Cris
Végül nem mentem anyáék után. Felhívtam és nagy vonalakban vázoltam neki a történteket. Nagyon örült a döntésemnek, bár az Anával történtek miatt lecseszett. Örültem, hogy megtudtam beszélni a dolgokat a lánnyal, mert azóta minden olyan köztünk, mint régen. Azt, hogy szakítottam Irinával csak Marcelo és Iker tudja a családomon kívül. Nem akarom, hogy a sajtó rám szálljon, így egy rövid ideig még hallgatok.
Gondolataimból egy motor hangja térít vissza a valóságba. Kinézek az ablakon és látom, hogy Ana begurul Sergio udvarára. A mázlista - morgom magamban, majd azon kezdek filózni, milyen ürüggyel tudnék bejutni a védőhöz. Kimegyek a kapuhoz abban bízva, hogy amíg elsétálok a szomszédom ajtajáig majdcsak eszembe jut valami ötlet. Imáim meghallgatásra találnak mikor majdnem felborít egy szőke ciklon.
- Hohohó - kapom el a karját, hogy meg tudja tartani az egyensúlyát. - Hova ilyen sietősen Lexy? Csak nem Mesutot üldözöd? - nevetek rá.
- Á, szia Cris! Bocsi. Nem csak sietek, mert az ikreket nem akarom sokáig egyedül hagyni, de Ana ruháját én hoztam el és még oda kell adnom neki - hadarja el és már sietne is tovább.
- Majd én átviszem neki, te menj csak vissza a gyerekekhez. Úgyis épp odakészültem - villantottam rá egy mosolyt.
- Köszi - sóhajt fel hálásan, majd a kezembe nyomja a zsákokat és már fordul is vissza. - Ja és jó bulizást! - mondja még a válla felett mielőtt eltűnik a szomszédban.
Somolyogva csöngetek be Sergiohoz, akinek amint kinyitja az ajtót, arcára fagy a mosoly. Kölcsönös üdvözlés után elmondom neki jövetelem okát közben pedig Ana is megjelenik, és mint mindig most is nagyon jól néz ki a bőrruhájában.
- Szia Roni - ölel meg amitől szinte cseppfolyóssá válok.
- Szia Angyalka! - viccelődöm vele.
Csodálkozva néz rám a védővel együtt.
- Most miért? Sergio szerinted nem így néznek ki az angyalok? - kacsintok Sesére aki azonnal veszi a lapot és rálicitál a mondandómra.
- De igen. Cris lehet, hogy meghaltunk? Ez már itt a mennyország? - rémüldözik látványosan.
- Nem vagytok normálisak - nevet Bell, majd halkan hozzáfűzi - bőrszerkós angyal.
Soha nem láttam még így nevetni. Annyira felszabadult. Csodálatos látvány ahogy kócos hajába túr és kipirult arcával felénk fordul. Persze, hogy rajta felejtjük a szemünket, amit nem tud hova tenni.
- Baj van? - néz ránk ijedten.
Elmagyarázom neki, hogy még soha nem láttuk ilyennek. Próbálja leplezni a zavarát, de nem megy. Majd egy elcsépelt poénom után vállon csap. Sergio kinevet, de csak addig vigyorog, míg Ana el nem kezdi kipakolni a ruháit a vendégszobában. Az én szavam is eláll, mikor meglátom a ruhának nem mondható falatnyi rongyokat. Valamit beszélnek, de nem jut el hozzám, mert fülzúgásom lesz a bent tartott levegőtől. Óvatosan fújom ki, majd rákérdezek a lányra.
- Mindig ilyenekben dolgozol?
Nevetve bólint és most mi jövünk zavarba a védővel, mert szerintem egyikünk se a ruháit nézte idáig.
- Inkább az volt a lényeg, hogy minél hamarabb lekerüljön rólad - incselkedek vele, mire rácsap a mellkasomra.
- Idióta!
- Miért? Én csak a tényeket mondtam. Igaz Sese?
- Jaja - bólogat a spanyol is hevesen minek következményeként Ana összekócolja a haját. Na ez az amit nem kellett volna, hiszen Sergio allergiás a frizurájára, akárcsak én. Talán ez miatt lépek el a lány elől, mikor az mögöttem keres védelmet. Nevetve nézem ahogy az asztal körül kergetőznek. Ismerős a helyzet, mert ezt már mi is eljátszottuk mikor Bellnél aludtam. Ana nem bírja tovább és feladja, de Sergio simán a vállára kapja és elindul vele a szoba felé. Ahogy elmegy mellettem, nem tudok ellenállni a kísértésnek és rácsapok a fenekére.
- Cristiano Ronaldo! Ezt még visszakapod! - kiabálja, de én csak nevetek rajta.
Sergio kihasználja, hogy Ana védtelen, így csikizni kezdi, de aztán szóbeli vezeklésre szólítja fel.
- Abba hagyom, ha utánam mondod a következőt: " Soha többé nem kócolom össze Sergio Ramos csodaszép frizuráját."
Hát ettől még engem is elkap a röhögőgörcs. Ez teljesen hülye. Ránézek az órámra és elhűlve látom, hogy már hat óra és még nem kezdtünk el készülődni. Ana gyorsan kizavar minket a szobából.
Az ajtó előtt állva ránézek Sergiora és felteszem neki a kérdést, hogy átjöhetnék-e én is készülődni. Tudom, hogy nem hagyhatom őket magukra, mert nem bízom a felfokozott hangulatú védőben. Beleegyezik, de közli, hogy az ő fürdőszobáján kell osztoznunk. Otthon tolok egy gyors zuhanyt és összepakolom a ruháimat majd visszasétálok a szomszédba.
Félmeztelenül állunk Sergio fürdőjében és a hajunkat igazgatjuk, mikor kopogás hallatszik.
- Fiúk kész vagytok már? - lép beljebb Ana, majd apró sikkantást hallatva a szeme elé kapja a kezét. Ekkor térek magamhoz a bámulásból. Egyszerűen nincsenek szavak, hogy milyen gyönyörű. Nem feltűnő a ruha amit visel, mégis ahogy a testére simul mindent elhomályosít maga körül. A haja pedig az én gyengém. Most is kibontva omlik a hátára térdhajlata alá, két oldalt simán csak feltűzve mégis olyan, mint valami kibaszott hercegnő.
- Ööö, bocsi, de vegyetek fel valamit - nyögi zavartan mire belém bújik a kisördög.
- Szégyenlős vagy? - kérdezem, de mikor nem válaszol csak még jobban elpirul már tudom is a választ. - Bell, te szégyenlős vagy. Mekkora már?Sztriptíz bárban táncolsz, de ha meglátsz egy félmeztelen pasit, elvörösödsz - nevetek fel.
- Kettőt - suttogja alig halhatóan - és tegyük hozzá, nem akármilyen pasikat - motyogja, amitől nekem hájjal kenegetik az egómat. Tehát tetszik neki a látvány. Elég egy pillantás egymásra a védővel és már húzzuk is el Ana kezét a szemei elől. Íriszeit ránk emeli és egy szexi mozdulattal beharapja az ajkát, mire nekem meglódul a vérnyomásom a testem altája felé.
- Nyertetek - sóhajt megadóan, mire elengedjük. Az ajtóhoz siet, de mielőtt becsukná még visszaszól. - Öt percetek van elkészülni.
Mégegyszer végig futtatja rajtunk a tekintetét ami mind a kettőnket büszkeséggel tölt el, majd gyorsan becsapja az ajtót maga után belőlünk pedig kitör a nevetés. Mi is felöltözünk, elvégezzük az utolsó simításokat, majd meghallva Ana türelmetlen kiáltását, elindulunk lefelé. Egymást lökdösve, röhögve megyünk le a lépcsőn. Bell már teljesen kiakadva vár ránk.
- Ne morcoskodj szépségem! Két ilyen pasira érdemes várni - utalok a szobában történtekre.
- Ne durcizz drága Ana, mert csúnya ráncos lesz tőle a bőröd - ugratja Sese is majd megpuszilja. A lány csak megforgatja a szemét. A védővel megindulunk az ajtó felé és engedve a késztetésnek még visszaszólok:
- Gyönyörűm nem jössz? Még a végén elkésünk - nevetek fel villámokat szóró szemei láttán. Sese is velem nevet és összepacsizunk. Ahogy hátra nézek látom, hogy Ana durcásan követ minket.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...