Pohled Nialla
„Takže kluci, jako vždycky, fanynky nejvíce zajímá, jestli jste pořád nezadaní, nebo už jste nalezli tu pravou," zeptala se nás moderátorka, když jsme byli opět v nějaké show. Louis mi dneska ráno zavolal, že máme mít rozhovor. Jenom mi řekl, kde se za půl hodiny sejdeme a to bylo všechno. Alex a Andrew už jsou u Lily čtvrtý den a zatím je to v pohodě. Do pokoje je vůbec nepouští, jelikož tam jsem pořád já.
***
„Ha, a je to, nejsi tak rychlá, jak sis myslela, co?" vysmíval jsem se jí, když jsem v ruce držel její telefon.
„Nialle, nečti to, prosím," prosila mě.
„Ne, klidně si můžeš přečíst, jak tě mám uloženou já, jestli ti to pomůže," navrhnul jsem a už hledal své jméno. Nemusel jsem hledat moc dlouho, protože tam měla jenom mě, pana Huntera a Ashley. Měla mě tam jako Niall a k tomu dvě srdíčka. Zhřálo mě to u srdce. Možná mě má opravdu ráda.
„Jak se tam mám asi kouknout, když tam máš heslo," zabručela naštvaně.
„Je to datum tvého narození," prozradil jsem jí. Je mi jedno, že uvidí, že jí mám pojmenovanou jako Angel Lily♥. Nestydím se za to. „Mohla bys mi prosím přinést dolů pod okno žebřík?" zeptal jsem se jí. Chtěl jsem si dojít do vily pro oblečení, abych u ní mohl zůstat celý týden. Nemůžu jí tu nechat s těma dvěma samotnou. Chci tu s ní být celou dobu, co tu budou oni, ale musím si sehnat oblečení.
„Ty chceš žebřík?" zmateně mě pozorovala.
„Jo, potřebuju někam jít, musím na chvíli pryč," vysvětlil jsem jí.
„Tak dobře," vypadlo z ní nakonec. Odemkla, vyšla ven a opět zamkla. Po chvíli se v okně objevil žebřík, vykouknul jsem z okna a viděl tam jejího taťku. Vlezl jsem na žebřík a slezl dolů.
„Necháte mi ho tady? Jdu si jenom pro nějaké věci a nechci chodit přes její sourozence, aby o mně věděli," vysvětlil jsem mu.
„Fajn, pak mi jenom napiš a já ho půjdu uklidit, číslo na mě máš," poplácal mě po zádech a zmizel. Lily nikde nebyla, takže jsem se rovnou vydal do vily. Tam jsem si sbalil tašku věcí a vydal se autem zpět do jejího domu.
Ve chvíli, kdy jsem se po žebříku vrátil zpět, jsem myslel, že dostanu infarkt. Lily ležela na posteli schoulená v klubíčku a brečela.
„Co se stalo?" zeptal jsem se jí okamžitě a lehnul si vedle ní. Jakmile zaslechla můj hlas, vyskočila a následně mi skočila do náruče.
„Myslela jsem si, že ses kvůli tomu v telefonu naštval a odešel si ode mě," fňukala.
„Neboj, nejsem naštvaný, vždyť si viděla, jak tě mám uloženou v mobilu já," uklidňoval jsem jí.
„Nevím, nedívala jsem se," přiznala zahanbeně.
„Tak se koukni, pak mi ho dej, musím napsat tvému taťkovi, aby uklidil ten žebřík. Nechci si ho brát první, aby sis nemyslela, že to chci změnit kvůli tomu, aby ses cítila líp. Telefon tu byl celou dobu s tebou, takže jsem to neměnil," usmál jsem se na ní. Když si přečetla jméno, pod kterým jí mám uloženou, na její tváři se objevil obrovský upřímný úsměv a já věděl, že krize je zažehnána.
***
„Já osobně ne, pořád jí hledám," odpověděl Louis a na moderátorku se usmál.
„Já jí také hledám," přidal se k němu Liam.
„Já taky, takže holky pište, třeba budete mít štěstí," usmál se do publika Harry. Fanynky v publiku začaly ječet a pištět.
„A co ty, Nialle? Už je na obzoru ta pravá? Zřejmě všichni tady jsme viděli tvůj tweet, který si před několika dny přidal. Ukažte ho všem, kteří ho ještě náhodou neviděli," zavelela a na menším plátně za námi se objevil tweet, který jsem přidal, když jsme byli u Lily v posteli.
‚Nejlepší je se probudit vedle člověka, kterého máte rádi a víte, že tu vždy bude pro vás ♥♥'
„Takže Nialle, objevila se ta pravá? To si chtěl fanynkám oznámit tímto prohlášením?" vyzvídala dál.
„Možná by se to tak dalo říct. Jméno nikomu zatím prozrazovat nebudu, jelikož si to chceme prozatím nechat pro sebe. Není na něco takového zvyklá a já jí na to chci připravit," vysvětloval jsem. No dobře, nebyla to úplná lež, ale taky to nebyla pravda, jelikož bych jí klidně představil hned, ale nemůžu kvůli její matce a sourozencům. To bohužel říct nemůžu, protože by z toho byly problémy, o které nikdo nestojí.
„Tak nám aspoň o ní něco řekni," prosila. Podíval jsem se do publika a zjistil, že mě všichni pozorují.
„Je milá a vážně krásná. V první chvíli, kdy jsem jí uviděl, jsem si myslel, že je to fanynka, ale ona mě vůbec neznala. Začali jsme si spolu povídat a psát a opravdu jsme si padli do oka. Na rozdíl ode mě je to hrozně vášnivá čtenářka. Pokud s ní jdete do knihkupectví, fakt to stojí za to," vyprávěl jsem jim.
„Myslíš si, že by vám to mohlo vydržet dlouho, nebo to bude jenom takový kratší románek a fanynky si nemusí dělat s tímto starosti?" znovu se mě zeptala.
„Zatím se jenom tak oťukáváme, vlastně spolu ani nechodíme, ale pokud nám to vyjde, myslím si, že to bude dívka, kterou si jednou vezmu a budu s ní mít děti," usmál jsem se na moderátorku, a následně pohled stočil ke kameře.
„Oh, dámy a pánové, to vypadá vážně," zasmála se moderátorka. „Holky měly byste si pospíšit, jestli chcete sbalit jednoho z těchto kluků, volný už jsou jenom tři, a jak jste to slyšely, všichni hledají tu pravou, takže by se mohlo stát, že už brzy budou zadaní, stejně jako naše blonďaté zlatíčko tady," ukázala na mě moderátorka. „Ještě by mě zajímalo, jak to teď plánujete do budoucna."
Abych pravdu řekl, mě to vlastně také zajímalo, protože já nevěděl, jaké máme plány. Nikdo mi to neřekl, takže jsem byl velmi potěšen, že se moderátorka zeptala.
„V tuhle chvíli si chceme užít volno, já mám teď u sebe svého syna, před pár dny společně s Brianou přijeli na návštěvu, takže si ho teď užívám a později máme všichni v plánu navštívit své rodiny. Možná ke konci prázdnin, bychom mohli začít pořádat nějaké ty koncerty a vrátit se opět do arén," ujal se slova Louis.
Co si myslíte o Niallovu veřejném přiznání? Nejsou to jenom takové kecy? Vydrží mu to dlouho?
Moc děkuji za minulé komentáře a vote a zároveň prosím o další, Andy 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...