38.

506 34 0
                                    

Ana

Cris elhozott a Copacabanaba és most éppen azt szeretné megtudni, hogy Marceloék melyik szobában vannak. De úgy látszik, hogy a férfi recepciósokra nem hat a sármja, mert hiába kérdezi, nem mondják meg neki. Mérgesen vágja zsebre a kezét, majd morogva közli.

- Ez egy idióta.

- Nyugi, megoldjuk. Ha már eddig eljöttünk, nem adjuk fel, még ha voltunk is olyan bénák, hogy a hotelben hagytuk a telefonokat - lököm meg a vállammal.

Az aulában nézelődünk, hátha ismerősbe botlunk és imáink meghallgatásra találnak, mert a liftből David Luiz lép ki. Én csak a tévéből ismerem a srácot, de Cris már találkozott vele egy párszor és ez most nagyon jól jön nekünk.

- Hello David - köszön rá a bongyor hajú brazilra.

- Cris - lepődik meg a srác, majd kezet fognak. - Nem bírsz megülni a seggeden mi? - vágja hátba, majd rám néz. - Te csakis Ana lehetsz.

- Ismerjük egymást? - kérdezem.

- Annyit hallottam már rólad, hogy szerintem bárhol megismertelek volna. Te vagy az a lány aki az egész Reál Madridot az ujjaid köré csavartad és ráadásul úgy főzöl, mint egy istennő - nevet fel.

Annyira zavarba jövök, hogy a torkomra forrnak a szavak.

- Ki mesélte? - röhög fel mellettem Cris.

- A két idióta Neymar és Marcelo - nevet vele a brazil srác.

- Amúgy jó, hogy jössz - nézek rá még mindig piros arccal. - Megmondanád, hogy merre találjuk őket?

- Persze - válaszol készségesen - fel is kísérlek. Nem akarok erről a pillanatról lemaradni - mondja és mi tudjuk, hogy a meglepetésre céloz. - Gondolom nem tudják, hogy itt vagytok? - Egyszerre rázzuk meg a fejünket. - Sejtettem.

Felliftezünk a második emeletre és ott kiszállva David bekopog az egyik ajtón. Cris és én az ajtó két oldalára állunk, míg a brazil középen marad.

- Mit hagytál itt? - hallom meg Neymar hangját a nyíló ajtóban.

- Semmit, sőt inkább hoztam valamit illetve valakit - nyúl értem és előhúz a takarásból.

- Anabell! - pislog rám meglepetten a legjobb barátom.

- Szia Nene! - mosolygok, de pillanatokon belül már levegőt sem kapok, úgy ölel magához.

- Hogy a francba kerülsz ide? - néz rám még mindig hitetlenkedve.

- Én is örülök neked - suttogom, mert mindjárt megfojt. Közben Cris is kilép a takarásból és amíg ők kezet fognak én végre újra kapok levegőt.

- Ki az? - hallom meg bongyor barátom hangját bentről, majd felfogni sincs időm és máris újabb satuba kerültem.

- Húgííííííííííí! - zeng tőle az emelet és megölel. A többiek nevetve nézik a kínlódásomat.

- Ti életveszélyesek vagytok - lihegem mikor végre elenged.

- Bocsi, de annyira jó, hogy itt vagy - néz rám kiskutya szemekkel.

Betessékelnek minket a szobába, majd Nene nemes egyszerűséggel az ölébe ültet és úgy beszélgetünk.

- Mit csináltok itt? - kérdezik egyszerre.

- Ezt az összhangot - nevetek fel. - Amúgy ez a lökött - mutatok a portugálra - úgy gondolta, hogy meglep a szülinapomra.

- Mi az, hogy lökött? - háborgott a portugál.

- Na jó, ez az édes, drága, imádni való ember - pillogtam rá.

- Így már jobb - vigyorgott.

A többiek csodálkozva néztek ránk.

- Ti együtt vagytok? - kérdezett rá David Luiz.

- Dehogyis - kezdenék magyarázkodni, de Cris már belelendült a hülyeségbe.

- Jaj, cicám miért nem vállaljuk már fel? Legalább nekik áruljuk el, hogy együtt vagyunk édesem mert előbb-utóbb úgyis kiderül, hogy a nászutas lakosztályban alszunk.

A barátaink nem értik a helyzetet, én viszont újfent lekeverek neki egy nyaklevest.

- Fejezd már be te elmebeteg - nevetek fel.

- Nagyon össze vagytok szokva - néz ránk mosolyogva Marci.

- Muszáj volt - válaszolom. - Cris lassan két hete befoglalta a lakásomat. Együtt néztük a meccseket, így a gyerekek sem unatkoztak és mi sem.

- Te beköltöztél Anához? - mered rá Neymar.

- Ja, de én nem jártam olyan jól, mint te. Én a kanapén alszom - morog Roni.

- Láttam, nagyon szexi voltál a pólómban, bár nekem jobban áll - vigyorgott rá Nene. - Ha akarod adok egy Barcásat is - nevet fel a portugál arcát látva.

- Most már add oda a húgomat - húz az ölébe Marcelo.

- Kapós vagy - röhög David Luiz.

- Te meg hülye - néz rá Neymar. - Hogy vannak a keresztgyerekeim? - tereli másra a témát.

- Jól! Lexy és Mesut vigyáznak rájuk.

- Mes, mint bébicsősz? - nevet Marci. - De megnézném. Ja tényleg, köszi az sms-eket, jól estek - mondja, mire David felröhög.

- Most mi van? - húzza fel a szemöldökét a Real tizenkettese.

- Láttad volna őket, mikor jöttek az üzenetek - fordul felém jókedvűen - fel-alá rohangásztak a szobában, mint a gyerekek. De a legjobb az volt, mikor küldted a képet Roniról. Az egész válogatott azon röhögött - törölgeti a könnyeit a nevetéstől.

- Csodás - morog Cris. - Ezért kárpótolnod kell majd - néz rám pimaszul.

- Hát persze - bólogatok bőszen. - Feleségül ne vegyelek?

- Ne, azt majd én - néz rám, de nem nevet, ami fura.

Sokáig hülyéskedtünk még, majd eszembe jut a spanyol védő, akinek megígértem, hogy ma még beszélünk, így elbúcsúzunk a braziloktól.

- Ugye drukkolsz nekünk? - kérdezik, miután lekísérnek a hotel aljába.

- Nektek és a spanyoloknak - nevetek rájuk. - Győzzön a jobb!

- Azok vagyunk mi - mutat magukra Neymar.

- Mindenképp ott leszünk - simogatom meg az arcát majd még utoljára átölelem. Marcelot szintén.

- Vigyázzatok magatokra - fenyegeti meg a barátom játékosan Ronit, de kiérezni a komolyságot a szavaiból.

Ezután visszatérünk a mi hotelünkbe és én Sergio keresésére indulok.

Las Puertas de InfiernoWhere stories live. Discover now