Ana
Korán keltem, úgyis mondhatnám, hogy kidobott az ágy. Felkaptam a köntösöm és elindultam reggelit készíteni. Előtte benéztem a gyerekekhez, de még békésen szuszogtak. Leérve a nappaliba mosolyra húzódott a szám. Muszáj volt elővennem a mobilom és készítenem egy képet a portugálról, amint kinyúlva alszik Neymar zebra csíkos pólójában. Sikerült ezt úgy véghezvinnem, hogy nem ébredt fel rá. Gyorsan elküldtem a képet a barátomnak, hogy ő is megcsodálhassa, hogy milyen jó szolgálatot tesz a meze. Mikor ezzel megvoltam, neki álltam elkészíteni a reggelit. Felütöttem a tojásokat, és kisütöttem a bacon csíkokat. épp a serpenyőbe csúsztattam a tojásokat, mikor Roni mocorogni kezdett. Gondolom megérezte az illatokat.
- Hm - nyújtózkodott, nekem pedig elkalandoztak a szemeim a felgyűrt póló alól kilátszódó kockák felé. -Minden reggel el tudnám viselni ezt az ébresztést - nézett rám álmos szemekkel.
- Mármint a kanapén kelve? - kérdeztem kötözködve.
- Nem - fintorodott el. - Inkább, ilyen isteni illatokra.
- Mindjárt kész, úgyhogy nyugodtan felkelhetsz.
- De olyan jó még lustálkodni - nézett rám könyörgő szemekkel, majd sunyin elvigyorodott. - Amúgy is a vendégeknek nem jár ágyba a reggeli?
- Nem vagy te egy kicsit pofátlan? - nevettem fel a hülyeségén.
- De, de ezt is szereted bennem, nem? - röhögött.
- Te és a híres egód - sóhajtottam, de nem tudtam tovább mondani, mert Cris telefonja zenélni kezdett.
- Hola Iker! ... Jól vagytok? ... Este drukkolunk nektek. Képzeld, itt aludtam Anánál, mert Junior bealudt és nem volt színünk felébreszteni... Honnan? ... Anaaaaaaaaaa! - nézett rám vészjóslón, miközben kinyomta a telefont. - Milyen képet küldtél te rólam Marcelonak? - állt fel a kanapéról olyan szemekkel, hogy én már a menekülő utat kerestem.
- Marcelonak? - néztem rá ártatlanul és próbáltam húzni az időt. - Semmilyet.
- Pedig Iker azt mondta, hogy Marci küldött neki rólam képet, Santosos mezben.
- Ja, az a kép! - tetettem a hülyét. - Azt nem Marcinak küldtem el, hanem Neymarnak - mire kimondtam, már el is dobtam a fakanalat a kezemből és futásnak eredtem. Egy ideig az asztal körül fogócskáztunk, mint két óvodás, majd Cris begyorsított és elkapott. Sikítva vettem tudomásul, hogy legyőzött és a lendületétől a kanapén kötöttünk ki, ahol én voltam alul és Roni felettem. Aljas módon csikizni kezdett.
- Adok én neked lesifotót, te kis paparazzi - nevetett felettem.
- Chriiiiiiiis...kérlek....hagyd...abba.... mert ...bepisilek - nyögtem ki nagy nehezen. Abbahagyta a csikizést és az arca az enyémtől pár centire állt meg. Mélyen a szemembe nézett és én elvesztem azokba a gyönyörű barna íriszekben. Láttam, hogy a szeme az ajkaimra tapad és lassan közeledni kezdett felém. Ledermedtem a csók gondolatára. Ekkor éreztem meg az égett szagot.
- A tojás! - kiáltottam fel és mivel nem számított rá, le tudtam lökni magamról. Odaszaladtam a tűzhelyhez, de már csak a szénné égett reggelit találtam.
- A fenébe! - kotortam mérgesen a szemétbe.
- Anya, mi ez a kiabálás? - jöttek le a gyerekek a lépcsőn. Olyan aranyosak voltak, hogy muszáj volt mosolyognom rajtuk. Lina, Junior kezét fogta és úgy vezette le a lépcsőn. Mind a hárman kíváncsian néztek ránk álmos pofijukkal.
- Semmi szívem - néztem rájuk majd a focistára - csak Cris nem bír magával.
Hallottam, hogy az említett felmordult, majd motyogott valamit, de nem értettem, hogy mit.
- Ana, Juni éhesz - nézett rám a kisfiú. Felkaptam és a konyhába vittem.
- Akkor csinálunk valami finomat jó? - ültettem a konyhapultra és megcsikiztem a hasát. Édesen felkacagott.
- Én is! Én is! - kiabáltak az ikrek, de mire megmozdulhattam volna, Roni már fel is ültette őket Junior mellé.
- Mit csináljak nektek? - néztem rájuk érdeklődve.
- Gifrót - lelkendezett a kicsi.
Kérdőn néztem a portugálra, hogy az vajon micsoda.
- Gofri, csak így könnyebb neki kimondani - vonta meg a vállát Cris mosolyogva.
- Az jó - tapsikolt Lina és Nico is.
- Én is szeretem - lépett mellém a portugál és mikor nem figyeltem a fenekemre csapott.
- Cristiano Ronaldo, ezt ne merd még egyszer - fenyegettem meg az ujjammal, de ő csak vigyorgott, míg a gyerekek kacagtak.
- Én elmegyek zuhanyozni - mondta és lelépett.
A három kicsi ügyesen segített nekem bekeverni a tésztát, amit nagyon élveztek. A konyhám nem annyira, mert mikor végeztünk, úgy nézett ki, mintha háború dúlt volna benne. Szépen kisütöttük a gofrikat és a végére még a csatár is előkerült. Pillanatokon belül elpusztították a reggelit.
- Akkor én most felöltöztetem a gyerekeket - nézett rám Cris. - Te pedig rakj rendet a konyhában asszony! - vigyorgott rám.
Jól hátba vágtam a megszólítás miatt, de én is nevettem rajta. Felmentek az emeletre én pedig kitakarítottam a konyhát. Felsöpörtem a lisztet, elmosogattam és fel is töröltem a padlót. Úgy gondoltam, most már nekem is jár a zuhanyzás. Beálltam a vízsugár alá és élveztem, ahogy végigfolyik a testemen a meleg víz. Mikor magam köré tekertem a törölközőt, akkor jöttem rá, hogy nem hoztam magammal váltóruhát és a pizsamám a köntössel együtt a szennyesben landolt. Óvatosan kémleltem ki a folyosóra, mikor nem láttam senkit gyorsan elindultam a szobám felé. Nem volt szerencsém, mert Cristiano ekkor lépett ki a gyerekek szobájából és rám emelte a tekintetét.
- Ó, bocs - nézett végig rajtam, míg én a fejem tetejétől a lábujjamig elvörösödtem.
- Öhm... én... - kezdtem dadogni, de inkább megfogtam a szobám kilincsét és gyorsan beslisszoltam. - Ez meleg volt - dőltem neki az ajtónak. Nem értem, hogy mi van velem. Hatással van rám a csatár. - Már hogy a fenébe ne lenne, mikor olyan jól néz ki, ráadásul még kedves is. Ana, barátnője van! - figyelmeztettem magamat, majd pár relaxációs légzés után a szekrényemhez mentem, hogy felöltözzek.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...