Bağlanmak

4.1K 165 11
                                    


〰️〰️〰️

     Bulut üzerindeki yorğunluğu ve stresi duş alarak az da olsa rahatlamak ister. Alya aşağıya indiğinde Bulut'ta duş alır. Kısa süre sonra duştan çıkan Bulut eline telefonunu alır. Araf'tan bir sürü cevapsız arama vardır. Bulut aramaları görünce telaşlanır. Ve hemen Araf'ı arar. Kısa süre sonra telefonu açar...

"Araf beni aramışsın kötü birşey mi ol..."

"Hastanedeyim..."Araf hastanedeyim demesiyle Bulut'un başından aşağı kaynar su dökülür sanki. Kanı çekilmiş gibi nerde olduğu sordu.

"Ne oldu. Sana mı birşey Oldu"dediğinde Araf'ın ağzından bir hıçkırık çıktı.

"Mina...

Araba çarptı. Benim yüzümden...

Benim yüzümden ona araba çarptı..."kendi kaybetmiş gibiydi. Patırtılı sesler geliyordu. Bulut ne olduğunu anlayınca daha çok endişelendi.

"Araf sakin ol... Şimdi bana nerde olduğunu söyle"biran önce Araf'ın yanına gitmeliydi. Omzunu sıkıp destek olmalıydı. Ve neler olduğunu bilmek için.

"Buraya en yakın hastanedeyim.

Bulut...

Ona birşey olmasın..."dediğinde sanki Bulut'un da Araf'la beraber içi parçalanmıştı.

"Olmucak... Hiçbirşey olmucak. Ben hemen geliyorum"diyerek telefonu kapattı. Ve vakit kaybetmeden Masada duran ceketini üzerine giyerek odadan çıktı.

"Mina...

Mina nerdesin..."

Bulut Alya'nın sesini duyunca oldugu yerde kaldı. Alya Evin içinde Mina'yı arıyordu. Nasıl söyleyecekti ona. Söylese bile nasıl dayanacaktı. Arkadaşın hastanede burda değil nasıl diyecekti.

Bulut kendini toparlayak aşağıya indi. Koray yerinde otururken. Alya mutfaktan çıkarak etrafına baktı. Bulut'u görünce hemen yanına gitti.

"Bulut...

Mina evde değil...Araf'ta evde yok. Acaba bir yere mi gittiler. Sen biliyor musun?"Ne diyeceğini bilemeyen Bulut sustu. Yıkılacağını biliyordu. Ağlayacaktı. Ve ağlaması onu mahvediyordu. Alya Bulut'tan bir cevap vermesini beklerken susması tuhafına gitmişti. "Yoksa sende mi bilmiyorsun"Bulut daha fazla vakit kaybetmemek için söylemeye karar verdi. Ve gözlerinin içine baktı.

"Alya... Şimdi sakince beni dinle"dediğinde Alya anlamsızca Bulut'a baktı. Koray Bulut'ta ki farklılığı görünce bir şeyler olduğu o da sezdi.

"Ne oldu. Kötü birşey mi oldu yoksa..."şimdiden sesi ağlamaklı çıkan Alya Bulut'u daha zor duruma sokuyordu. Ama Bulut bunu şimdi yapmak zorundaydı.

"Mina hastanede..."

"Ne..."

"Araba çarpmış. Durumu nasıl bilmiyorum. Ama Araf yanında"Alya duyduklarına inanmazken. Gözlerinden yaşlar aktığını fark etti. Koray da duydukları karşısında şaşkına uğratmıştı. Ama yıkılan kişi Alya olmuştu. Bir türlü inanası gelmiyordu.

"Nasıl...

O burdaydı. Evdeydi. Nasıl olur..."Alya hıçkırıklar içinde konuşurken. İnanamıyordu. Az önce burdaydı. Gözyaşlarına hakim olamayan Alya Mina'nın hastanade olduğunu duyar duymaz yıkılmıştı.

VARLIĞIMI HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin