Pohled Lily
„Lily, nebuď, tak nervózní," uklidňoval mě taťka. Leo na mě spokojeně pochrupkával a vůbec nic si z mého vyšilování nedělal.
„Jak asi mám nebýt nervózní? Vždyť za pár minut přijedou rodiče Nialla," vyšilovala jsem.
„Neměj strach, budou tě mít rádi," pokračoval v uklidňování.
„Pochop to, teď se se mnou nebudou seznamovat jako s jeho kamarádkou, ale jako jeho přítelkyní," vyváděla jsem. Věděla jsem to, ale nemohla jsem tomu nějak zabránit. I Niall si všiml, že je se mnou poslední tři dny něco špatně, ale nemohla jsem mu říct, co se děje. On nevěděl o tom překvapení, takže ani nemohl vědět o tom, že mám strach, jestli se budu líbit jeho rodičům.
„Zlato, nechci ti nic říkat, ale nemusíš kvůli tomu vyšilovat, pokud by tě nedej Bože neměli rádi – což se nestane, to ti slibuju – Niall by se s tebou nerozešel."
„Ale co když jo? Má svojí maminku tak rád, pořád mi o ní vyprávěl a je na něm vidět, že by pro ni udělal cokoliv."
„Miláčku, to já bych měl být ten, co by měl už dneska vyšilovat. Dneska je už pondělí a já se v sobotu žením. Takže, neměl bych to být já, kdo tu bude vyšilovat a ty ten, co by mě uklidňoval?" pozoroval mě se smíchem.
„To není vtipný, až začneš ty vyšilovat kvůli svatbě, tak se ti taky budu smát a nebudu tě uklidňovat," vyhrožovala jsem mu.
„Jsme doma," ozvala se Ashley a já znovu znervózněla. Leo ze mě hned seskočil a běžel za ní. „Aspoň někdo z rodiny nás jde přivítat," smála se z chodby.
„Čípak si? Ty jsi krásnej," uslyšela jsem cizí, ale uklidňující hlas. Jen z hlasu té ženy jsem se cítila klidnější. Možná za to mohl ten irský přízvuk, který měl i Niall.
„Ten je Lily, dostala ho od Nialla k narozeninám," vysvětlila Ashley. Odhodlala jsem se a společně s taťkou jsem se vydala do chodby, kde byla Ashley s Niallovými rodiči.
„Dobrý den," pozdravila jsem, jakmile jsem je spatřila.
„Ahoj, ty musíš být Lily, Ashley nám toho teď o tobě tolik řekla a Niall ještě víc, mám pocit, jako bych tě znala léta," zasmála se ta žena a šla mě obejmout. „Mimochodem jsem Maura, Niallova matka a támhle to vzadu je Niallův táta Bobby, doufám, že ti tu nebudeme překážet, pokud ano, tak si můžeme jít najít hotel."
„Nemusíš si dělat starosti, to spíš Lily vyšilovala, že se vám nebude líbit a bude si hledat hotel," zasmál se taťka. „Rád vás vidím," usmál se na ně a oba přátelsky objal. Potom mě ještě objal Bobby a nakonec jsme všichni šli do obýváku. Leo hopsal před námi. Před sedačkou se zastavil a poté zkoušel několikrát vyskočit nahoru, což se mu samozřejmě nepovedlo, takže jsem mu musela jít pomoct.
„Budete chtít přinést něco k pití?" zeptala jsem se okamžitě.
„Nemusíš tam chodit, já něco přinesu," usmála se Ashley a vstala. Všichni jí řekli své přání a ona nakonec zmizela.
„Tak co, jak se ti tu zatím líbí?" zeptala se mě Maura.
„Mám to tu ráda, bydlela jsem tu už jako malá, takže tu spoustu věcí znám. Několik obchodů a dalších věcí se tu změnilo, ale místa, kam jsem jako malá ráda chodila, jsou pořád stejná," odpověděla jsem zdvořile.
„Niall říkal, že si tu bydlela. Teď jsme se bohužel už několik týdnů na telefonu nezastihli, jelikož jsem měla kvůli této dovolené moc práce, takže mi ani nestihl říct, co je nového," posmutněla.
„Niall mi to říkal, bylo mu líto, že si s vámi nemohl popovídat, ale určitě bude mít radost, až vás tu uvidí," usmála jsem se na ní, „vás oba," opravila jsem se, když jsem spatřila i Bobbyho.
„A přijde, když neví, že jsme tady?" strachovala se jeho maminka.
„Přijde, jsme spolu domluvení, že přijde," ozval se taťka.
„Děláš, jako by nepřišel, pokud by ses s ním nedomlouval," ozvala se se smíchem Ashley, která vešla do obýváku a nesla několik kafí.
„Jak to myslíš?" zeptala se Maura. Od odpovědi mě zachránily klíče, které se ozvaly v zámku. Kdo to do háje je? Vždyť nikdo klíče nemá. Leo ze mě okamžitě seskočil a běžel ke dveřím.
„To bude Niall, dneska ráno si půjčil tvoje klíče," vysvětlil taťka.
„Ahoj Leo, kdepak máš maminku? Nezlobila se, že jsem ráno zmizel? Přiveď jí a řekni, že se tatínek přišel omluvit," mluvil Niall na Lea. Maura i Bobby se tvářili překvapeně a své obličeje následně stočili ke mně.
Vstala jsem z gauče a šla do chodby. Ve dveřích jsem se srazila s Niallem.
„Ahoj zlato, promiň, že jsem ráno tak vypadnul, ale šel jsem na rozhovor, kluci mi ráno volali a já tě nechtěl budit," začal se hned omlouvat. „Tohle je pro tebe," podal mi lilie a následně mě políbil.
„Ahoj, myslím, že tu máš návštěvu," dostala jsem ze sebe celá rudá.
„Mami, tati, co tu děláte?" zeptal se Niall, když ty dva spatřil a následně zrudnul. „Teda ne že bych vás nerad viděl, ale překvapili jste mě," pokračoval.
„Chtěli jsme tě překvapit," odpověděla mu Maura.
„Jsem rád, že jste tady," řekl a následně je šel oba obejmout.
„Miláčku, jsem tak ráda, že tě mám zase u sebe," promluvila na něj se slzami v očích Maura a drtila ho ve svém náručí. Z toho pohledu se mi do očí také tlačily slzy. Bylo to krásné ho takhle vidět.
„Já jsem taky rád, že jste tady, jak dlouho zůstanete? Máte kde bydlet? Nepotřebujete někde ubytovat? Nebyly letenky moc drahé, nechcete je proplatit?" začal se hned zajímat Niall.
„Neměj strach, budeme tu dva týdny, budeme bydlet tady, nepotřebujeme ubytovat a letenky si zaplatíme sami," odpověděla mu na všechny otázky a pohladila ho po vlasech.
„Tak já vám odnosím kufry, abyste je nemuseli tahat samy, kde je máte? Nemáte je už doufám v pokojích? Ashley, kde budou bydlet?" pokračoval v otázkách Niall.
„Kufry jsou v autě a myslela jsem, že by spali u Lily, co si o tom myslíš?" zeptala se ho Ashley.
„Seženu vám nějaký hotel, u Lily spát nemůžete," zareagoval okamžitě.
„Ale ale, proč by nemohli?" smál se taťka.
„Tam už je obsazeno. Lily má malou postel a už tam spí ona a Leo," začal Niall.
„A taky ty," poradila mu Ashley. „Teď jdi pro ty kufry, Maura bude spát v tom zadním pokoji vedle toho Alex a Bobby si může vzít pokoj, který patří Andrewovi," usmála se na něj.
„Počkej, proč jsem si na něj nevzpomněl, když jsme se dohadovali o tom, kde bude Niall spát?" zarazil se taťka.
„Doufala jsem, že si nevzpomeneš a taky je to důkaz, že tvůj mozek chtěl, aby spolu byli v jedné posteli, takže tuhle místnost z tvé hlavy vytěsnil," zasmála se Ashley. „A teď už jdi pro ty kufry, pomůžeš Niallovi," vyháněla ho pryč.
„Jste hrozný, chlapče, nemám tě rád. Normálně sis mou snoubenku získal na svou stranu," vyčítal Niallovi, který se jenom smál.
„Prostě kouzlo osobnosti," zasmál se Niall. „Odnosím ty věci a pak přijdu," otočil se na mě a věnoval mi sladký polibek. „Jo a mám ti vzkázat od Luka, že přiletí na svatbu a už se těším, až spolu vyrazíte k tučňákům a svěřil mi, že tě tam chce požádat o ruku a hned si tam prej několik těch tučňáků koupíte nebo co to plácal," zavolal na mě, než zmizel pryč.
Doufám, že se vám setkání s jeho rodiči líbilo a moc prosím o vote a komentáře, děkuji, Andy 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...