___"Siz ne yapıyorsunuz burda?"
Bulut benden uzaklaşarak sesin sahibine doğru baktı. Bense Bulut'un uzaklaşmasıyla rahat nefes alarak Bulut'un baktıgı yöne doğru baktım. Tanem gecenin karanlıgında öfke dolu bakışlarıyla bize bakıyordu. Sanırım sarhoştu ayakta durmakta zorluk çekiyordu. Yanımıza dogru bir iki adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattı.
"O kızı öpücek miydin yoksa?"işaret parmağıyla beni göstererek. Sinirli görünüyordu. Bana olan bakışları hiç hayra alamet değildi.
"Ne yapacağıma sen karışamazsın Tanem. Şimdi git burdan"Bulut Tanem'e olan bakışlarıda korkutucuydu. Ama Tanem tekrar bana dogru baktı. Anlamıyorum. Hiç birşey yapmadıgım halde neden bana karşı bu kadar çok öfkeli.
"Bu Hizmetçi parçısı seni bu kadar çok mu etkiliyor?"Birden bana doğru yaklaşınca şaşırdım. Ama yerimden kıpırdamadım. Nedense onun karşısında ezik durmak istemiyordum."Sen ne yaptın ona? Yoksa yattın onunla?"ne diyor bu ya nasıl bana böyle şeyler söyleyebilir. Namusumu koruyamıcak kadar da zayıf ve aciz biri degilim ben. Her türlü hakareti kaldırabilirim ama böyle bir konuda asla.
"Benim hakkımda böyle konuşamazsın. Lütfen bir daha öyle konuşma"kesin bir dille söyleyince etrafa bir an gözüm kaydı kimseler yoktu burda. Tanem elini saçına gezdirerek sakinleşmeye çalışıyordu sanırım. Bulut Tanem'in arkasına geçerek az da olsa yanımdan biraz daha uzaklaşmıştı.
"İleri gidiyorsun Tanem. Sana git dedim. Şimdi defolup git hemen"Bulut'un sesi sert çıkmıştı. Ama Tanem hiç korkmuşa benzemiyordu. Ben olsam kaçmak isterdim. Tanem sinirle bir hışım yanıma gelerek saçımdan tutup çekti. Acıdan çığlık atarak kurtulmaya çalıştım.
"Seni gebertirim kızım. Bir hizmetçi parçası benimle asla aşık atamaz. Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun ben istedigimi alırım. Eze , eze seni mahvederim"diyerek öyle bir çekiyorduki canım çok acıyordu.
"Ahh bırak"diye inledim. Bulut Tanem'in kolundan tutup çekmeye çalışıyordu. Ama Tanem'in saçımı bırakmaya niyeti yoktu. Saçım o kadar acıyordu ki tekrar çığlık atmamak için kendimi zor tutdum. Bulut en sonunda Tanem'i sert bir şekilde çekince Tanem saçımı bırakmak zorunda kaldı o sırada ayağımdaki topuklular yüzünden dengemi kaybedip bileğimin üzerine düştüm. Ayak bileğim saçımın acısından daha çok acıyordu. Bulut ve Tanem ben yere düşünce bana doğru baktılar. Bulut Tanem'in kolunu bırakınca Tanem fırsattan istifade acıyan bileğime sert bir şekilde ayağıyla vurmaya başladı ben nefesim kesilcek şekilde bağırınca Bulut Tanem'i geriye doğru çekti.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun. Bak Tanem ya şimdi gidersin ya da elimde kalırsın. Bu son uyarım..."Tanem bu sefer yanımızdan uzaklaşak gidiyorduki tekrar arkasına döndü. Bana aşağılayarak bakarak gözlerini kıstı.
"Seninle de sonra görüşcez. Bu daha hiç birşey"dedi ve yanımızdan tamamen uzaklaştı. Neden şimdi bana taktıgını anlamadım. Etrafımdaki insanların beni aşagalaması benim için çok zor. Bilegimi tekrar bakıp gözlerimi kapattım acının az da olsa bitmesini hayal ettim...
Ama hala acıyordu. Demek ki bu yöntem işe yaramıyor. Gözlerimi tekrar açıp bilegime baktım. Bulut'un bana baktıgını görünce sesimi çıkarmadım. Ama nedense sadece öyle bakıyordu. Hiç bir duygu barındırmadan öylece bakıyordu. Şu an hıçkırarak aglamak istiyordum.
Bacaklarımda bir el hissettigimde istemsizce irkildim. Bulut elini bacaklarımın altına uzattı ve bunun sonucunda ayaklarım yerden kesildi. Bulut beni kucagına almıştı. Bileğimin ağrısı sanki bütün vücudumdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARLIĞIMI HİSSET
Teen Fiction☆☆☆☆☆ Babam kötü bir adamdı. Hep hikayelerde okurdum. Benim de başıma geldi. Babam beni de sattı... BULUT DEMİR'di ismi. Bakışları , ismi Adeta aklıma kazındı. Sert bakışları insanı delip geçiyordu. Ondan çok korkmuştum. Ama artık...