Part 24

157 10 0
                                    

Možno ťažšie na pochopenie, no... prosím comments and votes :)

Vysoké čierne ihličky na platforme, vyžehlené vlasy, čierna linka, kabelka, mobil a môže sa ísť. Keď som zišla dole, Martinovi padla sánka.

„Keby si nebola moja sestra, ej,...“ s nechuťou som na neho pozrela, vzala som si kabát a čakala na Louisa. O pár minút už stál pred domom v čiernom Land Rovery spolu s Eleanor a Danielle.

„Nechceš sa mi s niečím pochváliť?“ pozrela na mňa Eleanor.

„Neviem o čom hovoríš.“ Povedala som a založila som si ruku s prsteňom mimo dohľadu.

„Harry nám to už povedal.“ Povedal Louis a pozrel sa do spätného zrkadla.

„Hajzel.“ Precedila som pomedzi zuby.

„Tak ukáž ho sem.“ Povedala s úsmevom. Načiahla som ruku. Danielle s Eleanor začali híkať a gratulovať mi. Jediné na čo som sa zmohla bolo „Hm.“ Zastali sme pred jedným z vychýrených klubov. Veľa áut, paparazzov či fanúšikov, nám bránilo k odparkovaniu.  Len čo sme zastavili a vystúpili, ochrankári nás v bezpečí odviedli dnu. Hudba, alkohol, cigaretový dym.

„Práve nám prišiel LOUI!“ z reproduktorov sa ozval  hlas už polo opitého Nialla. Louis zodvihol ruku na znak pozdravu. 

„Idem si vziať niečo na pitie, chcete?“ všetky tri sme poslušne cupitali za Louisom. Dnešok som si chcela užiť, preto som do seba hádzala poldecák za poldecákom. Harry ma sledoval z druhého konca miestnosti. Stál opretý o zárubňu dverí smerujúcich k východu. Popíjal pivo a kde tu sa usmial na nejakú fiflenu.

„Nie, Louis, už nie.“ Jazyk sa mi začal pliesť. Eleanor sa opilo chichúňala, Danielle sa na parkete túlila k Edovi Sheerenovi, Zayn sa olizoval s Perrie v jednom z kútikov, Liam sa snažil ignorovať Danielle, preto sa držal v odstupe a Niall... sedel pri mixážnom pulte a opilo si spieval do mikrofónu. Bolo desať hodín a väčšina ľudí odchádzala, lebo toto nebola jediná prominentná párty v dnes večer.

„Hej ľudia, čo poviete na fľašu?“ ozval sa Harry. Všetci tridsiati ako sme sedeli na stoličkách pri pulte sme spozorneli. Zazrela som na neho, no on sa len škodoradostne usmial.  Zbehli sa v hlúčiku a do stredu sa dala jedna z prázdnych fľašiek Whisky. Začalo sa točiť, bozky padali jedna radosť.

„Áaaa, Harry.“ Louis sa pripito usmial a pozrel na Harryho. Aj Harry už mal v sebe trochu hrknuté.

„Lisa?“ šľapka s kozami, veľkou riťou a minišatami, sa postavila, podišla k Harrymu a začala ho oblizovať. Nebránil sa, posadil si ju na kolená a chytil za riť. Prišlo mi to nefér, nechutné a mnoho negatívnych prívlastkov, no ostala som ticho. Eleanor s Danielle sa na mňa udivene pozreli a ja som sa len bezstarostne usmiala. Hra bola nekonečná a Harry mal okolo seba takmer celé ženské zastúpenie tejto párty. Bolo desať minút pred polnocou.

„Tak a posledné otočenie...“ Zayn otočil fľašou. Posledné a padlo na mňa. Zhlboka som sa nadýchla a pozrela na Zayna, čakala som koho meno vysloví.

„Niall.“ Povedal jednoznačne. Keďže som mala toho už v sebe dosť, usmiala som sa, postavila som sa z miesta a prešla som na druhú stranu k Niallovi. Niall sedel hneď vedľa Harryho. Škodoradostne som sa usmiala na Harryho, chytila Niallovu tvár do dlaní a sladko som ho pobozkala. Bozk som si vychutnala až kým nás neodtrhol od seba.

„Čo si o sebe myslíš?!“ začal Harry vrieskať a raz pozeral na mňa a potom na Nialla.

„Ja? Pozri sa na svoju družinu!“ ukázala som na tie štetky za ním.

„Keď si ma ty dnes nepobozkala, musel som si to vynahradiť.“ povedal a zazrel na Nialla. Mal toho viac vypité ako som si myslela. S otvorenými ústami som na neho hľadela. Vzal si jednu tú... Lisu... a začal ju bozkávať. Jazyk jej strkal, divým sa, že až nie do krku.

„Ty si taký hajzel! Sviniar! Vieš čo! Ak si myslíš, že sú lepšie! Na! Tu máš! Daruj ho jej! Bola by som najradšej ak by som ťa vymazala zo života! Harry Styles, od teraz si pre mňa mŕtvy!“ ako som dopovedala tieto slová, odbila polnoc. Stiahla som si z prsta tú ozdobu, hodila som ju doňho a utekala som preč. Bežala som... Vydržalo nám to úbohých šesť dní... šesť dní... keby aspoň šťastné boli, no boli to len hádky... Slzy mi stekali po lícach, mráz mi pomaly ovládol telo a ja som zastala ako zamrznutá. Vytiahla som mobil a roztrasenými rukami som zavolala Martinovi.

„Martin, prosím, príď po mňa.“ Asi som mu prekazila tú najkrajšiu noc v jeho živote, no bola to moja jediná možnosť. Ani sama som poriadne nevedela kde som... Našťastie si uvedomil, že som jeho malá sestrička, prišiel po mňa a bezpečne ma zaviezol  domov.

„Porozprávame sa zajtra.“ Pobozkal ma na čelo, prikryl paplónom, zhasol svetlo a zavrel dvere...

Z Harryho pohľadu...

„Ja? Pozri sa na svoju družinu!“ zvrieskla na mňa a ukázala za mňa. Mal som vypité a znova som reagoval v afekte...

„Keď si ma ty dnes nepobozkala, musel som si to vynahradiť.“ Povedal som, vzal som tú blondínu do rúk a strčil som jej jazyk do úst.

„Ty si taký hajzel! Sviniar! Vieš čo! Ak si myslíš, že sú lepšie! Na! Tu máš! Daruj ho jej! Bola by som najradšej ak by som ťa vymazala zo života! Harry Styles, od teraz si pre mňa mŕtvy!“ zakričala, slzy sa jej spustili ako vodopád. Odbila polnoc. Stalo sa to čo som nechcel. Stiahla si z prsta prsteň a hodila mi ho k nohám. S plačom vybehla von a ja som ju nezastavil. Stál som tam ako prikovaný.

„Harry toto si prehnal.“ Povedal Liam a zodvihol prsteň. Dal mi ho do ruky a s nechuťou odišiel. Za ním nasledovala, Eleanor, Danielle, potom Zayn s Perrie a nakoniec ešte aj Louis. Nikto pri mne neostal. Práve sa stala najhoršia vec v mojom živote. Opustila ma. Povedala, že som pre ňu mŕtvy... Takto som si to nepredstavoval. Zajtra som ju chcel vziať do Ria, ale teraz... Ak sa do zajtra nespijem na smrť... Vzal som si fľašu tvrdého, vyšiel som a s plného dúška som sa napil. Prechádzal som sa po uliciach, pil som a premietal som si v hlave ten hlas.  

„Ty si taký hajzel! Sviniar! Vieš čo! Ak si myslíš, že sú lepšie! Na! Tu máš! Daruj ho jej! Bola by som najradšej ak by som ťa vymazala zo života! Harry Styles, od teraz si pre mňa mŕtvy!“ tie slová ma pichali pri srdci. Spravili mi v srdci trhlinu. Diera, ktorá práve zíva prázdnotou. Alkohol, ktorý mi prúdil v krvi, nebol dostatočne silný na to, aby som sa teraz nezrútil ako troska. Prsteň som mal vo vrecku, práve  som ho nahmatal a vytiahol. Dal som jej ho z lásky a myslel som si, že nás spojí až do smrti. Teraz sa tu však utápam v žiale, kvôli svojej sprostosti, arogancii, svinstve... prázdnu fľašu som hodil do koša a v trafike som si kúpil ďalšiu.

„Až do nemoty...“ otvoril som fľašu a napil sa... 

Random or fate?!Where stories live. Discover now