52. kapitola

4.1K 168 8
                                    

Pohled Nialla

„Počkej, chci se kouknout, co tam ten Ash dal," zabrzdil jsem na odpočívadle. „Jo, a abych nezapomněl, tady máš telefon, dal mi ho tvůj taťka," podal jsem jí ho a poté vyndal ten svůj.

„Mám spoustu upozornění na instagramu, spoustu lidí mě začalo sledovat, nevíš, čím to je?" zeptala se, když se podívala na svůj zahlcený telefon.

„Já s tím určitě nemám nic společného," hrál jsem si na nevinného a raději se podíval na svůj telefon, najel instagram a zkontroloval profil Ashe.

„Takže myslíš, že fotka, na které si nás dva vyfotil, a já ke všemu spala, tys mě na ní označil a napsal si: ‚Můj spící andílek, miluju tě, doufám, že mi to jednou odpustíš.' K tomu si napsal ještě dvě srdíčka, tak s tím nic společného nemáš a to za to vlastně nemůže," promluvila ironicky.

„Hej, to jsi neměla číst, chtěl jsem ti to říct poprvé do očí, ale teď si to zkazila," hraně jsem se nafouknul.

„Tak to nemáš psát všude, teď mám plný instagram zahlcený a na twitteru na tom asi budu podobně, že?" zeptala se.

„Ne, tam jsem nic nepsal, teda vlastně jo, když jsem byl v nemocnici," zafuněl jsem, když jsem si na to vzpomněl.

„Tys byl v nemocnici?" vyjekla.

„Jo, v pátek jsem trochu zkolaboval na dopoledním rozhovoru," uvedl jsem jí do děje.

„To jako fakt?" divila se. „Já jsem sebou taky v pátek sekla, díky tomu jsem se seznámila s Perrie a Zaynem. Mysleli si, že jsem fanynka a potom mě Zayn poznal. Sledoval tě a díval se, jak se ti daří."

„Mají syna, kterého pojmenovali po mě," prozradil jsem a nedokázal z pusy smazat ten úsměv, který se mi na ní objevil.

„Já vím, vyprávěli mi o něm, dokonce mi ukazovali i fotky," také se usmála.

„Perrie se mi o něm zmínila, doufám, že ho budu moct poznat," přiznal jsem s nadějí v hlase.

„Takže se s ním chceš zase potkávat?" podívala se na mě s nadějí.

„To bych rád, chyběl mi brácha, takže bych ho rád zase získal," vysvětlil jsem.

„Na twitteru je to stejně hrozné. Díky tobě tam mám milion lidí, kteří mě začali sledovat," stěžovala si.

„Já za to nemůžu, čím by to asi tak bylo," opět jsem si hrál na blbého.

„Zřejmě tou zprávou, kterou si vyslal do světa a označil si mě u ní. Myslím, že zní takhle: ‚Kdo ví, jakou cenu má dívka, kterou miluji? Nikdo. Nikdo neví, jak je pro mě důležitá. Když někoho miluji, budu o něj bojovat, jsem ochoten vzdát se kvůli ní všeho, co mám. Nabídnu jí srdce na dlani.'," dočetla a podívala se na mě.

„Jóóó, tak jestli tohle rozpoutalo poprask, to mě zajímá, jak to bude vypadat, až oznámím tu velkou zprávu, kterou mám v plánu," pronesl jsem spíš sám k sobě, ale ona mě i tak slyšela.

„Co máš v plánu udělat?"

„Povím ti to až na místě, musíme si o hodně věcech v klidu promluvit," řekl jsem a svou pozornost opět obrátil na profil Ashe. „To myslí vážně?" pronesl jsem, když jsem se podíval na příspěvek, který tam přidal. Byla tam fotka, na které jsem byl já, Lily a on. Měl tam jenom půlku obličeje a my s Lily za ním spali. ‚Miluju tyhle dva, ale nemiluju je tolik, jako se milují oni dva navzájem. Doufám, že to dáte do pořádku', k tomu přidal ještě tři srdíčka a označil mě i Lily.

„To myslí vážně?" zeptala se Lily.

„Zřejmě ano, ale co, už je to stejně jedno, všichni už to ví," zasmál jsem se, ještě jsem projel všechny sociální sítě, které má i Lily a všude jí oplatil sledování.

„Jé, tys mě začal sledovat," zaradovala se a poté se na mě usmála.

„Přesně tak, a víš proč?" podíval jsem se jí do očí.

„To nevím, ale ty mi to určitě řekneš," oplatila mi ten pohled.

„Protože tě miluju," zašeptal jsem a můj pohled sjel na její rty.

„Já tebe taky, miluju tě a nikdy nepřestanu," odpověděla. „Víš, když jsem byla u matky a ona mi něco udělala nebo mi něco řekla, byla jsem v pokoji a měla chuť ti hned zavolat nebo napsat, ale nemohla jsem. Za prvé si to se mnou ukončil a za druhé jsem neměla jak, jelikož jsem u sebe měla jenom čtečku, která mi byla hned první den odebrána."

„Je mi to líto. Udělal jsem to kvůli tomu, že mě vedení zatlačilo do koutu. Dokonce jsem i litoval, že jsem neporušil svůj slib. Opravdu jsem toho litoval, a když potom přišel Luke s kluky a řekli mi, že jsou šťastní, že opět vycházím s kluky, nechápal jsem to, ale poté, co mi řekli, že za mnou každý den na několik hodin chodí do nemocnice, pochopil jsem to a litoval, že jsem si nevybral raději tebe. Opravdu jsem toho litoval, protože jsem věděl, že ti tři kluci mi za to nestáli," vysvětlil jsem jí.

„Nějak to nechápu, když si kluci konečně uvědomili, co pro ně znamenáš, a chodili za tebou, proč si díky tomu přišel k závěru, že ti za to nestojí?" pozorovala mě s nechápavým výrazem.

„Nikdy jsem neřekl, že za mnou chodili. To jenom noviny a ostatní lidé si to díky nim mysleli. Oni chodili do nemocnice, jsou k tomu i fotky, které tomu nasvědčují, ale bohužel ke mně nedošli. Nevím, kde tam zůstávali, ale na mém pokoji se nezastavili ani jednou. Oni na mě prostě kašlali, oni už se prostě nezmění, proto jsem se rozhodl tak, jak jsem se rozhodl," dokončil jsem.

„Jak si se rozhodnul?" zeptala se a chytila mě za ruku.

„Dobře, chtěl jsem ti to říct až na místě, ale jestli chceš, můžu ti to říct už teď. Jenže myslím si, že lepší by bylo ti to oznámit až na místě, tam si spolu budeme moct promluvit bez toho, abychom se báli, že nás tady zastaví policisti," prohodil jsem s úsměvem.

„Dobře, můžeš mi to říct až na místě, ale pod jednou podmínkou," navrhla.

„Jakou?" podíval jsem se jí do očí. Viděl jsem v nich touhu a lásku. Nevěděl jsem, co od ní čekat. Nechtěl jsem, aby mě poslala do háje. Chtěl jsem se k ní jenom nahnout a políbit, ale to co pronesla, mě vyvedlo z míry.

Příběh se nám blíží pomalu, ale jistě ke konci, chybí nám dvě kapitoly plus epilog, takže už za chvíli bude konec, takže se dozvíte odpovědi na všechny vaše otázky, na které já nechci odpovídat 😂

Jinak jaká myslíte, že to bude podmínka? 😱  

Moc prosím o vote a komentáře, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat