho přiznání? Jaký je teď váš pohled na kluky? Jak bude reagovat Lily? Dopadne to podle Niallovi představy nebo ho zklame a neuvěří mu?
Děkuji za minulé vote a komentáře a prosím o další, Andy 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...