27. kapitola

4.1K 177 18
                                    

Pohled Lily

„Tak co, jsi spokojená s knížkama?" zeptal se taťka u jídla.

„Jo, jsem šťastná, že jsem si nějaké zase koupila a jak si mohl vidět, ani jsem nevykoupila celý knihkupectví," udělala jsem narážku na ty dvě knihy, které jsem si nakonec koupila já sama.

„No to jsem viděl," zasmál se taťka a já si vzpomněla, že je viděl u oběda.

„Měla bys přemýšlet o tom, co by sis přála k narozeninám, stejně tak ty," ukázal na Alex.

„Já bych chtěla třeba nový notebook nebo telefon," ozvala se Alex okamžitě.

„Já nic nechci, stačí, že jsem tady s váma. Už jste mi toho dali dost, všechno to oblečení a dárky za vysvědčení, opravdu mi to stačí," snažila jsem se jim to vymluvit.

„No to teda ne, něco si vybrat musíš. Slavíš sladké osmnácté narozeniny a to se musí pořádně oslavit, takže ani nemysli na to, že by sis něco nevybrala. Buď si něco koupíš sama, nebo ti vybereme něco my," přidala se k taťkovi Ashley.

„Dobře, budu o tom přemýšlet," odpověděla jsem nakonec. V tu chvíli zazvonil můj telefon. Všichni se na něj podívali a Alex ani Andrewovi zřejmě neuniklo jméno, které tam svítilo společně se srdíčky. Ashley po něm rychle čapla.

„Musím to vzít," řekla a okamžitě vstala od stolu.

„Nemyslíš si, že tě podvádí?" zeptal se Andrew, když zmizela.

„Ne, miluju jí a ona mě. Budeme se brát a já jí plně důvěřuji, takže nemám strach, že by mě podváděla," odporoval taťka.

„A kdo to teda je ten Niall, u kterého má dvě srdíčka?" vysmívala se mu Alex. Na taťkovi byla znát bezradnost. Do háje! Do téhle situace jsem ho dostala já a Niall, takže mu z ní budeme muset taky hezky pomoct.

„Není to její milenec, je to její brácha. Její mamka má něco se zády, takže jí Niall informuje o tom, jak na tom je, protože má o ní Ashley strach," začala jsem si vymýšlet a při tom se jim začala vyhýbat pohledem.

„Co se tu řeší?" zeptala se Ashley, která právě vešla do místnosti.

„Ale nic, co Niall chtěl? Už je tvojí mamce líp nebo jí furt trápí ty záda?" zeptal se jí taťka, aby potvrdil mou lež. Ashley chvíli zmateně zírala, ale pak hned zareagovala.

„Už je to lepší, na tu operaci snad jít nemusí, takže by to mělo být lepší," odpověděla okamžitě.

„Musím si jít pro telefon, mamka říkala, že nám bude volat, tak se musím jít podívat, jestli mi nevolala," ozvala se Alex.

„Jo, já bych měl jít taky, nechal jsem mobil nahoře a my nevíme, komu z nás bude volat, takže bychom měli zkontrolovat oba," přidal se k ní Andrew a následně oba dva vstali a vydali se pryč.

„Nemyslím si, že jdou zkontrolovat svůj telefon, ale spíš je zajímá tvůj pokoj, jenom doufám, že Niall zamknul, jak jsem mu řekla," ozvala se Ashley, když byli z doslechu.

„Dneska, když tam byli, tak nějak pokukovali po mém notebooku, zřejmě je bude zajímat ten. Kdyby se k němu náhodou dostali, tak je zaheslovaný, takže by se do něj dostat neměli," ozvala jsem se já.

„A kdo vymyslel to s tím, že Niall je můj bratr?" zeptala se po chvíli Ashley.

„Já, my vás do té brindy dostali, tak jsem vás z ní musela vysekat," přiznala jsem.

„Co sis dneska nakoupila za knížky? Měla si jich hodně," změnila Ashley téma.

„Ani už sama nevím, co všechno to bylo, ale potom ti je můžu ukázat," usmála jsem se na ní.

„To budu ráda, třeba si tam taky něco vyberu," úsměv mi oplatila.

„Mohu jít nahoru? Nechci s nimi jíst," zeptala jsem se po chvíli potichu. Už jsem ty dva slyšela, jak dupou po schodech dolů.

„Jasně, pokud budete mít hlad, zajděte si pro něco do kuchyně," povolila mi to Ashley.

„Děkuju," vstala jsem, odnesla talíř do kuchyně, kde jsem dělala, jako bych řízek a brambory vysypala do koše a následně dala talíř do myčky. Když jsem se podívala do jídelny, nikdo mi nevěnoval podezíravý úsměv, takže jsem vzala svou večeři a vydala se s ní nahoru. Zaťukala jsem, a když se nic nedělo, zkusila jsem to znovu. „Kůzlátka, otevřete svá vrátka, nesu vám večeři," zašeptala jsem do dveří.

„Ty nejsi naše maminka, naše maminka má líbeznější hlásek," ozvala se odpověď.

„Nialle, neblbni, nesu ti jídlo, tak mě pusť dovnitř, než mě tu Alex nebo Andrew nachytají," přemlouvala jsem ho. Po tomhle se otevřely dveře a v nich se objevila jeho hlava.

„Oh! Řízek, ten miluju," čapnul talíř z mých rukou a opět zavřel dveře, které následně zamknul.

„To nemyslíš vážně," zavrčela jsem na něj potichu. Musela jsem se ovládat, abych na něj neřvala nahlas.

„Tak fajn, pojď dovnitř, stejně se tu sám nudím," pustil mě dovnitř. Vešla jsem do svého pokoje a zamkla za sebou. Niall už seděl na mé posteli a ládoval se řízkem. „Pojď ke mně," ukázal vidličkou na místo na posteli. Poslušně jsem se k němu vydala a sedla si. „Otevřít," poručil a mával vidličkou s řízkem před mou pusou. „Podle toho, jak to bylo rozňafaný je mi jasný, že je to tvá večeře, takže se o ní rozdělíme. Ber to jako předkrm, potom si jako hlavní chod dáme pizzu a ještě jsem koupil nějaké sušenky, takže ty si můžeme vzít jako dezert," vysvětloval mi.

Poslušně jsem otevřela tu pusu a nechala se od něj krmit. Vždycky nás střídal. Ukrojil kus řízku, který dal jednomu z nás do pusy a následovala ho brambora.

„Víš, že si vynechal polívku?" zeptala jsem se ho žertem

„No jo, máš pravdu, ale polívku jsem bohužel nesehnal," zasmál se.

„To nevadí, stejně už teď mám pocit, že to nesním," přiznala jsem.

„Ale no tak, přece musíš něco vydržet a to hlavně kvůli tomu, že se kamarádíš se mnou. Luke, Ash, Mikey a Cal o mně vždycky říkají, že jsem jak popelnice na jídlo. Jestli se mnou chceš kamarádit, musíš se naučit jíst," poučoval mě.

„No, kvůli tobě se pokusím, ale nic neslibuju," slíbila jsem mu a nechala si od něj dát poslední bramboru do pusy.

„Dobře, teď je na řadě ta druhá pizza," zavelel, když jsme dojedli první pizzu s ananasem a odněkud vyndal druhou krabici. Odkud? To mi byla záhada, protože jsem jí nikde neviděla. Myslela jsem si, že omdlím. Už teď jsem byla plná a on po mně chce, abych do sebe narvala ještě jednu pizzu? Zřejmě je to blázen.

„Ale než se do ní dáme, musím ti něco říct," přerušil mé myšlenky, které už začaly vymýšlet, jak se z té pizzy vymluvit. Podívala jsem se na něj a zděsil mě ten jeho vážný pohled. Dostala jsem z něj strach a bála se toho, co z něho vypadne.

Jinak co jí chce asi Niall říct? Dokážou zatajit Niallovu přítomnost nebo to praskne?

Moc děkuji za minulé komentáře a vote a zároveň prosím o další, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat