Tanıtım

25.7K 548 121
                                    

☆☆☆

Ben Alya Keskin. Yaşayacağım daha çok şey vardı. Ama olmadı. Babam... Hayatımı Cehenneme çeviren adam. Bana öyle birşey yaptı ki... Tepe taklak etti. Nefretini kustu. Hayatımı aldı elimden. Annemin ölümüyle Babam adeta deliye döndü. Bana yapmadığı kalmadı. Onun nefretini kazandım. Hayatım boyunca Babamın beni dövmesi aşağılamasına , eziyet etmesi ve beni bir köle gibi kullanması, her geçen gün bir kez daha öldürüyordu. Bana her geçen gün öfkesi çığ gibi büyüyordu...

*******

Babam adeta öfkeden gözü dönmüş gibiydi. Beni kolumdan sürükleyerek bir deponun içine soktu. Çok ürkütücü bir yer her yerde kan lekeleri vardı. Deponun ortasında bir adam duruyordu. Uzun boylu  takım elbiseli sert bakışlarıyla bir insanı öldürcek derecede bir yapıya sahipti o gözlerden korkmuştum. Babam bir anda beni adamın önüne dogru fırlattı. Canımın acısından çok Babamın sözleri acıtmıştı.

"Al sana olan borcum"dedi. Adam bana baktı. Kaşları olabildigince daha da çatarak. Bense daha yeni sesimi bulduğumda yaşlı gözlerimle Babama baktım.

"Baba yapma... Bunu bana yapma"dedim fısıldayarak. Sonra sert bakışlı adam.

"Borcun karşılıgında bana kızını mı veriyorsun? Hemde öz kızını"

*******

Adam beni depodan sürükleyerek köşk gibi bir eve getirdi. Kolumdan tutarak evin bodrum katı gibi bir yere sürükledi ve beni pis kokulu bir odaya fırlattı. Canım çok acımıştı. Yaşlı gözlerimle ona baktım. Daha sonra etrafımda agır agır yürümeye başladı.

"Ben BULUT DEMİR bu ismi aklına kazı. Sen Bundan Sonra Benimsin..."dedi. Sonra arkamda eğildi. Nefesi boynuma çarpıyordu adeta içim titredi. Sonra devam etti."Varlıgımı her daim hissediceksin. Nefesim her zaman sana bu derece yakın olucak. Ölmek isteyeceksin. Ama buna izin vermicem. Varlıgım... Nefesim... Dokunuşum... seni yakıp kül edicek....

YENİ BIR HAYATIN İLK ADIMIYDI.
ÇÖKÜŞÜN YA DA VAR OLUŞUN

PEKİ ONLAR
HANGİSİNİ SEÇECEK...


VARLIĞIMI HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin