15. kapitola

4.4K 189 15
                                    

Pohled Nialla

Culil jsem se nad naší konverzací jako idiot. Líbilo se mi si s ní psát, a jak mi projížděla ten instagram a dávala like na každou fotku. Je prostě kouzelná. Četl jsem si jí furt dokola a čekal, než bude opět online. Nechával jsem facebook zapnutý a čekal, až mi napíše. Měl jsem mobil na lince a dělal jsem si snídani. Kluci ještě spali a já za to byl rád. Nechtěl jsem se s nimi potkat. Opravdu jsem o to nestál. Nechtěl jsem se s nimi vidět. Včera mi Louis jasně ukázal, co tu mám za pozici. Dal mi přednášku o tom, že se od Lily mám držet dál a dal mi přes hubu. Když jsem Lily psal, že mi dal jenom jedno pěstí, tak jsem lhal, dal mi jich několik a mě teď bolela tvář, kde jsem měl modřinu. Na obočí, kde mi včera ještě tekla krev proudem, zůstal už jenom strup a rozseknutý ret mě pálil. Nejradši bych nejedl, ale měl jsem hlad.

Lily Hunter: Dobré ránko, už si vyspinkanej? :)

Přišla mi od ní zpráva a mně se automaticky pusa zkřivila do úsměvu. Nedokázal jsem tomu zabránit a hned jsem sykl bolestí, jelikož mě zabolel ret, který mě furt pálil.

Luke Horan: Dobré ránko, už vyspinkanej, co ty? Vyspinkaná do růžova? :3

Lily Hunter: Ano, bouřku jsem přežila ve zdraví a ani mě nevzbudila, zřejmě dobře odzvučená místnost :D :D :D

Luke Horan: Je jedno, jaká ta místnost je, hlavně, že si nic neslyšela :3 :3

Lily Hunter: A co ty? Vyspinkal ses dobře?

Luke Horan: Ano, ale možná by se mi spalo lépe, pokud bys byla v té posteli se mnou a držela mě při bouřce za ruku, abych se nebál :* :*

Odeslal jsem jí odpověď. No dobře, přiznávám se bez mučení, bouřky se nebojím, ale je mi to jedno. Chci vědět, jak na to bude reagovat.

Lily Hunter: Ty se taky bojíš bouřky? To kdybych věděla, tak si tu zůstal a báli bychom se spolu :*

Při této odpovědi jsem se musel opět culit a bolest jsem ignoroval. Bylo mi to jedno, všechno mi bylo jedno. Mohl jsem tam zůstat, kdybych jí to řekl, mohl jsem tam zůstat! Chtěla mě tam a poslala mi smajlíka s pusinkou.

No dobře, teď dovádím jako puberťák, kterému napsala první holka a poslala mu smajlíka s pusinkou, ale měl jsem opravdu velkou radost.

Luke Horan: No dobře, nebojím, ale stejně bych tam u tebe rád zůstal, držel bych tě za ruku a hlídal tě, aby se ti nic nestalo :*

Vyšel jsem s pravdou ven a ani jsem se za to nestyděl. Bylo mi jedno, co si teď o mně bude myslet, hlavní bylo, že mě tam chtěla. Nechala by mě u nich spát. U ní v posteli a určitě bychom se objímali.

Lily Hunter: Ty jsi hrozný! Jsi zlý, lžeš mi, jak si mi to mohl udělat? Já měla takovou radost, že jsem konečně našla člověka, kterej by se bál při bouřce stejně jako já a ty to na mě akorát hraješ :(

Poslala mi smutného smajlíka a já se musel smát.

Luke Horan: Vždyť musíš mít někoho, kdo tě při bouřce podpoří a bude tě utěšovat, ne někoho, kdo by se bál víc než ty a schovával by se pod peřinu. Kdybych se bál, tak bych si schoval hlavu pod všechny polštáře a peřinu a nic bych ti nenechal, takže by ses neměla kam schovat a nikdo by tě neutěšoval

Lily Hunter: Takže mám být vlastně ráda, že se bouřky nebojíš a při další mě ochráníš, pochopila jsem to správně? :o

Odeslala mi zprávu a já se opět zasmál. Je tak roztomilá.

Luke Horan: Přesně tak, můžeš být ráda, že máš mě a ne nějakého strašpytla :* ♥

Lily Hunter: Dobře, takže jsem ti vděčná a budu ještě víc, pokud přijdeš k nám :* ♥♥

Oh! Poslala mi srdíčko! Ona mi vážně poslala srdíčko! To se musí oslavit. Kdybych byl puberťák, řval bych na celý dům a běhal z jedné místnosti na druhou. No fajn, udělal bych to i teď, ale jelikož jsou kluci doma, musím se krotit.

Luke Horan: Přijdu rád, za chvíli jsem tam ♥♥

Dřív, než jsem to stačil odeslat, jsem se zarazil. Nechci, aby věděla, že jsem jí o Louisovi lhal, a aby věděla, co všechno mi udělal, takže jsem zprávu smazal a napsal jí, že bohužel dneska nemám čas.

Lily Hunter: A nemůžeš přijít aspoň na chvíli nebo já přijdu k vám :) Prosím, pozítří přijedou ty dva a já chci, abys tu byl a já měla aspoň potom na co vzpomínat

Nevěděl jsem, co jí mám napsat. Chtěl jsem tam s ní být, ale zároveň jsem jí nechtěl naštvat tím, že bych jí ukázal, že jsem lhal. Opravdu nevím, co mám dělat.

Luke Horan: Já nevím

Odepsal jsem jednoduše. Opravdu jsem nevěděl, co mám dělat. Bál jsem se, jak to nakonec dopadne.

Lily Hunter: Prosím ♥♥

A k tomu poslala ještě fotku, na které dělala psí oči. Nemohl jsem jí odolat.

Luke Horan: Musím se ti s něčím přiznat, než k tobě přijdu

Napsal jsem jenom. Víc jsem toho nenapsal.

Lily Hunter: Co??

Cítil jsem něčí přítomnost. Za mnou stálil všichni tři kluci.

„Copak? Bonzuješ Zaynovi, že si včera dostal přes držku?" vysmíval se mi Louis.

„Já s ním nejsem v kontaktu. Nevím kde je, ani co se s ním děje. Já tohle prostě nechci řešit. Nic o tom nevím, vím, že mi to nevěříte, ale já to fakt nevím," snažil jsem se je o tom přesvědčit.

„Jasně, nevěříme ti to," odseknul. Telefon mi už po páté zacinkal a oznamoval mi novou zprávu.

„Měl bys odepsat, Zayn už čeká," uchechtnul se Harry.

„To není Zayn, já o něm nic nevím a ani mu nepíšu," řekl jsem a potom odemknul mobil, abych si to přečetl.

Lily Hunter: No tak, odpověz mi

Lily Hunter: Ty se se mnou nebavíš?

Lily Hunter: Tak mi neodpovídej :/

Lily Hunter: Můžeš mi aspoň říct, proč si naštvanej?

Lily Hunter: Udělala

Dál jsem to nestihnul přečíst, protože mi vytrhli mobil z ruky. Chtěl jsem se pro něj natáhnout, ale Liam a Harry mě chytli zezadu a nechtěli mě pustit.

„Proč ti do prdele píše Lily? Blbneš jí hlavu? Ví vůbec, že si to ty? Určitě to neví, hraješ si na neviňátko a píšeš jí kraviny," Louis se ke mně pomalu přiblížil.

„Ví to, včera jsme ten účet zakládali spolu," odpověděl jsem mu potichu.

„Nech Lily na pokoji, je moje, ne tvoje, jdi se bodnout, jestli jí budeš furt psát, tak si mě nepřej," hřměl mi do obličeje.

„Budu jí psát, rozumíme si a ty nám v tom nemůžeš zabránit. Nikdo o tom neví a ani se to veřejnost nedozví, takže se nemusíš bát, že by jí někdo pronásledoval," cukal jsem sebou a snažil se jim vykroutit, ale byli na mě dva a moc silní.

„Tak by se to veřejnost mohla dozvědět, co ty na to? Mohl bych jim to říct," vysmíval se mi.

„To nemůžeš, ohrozilo by jí to. Musela by zůstat u mámy a ta by jí dělala to, co doposud, ani ty nejsi taková svině. Je to tvoje kamarádka z dětství," řval jsem na něj a čekal, co se bude dít dál. Napřáhl se a dal mi pěstí do břicha.

„Teď mě poslouchej, jak to bude," šeptal mi do ucha.

Chudák Niall :( Jak tohle asi může dopadnout? Dozví se o tomhle Lily? Jak na to bude reagovat? 

Moc děkuji za minulé vote a komentáře a opět moc prosím o další, děkuji Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat