17. kapitola

4K 189 13
                                    

Pohled Lily

„Vezmi mě do vily k Louisovi," zavelela jsem. Uvnitř mě se vařila krev. Nedokázala jsem uvěřit tomu, že mu tohle udělali. Jeli jsme v tichosti, taťka zřejmě poznal, v jakém jsem rozpoložení, a proto se mě na nic neptal. „Počkáš tu na mě? Chci jim jenom něco říct a jet domů," podívala jsem se na něj s nadějí.

„Jasně, nikam nespěchám. Vyřiď si vše, co potřebuješ," pohladil mě po tváři. Vystoupila jsem z auta a rovnou si to namířila ke dveřím, kde jsem zaklepala a čekala na nějakou odezvu.

„Ahoj, jdeš za Louisem?" objevil se přede mnou Liam a usmíval se na mě.

„Jdu za váma všema," bez pozdravu jsem vešla dovnitř. „Zavolej všechny kluky," poručila jsem mu.

„Harry, Louisi," zařval Liam do domu. Kluci se hned objevili, a když mě uviděli, usmáli se na mě a chtěli mě obejmout, ale já od nich couvla. „Niall tu není," promluvil znovu Liam.

„Já to vím," odsekla jsem. „Venku na mě čeká taťka, takže to nebudu moc prodlužovat," podívala jsem se na všechny. Všichni tři stáli naproti mně v řadě. Přešla jsem k nim a každému vlepila facku.

„Za co to do háje bylo?" vyštěkl na mě Harry.

„Za to, jak se chováte. Do vás dvou," ukázala jsem na Liama a Harryho, „mi nic není. Pokud vám něco řeknu, tak mě pošlete do háje, protože mě neznáte, ale ty," ukázala jsem na Louise, „se nad sebou zamysli. Jak si dovolujete tohle dělat Niallovi?" zařvala jsem na ně.

„Lily, on ti lže, my mu nic neudělali," bránil se Louis.

„Kurva, zmlkni, vůbec se tu neobhajuj. Niall mi právě teď leží v posteli, má obrovské bolesti a to je kvůli tobě. Včera jste mu rozsekli obočí, ret a má modřinu skoro přes půlku obličeje. Dneska přišel s obří modřinou na břiše. Je mu blbě, má bolesti a doma ho hlídá máma, protože se bojí. Všichni tři se bojíme, že by kvůli vám mohl mít krvácení v břiše a musel na operaci, protože vy jste se chovali jako naprostí kreténi. Ještě jednou na něj jeden z vás sáhne nebo mu bude vyhrožovat, tak jsem s váma skončila. Vím, že tobě Liame i tobě Harry, to může být jedno, protože se neznáme, ale ty by ses nad sebou mohl zamyslet Louisi. Ještě jednou mu něco uděláš, nebo kdokoliv z vás, tak přísahám, že jsem s váma skončila," řvala jsem na ně svůj monolog.

„Lily, takhle to vůbec není, nesmíš to brát jenom z jeho úhlu, taky si vyslechni naší verzi," bránil se Louis.

„Pochop to, já o tom vím, včera mi psal, že si mu dal pěstí a nepřiznal se mi, že si mu jich dal víc. Nechtěl, abych na tebe nebo na kluky byla naštvaná. I přesto, co mu tady děláte, tak on vás brání, snaží se vás chránit. Já se vás do teď taky zastávala, slibovala jsem mu, že mu nic neuděláte, že byste se k němu nikdy nechovali hnusně. Bránila jsem vás a on mi přijde domů takhle? Ještě mu zakazujete se se mnou bavit. Louisi, on mě chrání, má mě rád, ví o mámě i sourozencích, ví všechno a ty ho odháníš, a ještě si mu řekl, že o nás řekneš veřejnosti? To od tebe bylo hnusný, choval ses jako svině, protože víš, co by se všechno stalo, pokud bys to řekl. Jestli se něco o nás nebo o něm objeví v novinách, tak budu vědět, že je to od vás a přestanu se s váma bavit. Niall už přemýšlí o tom, jak vám dokázat, že se Zaynem není v kontaktu, ničí ho to, vy ho ničíte. Nechováte se k němu jako kamarádi a mně to vadí. Pokud se vaše chování nezmění, tak s váma končím a Niall taky. Protivíte mu něco, co on miluje. Miluje zpěv, ale kvůli vám je to pro něj něco hrozného, jenom při tom slově má husí kůži. Copak si to ani jeden z vás neuvědomuje? Jak mu asi bude trvat dlouho, než se z toho zhroutí? Než ztratí nervy? Naději? Pořád má naději, že se k němu budete chovat jako dřív. Aspoň jeden z vás, jenom jeden, kterej se ho zastane, když do něj někdo z vás bude mlátit nebo rejpat," řvala jsem na ně se slzami.

„Lily," snažil se znovu Louis.

„Ne, pokud mu něco uděláte, nechci tě už nikdy v životě vidět, zamysli se nad sebou. Konečně se vzpamatuj, to je všechno. Jestli kvůli vám skončí v nemocnici, tak vám to už nikdy neodpustím," dokončila jsem svou řeč, otočila se a šla ke dveřím.

„Lily," zavolal na mě opět Louis.

„Prostě mi slib, že mu už nic neuděláte, jak fyzicky, tak psychicky," otočila jsem se na něj.

„Dobře, ale pokud ti ublíží, tak už se tak hlídat nebudu," odpověděl po chvíli ticha.

„Nikdy by neudělal nic, co by mi ublížilo," zašeptala jsem nakonec a bez ohlédnutí zmizela ven. Vešla jsem do auta, kde už čekal taťka.

„Vyřešila si to?" zeptal se, když jsem se připoutala a on se rozjel směrem domů.

„Jo a teď už chci být u Nialla, abych se přesvědčila, že je v pořádku a nic mu nehrozí," unaveně jsem se na něj podívala.

„Můžu mít jenom jednu otázku? Nemusíš mi na ní odpovídat, ale zajímá mě to," začal po chvíli ticha.

„Jen se ptej, a pokud budu vědět odpověď, ráda ti jí zodpovím," odpověděla jsem nakonec váhavě. Bála jsem se, co by z něho mohlo vypadnout.

„Udělali mu to kluci, že jo? Harry, Liam a Louis," podíval se na mě a hned svůj pohled stočil zpět na silnici.

„Jo, už jsem to s nimi vyřešila," přiznala jsem popravdě.

„Když k nám dřív chodili, nebo jsem je potkával, tak Niall byl vždycky usměvavý, všem zvedal náladu, ale co odešel Zayn, je jiný. Skoro se neusmívá nebo jenom falešně, ale když jsem ho viděl s tebou, když se usmál, byl to stejný úsměv, jako se Zaynem. Viděl jsem Louise, jak se na něj dívá, stejně jako zbytek. Nevím, proč tomu tak je. Vždycky nám s Ashley něco našeptávalo, že to mezi nimi nebude tak v pohodě, jako tomu bylo dřív," promluvil, když jsme stáli před naším domem.

„Neříkej mu to, nechci, aby věděl, že to víte," odpověděla jsem a následně vběhla do domu, abych zjistila, jak na tom Niall je.

Co si myslíte o výbuchu Lily? Dodrží to kluci? Je vůbec šance, že se s nimi Lily dokáže ještě někdy normálně bavit? A co Niall? Je možnost, aby se dali kluci opět dokupy a bavili se normálně?

Moc prosím o vote a komenty, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat