☆ ☆ ☆"Gelme...."
Koşuyorum ama bu yolun bir sonu yok. Boş bir depo da sanki labirentte gibiyim. Durmadan aynı yerleri geçip duruyorum. Peşimde birileri var. Ama kim olduğunu bilmiyorum...
Ve bir anda yol bitti...
Bir sürü... Bir sürü adam vardı... Hepsi üzerime doğru gelirken bir anda durdular...
Ortalarından BABAM çıktı.
Yanıma geldi. Kolumdan tutup beni adamların önüne attı.
"Kızım...
İste Yeni Cehennemin..."
Babam etrafımda dönmeye başladı.
"Sen asla mutlu olmucaksın. İzin vermicem.... Daha Cezan bitmedi...
Köpek gibi yalvarıcaksın. Bitsin istiyeceksin... ama bitmiyecek. Sen Ölene kadar devam edicek..."
"Yapma... Baba yalvarırım yapma. Dur artık..."
" Zavallı küçük kızım... Senin asla mutlu olmana izin vermicem.
Kalbini sökücem...
Çöküşünü izlicem...
Ve en güzeli de... Acı çekerek ölmeni izlicem..."
Babam geriye giderken. Adamlar üzerime doğru gelmeye devam ettiler.
"Hayır... Hayır..."
"Gelmeyin...
Hayır...
Baba...
Hayır...."
* * *
"Uyan..."
"Uyan hadi..."
Yataktan fırlayarak kalktım derin derin nefes alırken karşımda Bulut vardı. Bana dikkatlice bakarken. Kan ter içinde nefes almaya devam ettim. Hala rüyanın etkisindeydim. O an gerçek gibiydi. Bir türlü çıkamıyorum içinden.
"Neden ağlıyorsun?"dediğinde daha yeni fark ettim ağladığımı. Gözyaşlarımı elimle silerken hala gördüğüm rüya gözümde canlanıyordu.
"Çok korkunçtu..."
"Geçti...
Sadece saçma bir rüya. Ağlamayı kes artık"Bulut'un bana kızarak aglamamı istememesi ne kadar da güzel gelmişti. Ama sanki gördüğüm o rüya gerçekti. Sanki hala rüyanın içindeymiş gibi hissediyorum.
"Gerçek gibiydi... Herkes etrafımı sarmıştı. Babam... Yeniden hayatımı cehenneme çeviriyordu. Ve ben tek başımaydım"diyerek gözyaşlarım bu sefer daha çok aktı.
"Saçma sapan bir rüya için neden hala ağlıyorsun.
Kes artık..."diyerek kızmaya devam etti. Hala aklımda o sahne canlanırken daha çok ağlamak istiyordum. Sanki yeniden cehennemi yaşıyacakmış gibi hissettim. Çok kötüydü. Dünya yeniden başıma düşmüş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARLIĞIMI HİSSET
Teen Fiction☆☆☆☆☆ Babam kötü bir adamdı. Hep hikayelerde okurdum. Benim de başıma geldi. Babam beni de sattı... BULUT DEMİR'di ismi. Bakışları , ismi Adeta aklıma kazındı. Sert bakışları insanı delip geçiyordu. Ondan çok korkmuştum. Ama artık...