Mina evde suratı beş karış olan arkadaşını kafasını dağıtması için. Koray'la birlikte cafe bara giderler. Ama orda bile yüzü hala asıktır. Etrafta o kadar dans eden insan varken. Alya azıcıkta olsa gülmüyordu. Ve bu Mina ve Koray'ın canını sıkıyordu."Alya yeter artık. Gül biraz. Bu halin de ne...."diyerek isyan etti sonunda Mina. Buraya tatil için gelmişlerdi ama olanlara bak. Alya ona dikkatlice bakan Mina ve Koray'ı görünce zorla gülümsemeye çalışır.
"Ben iyiyim..."diyerek geçiştirmeye çalışır. Ama hiçte ikna edici değildir.
"Gerçekten mi? O yüzden mi ağlayacak gibi duruyorsun"Koray'ın sert ses tonuyla karşılaşan Alya ikisininde neden sinirli olduğunu anlayamamıştı.
"Benim sadece moralim yok o kadar. Bu kadar üstüme gelmeyin"dediğinde Koray sanki daha çok sinirlenmişti.
"Biliyordum bak Bulut'un sana iyi gelmiceğini biliyordum.
Şimdi gidip onun haddini bildiricem"Koray anında gitmek için hareketlenirken Alya korkarak anında Koray'ın kolundan tutarak durdurur.
"Hayır... Lütfen dur gitme..."Alya yalvaran gözlerle Koray'a baktığında. Koray daha fazla dayanamadı ve tekrar yerine geçti.
"Neden... Sana zarar veren bir adama neden değer veriyorsun.
Bunu neden kendine yapıyorsun..."dediğinde Alya başını eğerek cevap verdi.
"Ben... Onu..."
"Devamını söylemene gerek yok biliyorum. Ama seni üzmeye de hakkı yok. Anladın mı beni..."Koray'ın korumacı tavrı Alya'nın hoşuna gitmişti. Böyle şeyler onun için ilkti ve oldukça hoşuna gitmişti.
"Haklı... Hemde kimsenin hakkı yok"diyerek destek verirken Mina. İkisinede içtenlikle gülümsemeye çalıştı.
"Sadece tuhaf bir konuşmaydı
Bana korkusunu söyledi. Sonra o korku benim korkum oldu.Ama şimdi iyiyim. Geçti..."dediğinde Mina ve Koray birbirlerine baktı.
"O zaman bir gülümseme görelim suratın da. Bizimde keyfimiz yerine gelsin..."Alya en içtenlikle gülümserken. Mina'nın ve Koray'ın da keyfi yerine gelmişti.
"Işte böyle..."
"Eğer bir daha seni bu halde görürsem. Orasını Bulut düşünsün"diyerek tehtit vari konuşurken. Bu tavrı Alya'yı hemen korkutmuştu.
"Ama onun bir suçu yok..."diye savunmaya geçtiğinde Koray onu ne kadar sevdiğini bir kez daha anladı.
"Ben sadece söylüyorum... Hadi şimdi keyfimize bakalım..."
"Ben dans edicem. Hadi Alya sende..."diyerek dans etmeye başlar.
"Hayır..."
"Hadi ama..."Tek başına dans etmek istemeyen Mina zorla Alya'nın kolundan tutar.
"Hayır. Hem ben dans edemem..."diyerek kolunu Mina'nın elinden çeker.
"Mina Araf'tan izin aldın mı?"Mina Koray'ın sorusuna anlamsızca baktı.
"Ne için?"
"Dans etmek için..."
"Niye alacakmışım. Hem ona ne..."diyerek omuz kaldırdı. İçinden ne alaka diyerek geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARLIĞIMI HİSSET
Teen Fiction☆☆☆☆☆ Babam kötü bir adamdı. Hep hikayelerde okurdum. Benim de başıma geldi. Babam beni de sattı... BULUT DEMİR'di ismi. Bakışları , ismi Adeta aklıma kazındı. Sert bakışları insanı delip geçiyordu. Ondan çok korkmuştum. Ama artık...