50. kapitola

4K 169 8
                                    

Pohled Nialla

„S kluky jste zase v pohodě ne?" zeptal se Cal. „To je na tom to pozitivní."

„Nějak vás nechápu, jak to myslíte? S jakýma klukama?" nechápavě jsem na ně hleděl.

„No s Harrym, Louisem a Liamem, ne? Už jste to dali dohromady a jste v pohodě, ne?" ptal se tentokrát Luke.

„Jak jste na to přišli? Nejsme v pohodě, vždyť jsme se ani neviděli," prohlásil jsem nechápavě. Nic jsem nechápal, vždyť jsme se neviděli. Nezašli ani na návštěvu. Prostě nic.

„V novinách psali, že za tebou každý den chodí do nemocnice a jsou tu u tebe několik hodin, takže zřejmě musíte být v pohodě," tentokrát se nechápavě tvářil Cal.

„Oni za mnou nechodí, nebyli tu ani jednou," vydechl jsem a podíval se z okna.

„Tak co tady, do háje, tak dlouho dělají?" zeptal se do ticha Mikey.

„Nevím, ale za mnou nechodí," odpověděl jsem a díval se při tom z okna. „Neměl jsem si vybrat je. Kdybych si vybral Lily a tohle se stalo, už by u mě byla. Nechovala by se jako kluci, možná by chvíli byla naštvaná, že jsem ten slib porušil, ale dostala by se přes to, jsem prostě debil. Celý jsem to podělal. Nenávidím je, opravdu je nenávidím," šeptal jsem sám pro sebe.

„Nialle, no tak, nech toho. Prostě se prospi, my zítra zase přijdeme a promluvíme si o tom. Lily má za tři dny soud, zítra tě pustí a už tam poletíme. Letí nám to večer, abychom tam byli včas. Soud je ráno v deset," promluvil na mě Ash a poté i s kluky vstal.

„Jasně, tak čau," rozloučil jsem se s nimi a nechal je odejít. Celou noc jsem nespal, protože jsem přemýšlel, co udělám se svým životem. Nakonec jsem si k ránu vzal telefon a na twitter napsal jeden tweet: ‚Kdo ví, jakou cenu má dívka, kterou miluji? Nikdo. Nikdo neví, jak je pro mě důležitá. Když někoho miluji, budu o něj bojovat, jsem ochoten vzdát se kvůli ní všeho, co mám. Nabídnu jí srdce na dlani.' Dopsal jsem ten tweet, označil Lily a přidal ho. Myslel jsem ho vážně. Ať se třeba vedení zblázní, ale já se jí nevzdám.

„Už nespíš?" ozvali se kluci, když přišli.

„Končím," zašeptal jsem a díval se z okna.

„Cože?" nechápal Luke.

„Končím, odcházím ze skupiny, jen co Lily budu mít u sebe, promluvím si s ní o tom a potom to oznámím klukům a fanouškům. Nemůžu být s lidmi, kteří se chovají tak, jak se chovají. Prostě to nedokážu," vysvětlil jsem a podíval se na ně.

„Budeme tě podporovat ve všem, co se ti bude zdát správné, ale co budeš dělat dál? Když nebudeš zpívat s kluky. Začneš sólovou dráhu?" zeptal se Ash.

„Vždycky jsem chtěl lidi učit hrát golf, založím nějaké místo, kde to budu moct uskutečnit, budu lidi učit golf a už nebudu zpívat. Stáhnu se z tohohle světa, už o něj nestojím," vysvětlil jsem.

***

„Už je tady," zašeptal Luke, který seděl vedle mě. Seděli jsme v soudní síni a čekali, až soud začne. Lily tu ještě nebyla, teda teď už vlastně ano. Otočil jsem se a spatřil jí, v jejích očích byl smutek. Rozhlížela se kolem a její zrak spadl na mě. V jejích očích se objevilo překvapení a následně něco, co připomínalo úlevu. Byla ráda, že jsem tady? Když její zrak padl na soudce, oči se jí rozšířily zděšením, poté se otočila a utekla pryč. Chtěl jsem běžet za ní, ale nebylo mi to dovoleno. Kluci mě drželi, abych nikam nemohl.

Po chvíli se vrátila, hlavu sklopenou a na nikoho se nedívala.

„Všichni přítomní povstaňte," ozval se hlas soudce. Nedíval jsem se na něj, ale povstal jsem. Celou dobu jsem pozoroval Lily. Ani jednou jsem od ní neodtrhl pohled. Nemohl jsem, kontroloval jsem každý kousek jejího těla, který by mi potvrdil, že jí něco udělali. Jenom při jejím ztuhlém držení těla jsem ztuhnul taky. Nenáviděl jsem, že jsem nevěděl, jestli se jí něco stalo, jestli jí něco udělali.

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat