„Dievčatko? Lucy naozaj vás milujem, ale teraz už musím ísť...“ zložil... Mobil som hodila na zem a začala na stenu vešať obrazy. Potom som zavesila závesy, navliekla podušky do ružových návliečok, ... Pred piatou som sa vybrala spoločne s Jamesom a Emily do mesta. Každý z nás chcel už v predstihu vybrať nejaké vianočné darčeky. Predsa, je to už o chvíľu...
„Luc čo povieš na toto?“ James zodvihol sveter... modrý...
„Pre koho?“ v rukách som držala viacero párov ponožiek a dupačky.
„Pre Em.“
„Emily?“ povedala som prekvapene. Odkedy sa poznáme James s Emily dobre nevychádzali. Niekedy sa snažili byť k sebe milý, no ak by ostali v jednej miestnosti čo i len minútu sami...
„Chcem už konečne zakopať vojnovú sekeru.“
„James, povedz mi, že si do nej buchnutý.“ Kamarátsky som ho šťuchla do ramena.
„Čo ti to napadlo?! Prosím ťa do tej fúrie?“ červenal sa ako paradajka.
„Vieš komu to hovor.“ Zasmiala som sa. „Toto by sa jej páčilo viac.“ Hodila som mu šaty. Ako stvorené pre Emily.
„Myslíš?“
„Rada tehotnej je vždy správna, nepochybuj...“ hodila som ich k sebe do košíka. „Dobre teraz ty pomôž mne. Túto alebo túto?“ dve kockované košele. Líšili sa iba farbou.
„Túto!“ povedal James jednoznačne. Dúfam, že Harry ocení moju snahu... Keď sme sa s Emily stretli pri pokladni, zašli sme ešte do Starbucksu a potom ma zaviezli domov.
„Vidíme sa, držím palce.“ Žmurkla som na Jamesa. Začervenal sa a ukázal, aby som držala hubu. Nikdy by som nepovedala, že James a Emily?! Do partie nám už chýbal iba Derek. Toho si pred rokom zavolala futbalová kariéra do Madridu. Hrá za Real a celkom sa mu darí. Ani nevie o tom, že som tehotná. Len čo som prišla domov, zakúrila som v krbe, sadla som si do kresla a zaspala. Celý týždeň malá asi hrala futbal v mojom bruchu. Minútu čo minútu kopala. Akoby tam boli dvaja... Chalani sa mali koncom týždňa vrátiť, no predĺžili sa im koncerty a prídu až... vlastne ani netuším. Harry by mal byť teraz pri mne, no on si lieta niekde nad Amerikou.
„Mami nemôžem ti sľúbiť, že dnes prídem.“ Miešala som perníkové cesto a telefón čo najsilnejšie pridržiavala pri uchu.
„Chlapci sa už tešia a Martin sa dnes vráti zo Sydney.“
„Áno mami ja viem, ale mám plno práce a ešte musím ozdobiť aj stromček a...“
„Lucy, oddýchni si. Predsa Vianoce sú až o tri týždne a ty môžeš pri ťažkej práci porodiť.“
„Dobre, prídem.“ Nakoniec som aj tak spravila ako chcela mama. Len čo som dopiekla medovníky, obliekla som sa a šla na ten mamin obed. Sama... Harry zase niekde v Japonsku spieval a ja som sa trpela nálady tej malej. Bol doma týždeň a aj to boli s chlapcami zavretý stále v štúdiu. Potom sme sa pohádali a ani sme sa nedohodli ako sa to maličké bude volať a má prísť na svet už čoskoro. Naši už mali bohatú vianočnú výzdobu a obrovský stromček v hale.
„Ahojte.“ Ťažko som sa dotrepala cez toľké páry topánok do obývačky. Sedela tam akási neznáma tvár.
„Sestrička moja!“ Martin vystrelil ako strela a chcel ma objať. Neobčiahol ma... „Lucy ty?“ Martin bol asi jediný kto nemal ani tušenia o tom, že som tehotná.
„Budeš strýko braček.“ Potľapkala som ho po ramene.
„Ako? Kedy? Harry ty malý hajzlík...“ mama s otcom sa začali smiať a i tá neznáma sa pousmiala.
„Dobre, ale teraz... Martin nechceš mi predstaviť...“ pozrela som na ňu.
„O áno, Lucy toto je moja priateľka Christine. Christine toto je moja tehotná sestra Lucy.“
„Rada ťa spoznávam.“ Slušne som jej potriasla rukou. Dvojičky mi spravili miesto na sedačke.
„Už vieme čo to bude?“ mama priniesla tanier plný koláčov.
„Ďalšia futbalistka do rodiny?“ Martin zahryzol do perníka.
„Dievča to bude, ale či sa podá na mamu k futbalu alebo na otca do šou-biznisu...“
„Počkať, ty si tá priateľka Harryho Stylesa?“ povedala prekvapene Christine.
„Máš so mnou problém?“ odpovedala som na otázku otázkou.
„Zbožňujem ťa!“ usmiala sa.
„Mňa?“ prekvapene som pozrela.
„Dala si Harrymu nový zmysel života. Mám strašne rada ich hudbu a keď počujem to ako o tebe rozpráva. Martin mi vybavil koncert a lístky do zákulisia. Nevedela som, že sa s nimi pozná.“
„Áno sme skvelí priatelia.“ Zasmial sa.
„Najprv si ho skoro zabil.“ Poznamenala som a zaspomína na začiatky. Z Christine sa napokon vykľula vášnivá Directionerka, ktoré vie o nich každý detail. Po obede sme šli s mamou do obchodu a potom som konečne upratala vlastný dom. Večer som zaspala a ráno sa zobudila so strašnými bolesťami. Najprv som mala pocit, že sú to iba obyčajné bolesti z kopania tej krpatej, no keď mi odtiekla plodová voda bola som si istá, že to už má niečo spoločné s pôrodom. Rýchlo som zavolala mame, no tá mi to nezdvíhala. Martin bol po bujarej noci.
„James prosím ťa rýchlo príď ja rodím!“
„Bežím!“ mobil som položila na stôl a zaťala zuby. Bolesť mi zvierala celé telo. Harry bol nedostupný! Aspoň teraz mohol mať zapnutý mobil!
„Maličká prosím ešte to vydrž. Mamička ťa za chvíľu odvezie do nemocnice.“ Musela som vyzerať ako debil, keď som prosila vlastné dieťa aby počkalo kým príde na svet.
New part :) votes and comments please :)
YOU ARE READING
Random or fate?!
Hayran KurguStretnúť človeka, ktorého milujete nie je jednoduché... Lucy Moore sa to podarilo, no podarilo sa jej ho aj stratiť... Jediná otázka čo jej po celý čas udiera v mysli je: "Náhoda či osud?"