Ana
Fél órája fel-alá futkosok, hol egy rózsaszín, hol egy halványkék pólóval a kezemben.
- Lexy segíts! - néztem a barátnőmre könyörögve. - Melyik? - mutattam neki a két felsőt.
- A kék, de Ana mi van veled? Csak ebédelni mész egy barátodhoz és a családjához.
- Igazad van - roskadtam le az ágyamra. - De nem akarom, hogy topis anyukának nézzek ki.
- Hát annak nem fogsz soha. Ha most keltél volna fel az ágyból, akkor is szuperül festenél - öntött belém lelket.
- Köszönöm Lex, ez most nagyon kellett nekem, mert mindjárt megőrülök - lassan beszívtam, majd kifújtam a levegőt. Ezt megismételtem egy párszor. Végre lenyugodtam és szépen elkészültem. Egy sötétkék farmert és hozzá a kék pólót vettem fel. A hajamat kontyba csavartam össze, hogy ne zavarjon. A sminket hanyagoltam. Kényelmes tornacipőt húztam a lábamra.
- Kész vagyok - mondtam megkönnyebbülve.
- Mi is anya - jelentették ki a kicsikéim.
- Juni ajándékát eltettétek? - kérdeztem tőlük.
- Igen, nálam van - mutatta Lina, hogy a plüss kisautó jó helyen van.
- Akkor nincs más hátra, mint előre - fújtam ki a levegőt. Lexy csak nevetve nézett rám, majd elindult az ajtó felé.
- Jöttök? - kérdezte.
- Persze - válaszolt Nico és már ott is volt a barátnőm mellett. Soha nem mulasztotta volna el a kocsikázást. Lexy rendes volt velem, mert felajánlotta, hogy elvisz és ha kell értünk is jön később.
- Lassan nekem is vennem kéne egy autót, mert már zavaró, hogy mindig valakit meg kell kérnem rá, hogy vigyen el - gondolkodtam hangosan. Bár nem tudom, hogy hogyan fogom megoldani, de majd csak sikerül.
- Engem nem zavar, ha furikáznom kell titeket. Addig is veletek vagyok - mosolygott Lexy.
Hamar megérkeztünk Crissékhez. Mikor kiszálltunk és körülnéztem, akkor jöttem rá, hogy Roni, Sergio szomszédja. Mikor Iker bulijába mentünk, akkor már jártam itt. Elköszöntem barátosnémtól, majd kézen fogtam a gyerekeket és a kapuhoz lépve becsöngettem. Míg vártam, hogy kinyissák a kaput, valaki ránk köszönt.
- Hola, Ana! Sziasztok pockok!
- Hola... - fordultam meg -, Sese! - mosolyogtam rá. Tehát tényleg szomszédok.
- Hát ti?
- Dolores meghívott minket ebédelni.
- Szia, Sergio - köszöntek az ikrek is kisebb fáziskéséssel.
- Az jó, Dolores finomakat főz - nézett rám áthatóan. - Na nem olyan istenit, mint te, de azért megjárja.
- Sziasztok! - nyitotta ki a kaput Cris. Megölelt, majd adott egy puszit, amin elcsodálkoztam. Lepacsizott a gyerekeimmel és csak utána fordult a csapattársához.
- Sergio - biccentett neki, majd kezet fogtak.
- Cris - tett ugyanígy a védő is.
Ezeknek meg mi bajuk? - morfondíroztam magamban.
- Gyertek, mert anya és Juni már nagyon vár titeket - invitált beljebb.
Nem akartam bunkó lenni, így elköszöntem Sergiotól és adtam neki egy puszit. Elmosolyodott.
- Akkor a holnap este áll? - kérdezte meg.
- Persze - válaszoltam neki és nem tudtam, hogy miért néznek egymásra ennyire mogorván. Rákérdezni sem tudtam, mert Roni már terelt is befelé minket. Az udvar hatalmas volt, de a ház... Hát a mi lakásunk legalább háromszor belefért volna. A berendezés nagyon ízléses volt.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...