Ana
Itt ül velem szemben a konyhában és nézi, ahogy vacsorát csinálok a gyerekeknek. Meglepődtem, mikor megláttam az ajtóban. Edzésről jöhetett, mert friss tusfürdő illata volt és a haja is még nedvesen csillogott. Percek óta néztük egymást szótlanul, mire végre megtörte a csendet.
- Mi jót főzöl?
- Gazpachot és csinálok egy kis topaszt is - válaszolok, de nem nézek rá.
- Az finom lesz - nyel nagyokat majd néhány percig újra csend borul a konyhára.
- Ana - szólal meg halkan - ne haragudj. Nem akartalak semmiféle módon bántani - hadarja el.
- Hé - emelem fel a kezemet, hogy leállítsam - már nem haragszom. Akkor mikor rájöttem, hogy mit csináltál, nagyon-nagyon mérges voltam rád, de Iker elmagyarázta nekem, hogy miért tetted. Így utólag köszönöm, de azt tudd, hogy a különbözetet vissza fogom fizetni.
- De...
- Nincs de - szóltam rá erélyesen. - Nem szeretném, ha a piszkos anyagiak közénk állnának. Igaz, hogy előbb meg kell valósítanom egy ötletet, de ha összejön akkor nagyon hamar kifizetlek - mosolyogtam rá.
- Ráér - sóhajtott fel. - Már ha tényleg vissza akarod...
-Cris! - szóltam rá újfent.
- Oké, oké - emelte fel a kezeit. - Megértettem, de azért elmondhatnád, hogy milyen ötletről beszéltél.
- Neymáréról.
- Te éttermet akarsz nyitni? - nézett rám nagy szemekkel. - Ez tök jó!
- Csssh. Még ne kiabáld el. Egy csomó dolognak kell utána járnom, arról nem is beszélve, hogy most nagyon meg kell nyomnom a munkát, hogy összetudjam rakni a kezdő tőkét.
- Segítek! - vágta rá rögtön mire csúnyán néztem rá. - Nem anyagira gondoltam, bár ha kell abban is, de most a papírok intézésére, helyet keresni meg ilyenek. Tudod, hogy a nevem elég jól cseng ilyen téren - vigyorgott rám. - Sok mindent hamarabb le tudnál zavarni, ha én is segítek.
Elgondolkodtató volt az ajánlata. Végül is nem a pénzét ajánlotta fel, hanem a tényleges segítségét.
- Köszönöm, majd szólok ha eljutok odáig - nevettem rá. Láttam ahogy megnyugodva kifújta a levegőt. Ennyire tartott volna a válaszomtól?
- Vacsorázhatok nálatok? - nézett rám boci szemekkel.
- Mikor mentél el tőlem éhesen? - vigyorogtam.
- Hm...lássuk csak. Soha? - nevetett fel ő is.
Úgy éreztem, hogy minden kezd olyan lenni, mint régen. Kiszedtem a vacsorát, míg Cris szólt a többieknek. Ismét egy nagyon jó hangulatú estét töltöttünk el együtt.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...