14. kapitola

4.4K 192 2
                                    

Pohled Lily

„Tak co, jak jste s Niallem pochodili? Zahesloval ti to?" zeptal se taťka, když jsme společně všichni tři seděli u stolu a večeřeli. Niall odešel před hodinou, protože nechtěl mít problémy u kluků a hlavně hlásili bouřky a déšť, takže nechtěl jet v dešti, dobře, já jsem nechtěla, aby jel v dešti, protože jsem měla strach, že se vybourá.

„Zahlesoval a založil mi několik účtů na sociálních sítích," přiznala jsem mu a začervenala jsem se, když jsem si vzpomněla na své jméno. Lily Horan. Líbilo se mi to a ještě víc se mi líbilo, že to navrhnul on. On chtěl, abych si je tam dala, a já jsem samozřejmě nemohla jinak, než souhlasit. Milovala jsem, jak to znělo a jak to on vyslovoval. Možná jednoho dne, budu nosit jeho příjmení.

„A co ti založil?" zeptala se tentokrát Ashley.

„Snapchat, abychom si mohli mezi sebou posílat fotky a psát, potom twitter, kde ho sleduju a on mi to oplatí hned, jak to bude bezpečné. Potom instagram, kde můžu sdílet fotky a kde ho taky sleduju. Facebook, kde si můžeme psát, je zabezpečený, takže se nikdo nemůže podívat, co sdílím a ani na přátele, pokud je nemáme společný nebo je nemám v přátelích já, což musím potvrdit a nakonec mi založil skype, ať si můžeme společně volat," vyjmenovala jsem jim vše.

„Hlavně si dávej pozor, abys tam nesdílela něco, co by tě usvědčilo o vině," ozval se opět taťka.

„Já vím, už jsem dostala kázání od Nialla, neměj strach," zašklebila jsem se na něj.

„Jsem ráda, že jste se skamarádili a ty jsi mu to řekla. Niall je opravdu milý kluk. Moc dobře víš, že jsme se s tvým taťkou seznámili, když jsem byla tady na dva týdny pracovně a nakonec jsem se sem přestěhovala z Mullingaru, kde bydlí i rodiče Nialla. S jeho rodiči jsme byli kamarádi už dlouho, s jeho mamkou jsem chodila do školy a byly jsme nejlepší kamarádky. Nialla znám už od narození, pak šel do X-Factoru a seznámil se s kluky, přestěhoval se sem a teď na něj tady dávám pozor. Je to opravdu skvělý kluk a líp sis vybrat nemohla, opravdu," usmívala se na mě a při vyprávění o Niallovi měla pyšný výraz.

„Na instagramu a twitteru mi dal jiné jméno, aby mě sourozenci nenašli," vypadlo ze mě po chvíli ticha.

„Jaké?" zeptala se Ashley s taťkou zároveň.

„Lily Horan," zašeptala jsem a oba dva se začali smát.

„Musíš uznat, že jí to jméno opravdu sluší," ozvala se se smíchem Ashley a já zrudla ještě víc, než do teď.

„To sice jo, ale na tohle máte dost času, nechte tomu čas, než do toho skočíte," vztyčil na mě varovně prst taťka a při tom se pořád smál.

„Jsme jenom kamarádi," bránila jsem se celá rudá.

„Ale ty bys chtěla něco víc," smála se Ashley a uhodla přesně to, na co myslím.

„Jdu nahoru, už jsem dojedla," zvedla jsem se, dala talíř do myčky a jako největší srab utekla. Za mnou jsem slyšela jenom hlasitý smích. Okamžitě jsem se v pokoji zavřela a skočila do postele. Vzala jsem si do ruky telefon, který mi hlásil nějaké oznámení, podívala jsem se na něj a zjistila, že Luke Horan mi potvrdil žádost a poslal mi zprávu. Vzala jsem si do ruky notebook, přihlásila se a následně najela facebook, kde jsem otevřela chat s Niallem.

Luke Horan: Doma, živej a zdravej :) teda podle toho, jak se to vezme

Lily Hunter: Jsem ráda, že ses dostal domů, už začíná pršet a akorát bych se o tebe bála a jak jako ‚podle toho, jak se to vezme?'

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat