Kimi
Elégedetten dőltem hátra a padon és onnan figyeltem a többieket. Úgy éreztem, hogy sikerült közelebb hoznom a finn családomat a leendő családommal. A jégcsarnokot betöltötte a gyerekek hangos kacagása és sikongatása. Szemeim megakadtak a lányon, aki először még bátortalanul lépett a pályára, most pedig már magabiztosan siklott a jégen. Az arcán játszó mosoly minden pénzt megért. Annyira gyönyörű volt, hogy nem tudtam róla elszakítani a tekintetemet.
- Na mi van Kims? - huppant mellém Rami majd követte a tekintetemet. - Baszott mázlista vagy, ugye tudod? - vigyorodott el mikor Ana lehajolt, hogy felsegítse Linát és így kirajzolódott tökéletes fenekének körvonala.
- Hé, beárullak Kristiinek - mordultam rá idegesen.
- Hűséget fogadtam, nem vakságot - nevetett fel vidáman és tovább folytatta a stírölést.
- De egy percen belül vak leszel, ha tovább bámulod - ütöttem nyakon.
- Ú, Kims féltékeny - húzta el gúnyosan a száját. - Mondjuk megértem. Még engem is kísértésbe tudna vinni ez a nő.
- Felejtsd már el! - fordultam felé és próbáltam a tekintetemmel megölni, de nem jött össze.
- Oké, oké! - tette fel a kezeit. - Csak vicceltem. Tudod, hogy nekem Kristii a mindenem.
- Remélem is.
- Viszont azt ugye sejted, hogy nem fogod ilyen könnyen megúszni, ha Toniék rájönnek, hogy itthon vagy?
- Baszd meg! - nyögtem fel idegesen.
- Az első lesz, hogy leszedik a fejedet, hogy nem szóltál nekik, aztán pedig pontról pontra kielemzik Ana minden testrészét.
- A közelükbe sem engedem - közöltem komoly hangon.
- Te sem hiszed, hogy eldughatod őket? - bökött a fejével a lányra és a gyerekeimre, nekem pedig igazat kellett neki adnom. Ha Toniék akartak valamit, azt mindig elérték.
Mintha megérezte volna, hogy róla beszélünk, megcsörrent a telefonom és a kijelzőn a legjobb barátom neve díszelgett.
- Emlegetett szamár - húztam el a számat, de megnyomtam a fogadás gombot.
- Hei Kims! - köszönt egy nagyon jókedvű srác.
- Hei Toni! - mosolyodtam el mikor kihallottam a hangjából a több pohárnyi vodkát.
- Figyelj csak, te kurvapecér - nevetett fel - úgy hallottam, hazajöttél...
- Igen, itthon vagyok - vallottam be kelletlenül. - Ki buktatott le?
- Juri látott téged. Ja és azt is mondta, hogy valami extra csini cicababával hetyegtél - röhögött artikulálatlanul a készüléken át a fülembe. - Ugye nem leszel irigy és osztozol velünk rajta?
- Nézd Toni, ez most nem a legjobb időpont... - próbáltam lerázni, de nem hagyta magát. Idegesen néztem Ramira, aki csak eltátogta, hogy ő megmondta.
- Kims, ugye nem azt akarod mondani, hogy nem is találkozhatunk vele? Juri ódákat zengett róla, így már mindenki rettenetesen kíváncsi rá.
- Figyelj tesó, nem ígérek semmit, de meglátom, hogy mit tehetek ez ügyben.
- Papucs lettél Kimi? - röhögött hitetlenkedve a barátom.
- Nem, csak ez most kurvára nem olyan helyzet, mint eddig. Ana nem a barátnőm - csúszott ki a számon, de mielőtt folytathattam volna, Toni megelőzött.
- Akkor meg pláne rohadtul be kell, hogy mutasd nekünk, hátha valamelyikünk szerez neki pár kellemes éjszakát. Tudod, csak hogy elmondhassa, hogy a finn srácok milyen jók az ágyban.
- Kussolj! - mordultam rá, mert már a gondolata annak, hogy hozzáérnek, kiakasztott.
- Most mi van? Nem azt mondtad, hogy nem a barátnőd? Azt hittem akkor szabad a pálya?
- Toni, ez nem telefontéma - sóhajtottam fel. - De vedd úgy, hogy ő tabu és szólj légyszi a többieknek is.
- Ezt nem értem...
- Nem is kell. Majd holnap elmagyarázom - masszíroztam meg az orrnyergemet.
- Oké - komolyodott el hirtelen. - Akkor holnap találkozunk.
- Majd hívlak - nyomtam ki a telómat.
- Mondtam, hogy nem fogod megúszni - csóválta meg nevetve a fejét Rami.
- Pedig reménykedtem benne, hogy mire észbe kapnak, Ana már nem lesz itt.
- Tényleg Ronaldoval jár? - fordult hirtelen felém a testvérem.
- Ja.
- Nem vagy tőle boldog - vigyorgott gúnyosan.
- Miért, te az lennél? Egy bájgúnár legyeskedik a gyerekeim körül.
- Na meg Ana körül is. Van valami terved ez ellen? - pislogott rám összeesküvő módon.
- Még nincs, de nem adom fel. Nekem kell ez a nő - néztem Anára, aki kezében Justuval pörgött a jégen és édesen kacagott.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...