Cris
Felszabadultan nevetek ahogy nézem a lány csillogó szemeit. Jó döntés volt ide hoznom. Egyik játéktól a másikig szaladgál és közben édesen kacag. Sokan megbámulják, mert annyira gyönyörű, én pedig büszkén húzom ki magam mellette, hogy velem van. A szellemkastélyban majdnem elvesztettem a fejemet, mert ahogy néztem az arcát, egyre nagyobb késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam. Most épp a céllövölde felé húz és lelkesen mutat egy szerintem rettenetesen csúnya vízilóra, ami a kezében tartja a kölykeit. Pár elbénázott lövés után mosolyogva nyújtom át neki, amit egy puszival jutalmaz. Mielőtt elindulnánk a szállodába, még egy hatalmas vattacukrot vesz. A taxiban ülve majdnem az egészet megeszi és mire a szobánkhoz érünk, már csak egy kis pamacs van nála és ki tudja hanyadszor kínál meg vele.
- Nem kérek - nevetek fel mire ő gyorsan a számba tömi az émelyítően édes cuccot.
- Na megállj csak! - nézek rá és valami jó kis büntetésen gondolkozom. - Nyald le! - viccelek vele, mire döbbenten figyelem, hogy rám néz és közelebb hajolva végig nyal az ajkaimon. Valami elpattan bennem és a falhoz szorítva támadom le őt. Úgy csókolom, mintha az életem múlna rajta. Kibontom a haját, hogy beletudjak túrni, majd magamhoz húzom a csípőjénél fogva. Édes ajkai megadóan nyílnak szét nekem, hogy a nyelvem átcsusszanhasson a szájába és körbe simogathassa az övét. Az íze édes, nem tudom, hogy alapból, vagy a vattacukortól, de élvezem. Ez csak fokozódik, mikor beletúr a hajamba és a lábát a derekam köré fonja.
- Megőrjítesz - suttogom, de egy pillanatra sem tudok elszakadni tőle. Segít levenni a pólómat, miután én is leveszem az övét. Nem sokat teketóriázok, kikapcsolom a melltartóját és előtűnik előttem a világ legszebb, legkívánatosabb és legtökéletesebb melle.
- Istenem, de gyönyörű vagy - nyögök fel önkéntelenül, majd végig simítok rajtuk, mintha nem hinném el, hogy amit látok, igazi. Aztán a számmal is bejárom az útvonalat. A nyaka puha bőrét, kulcscsontját majd a melleit nyalom végig amitől a bimbói keményen ágaskodnak felém. Visszatérek a szájához és fulladásig csókolom. Aztán újra lecsapok a hetyke bimbókra és óvatosan megszívom őket. Ana hátra veti a fejét és mégjobban a számba tolja a melleit. Soha ilyen gyönyörűt nem láttam még. Mielőtt teljesen elveszteném a fejemet, muszáj megkérdeznem tőle:
- Anabell, most még megtudok állni.
Pillanatra megijedek, hogy visszakozni fog, de aztán meghallom a legédesebb mondatot, amit valaha hallottam.
- Quero hacer el amor contigo.
Meglepnek a szavai, de olyan intenzitással tör rám tőle a vágy, hogy azonnal felkapom és az ágyhoz viszem. Érzem, ahogy bátortalanul végigsimít rajtam és még engem is meglep az a vágy amivel viszonzom a mozdulatát.
- Eu te quero tanto amor - szakad ki belőlem a vallomás. Már a nadrágját próbálom levarázsolni róla, mikor eljut a tudatomig, hogy valami zenél, és az a valami a telefonom. Szeretném kiverni a fejemből a hangot, de már megtört a varázs. Kezembe veszem azt a rohadt készüléket és legnagyobb megdöbbenésemre barátnőm nevét jelzi ki. Kelletlenül szólok bele, de előtte közlöm Anával is a hívó nevét.
- Hola - szomorúan látom ahogy Ana összeszedi a szétszórt ruháit és eltűnik a fürdőszobában. Szívem szerint utána mennék és folytatnám amit elkezdtünk, de nem tehetem. Figyelmem visszairányul a készülékre, ami egy másodperc alatt taszított a mennyből a pokolba.
- Csak így "hola"? Semmi Szia Irina vagy szerelmem? - hallom meg Irina hangját.
- Most mit vársz? Hetek óta nem hívtál, amikor meg kerestelek, fel sem vetted.
- Jaj, tudod, hogy dolgozom - válik nyafogóssá a hangja.
- És most minek köszönhetem, hogy mégis szakítottál rám időt?
- Láttalak a tévében. Már megint azzal a hosszúhajú libával. Képes voltál elvinni őt Brazíliába? - támad le a kérdéseivel.
- Egy, Ana nem liba. Kettő, Igen elhoztam magammal, mert ő legalább eljött velem, nem úgy, mint te. Három: szerintem semmi számonkérni valód nincs rajtam - remeg a hangom az idegességtől.
- Jó, igazad van - vált mézes-mázosra. - Ne haragudj édes, de olyan féltékeny lettem mikor megláttam melletted, de igazad van, semmi esélye ellenem. Nekem nem kell tartanom egy ilyen kis...
- Irina!!! - csattanok fel és nem engedem, hogy bármi rosszat mondjon Anáról.
- Most mennem kel, de nem sokára otthon leszek, addig is csók baby - nyomja rám a telefont, mielőtt összeveszhetnénk. Csak pislogni tudok. Ezért hívott fel, hogy számonkérjen? Életem legjobb pillanatát zavarta meg egy ilyen hülyeség miatt. Mérgesen vágom az ágyhoz a készüléket és sóhajtva indulok Bell keresésére.
- Sajnálom - nézek rá, miután benyitok hozzá a fürdőszobába. - Nem akartam...
Nem hagyja, hogy végig mondjam. Magát okolja a történtekért. Próbálom elmagyarázni neki, hogy én nem bírtam a véremmel, mikor olyan dologgal áll elő, amitől elakad a szavam.
- Felejtsük el.
Elakarja felejteni? Nem lehet, ez belém égett egy életre, és ezt a tudomására is hozom.
- Ne kérj olyat, ami lehetetlen - csattanok fel, mire látom, hogy megremeg. - Ne haragudj, de frusztrál a gondolat, hogy már rég az enyém lehetnél, ha kikapcsolom azt az átkozott szerkentyűt. Hijo de puta todavia te quiere - tör ki belőlem egy cifra káromkodás.
- Cris - érinti bársonyos kezét az arcomhoz - jobb ez így - mondja, majd elsorolja az érveket. Nem akar újra harmadik lenni és nem készült még fel egy kapcsolatra.
- Talán igazad van - sóhajtom.
- Nem talán, biztosan - mosolyodik el, de látom a szemében a szomorúságot. Belenézve csak a bűntudatot és a vereséget olvasom ki.
A gép indulásáig már nem nagyon szólunk egymáshoz. Repülés közben elalszik és fejét a vállamra hajtja. Élvezettel szagolok selymes fürtjei közé. De jó is lenne, ha megint újra kezdhetném a mai napot. Gondolkodás közben én is elalszom és már csak a stewardes keltegetésére ébredek, aki szól, hogy kössük be az öveinket, mert leszállunk. A landolás simán zajlik, és a parkolóban vár az autóm. Beülünk és hazafuvarozom Anát.
- Bejössz? - kérdezi fáradtan.
- Most nem. Én is sietek haza a fiamhoz - nézek rá és ő megértően bólint. - De holnap átjönnénk, ha nem bánod.
- Gyertek csak - nyúl a bőröndjéhez, majd visszafordulva búcsúzik el. - Szia Cris és nagyon köszönök mindent. Elindul a ház felé és még látom, ahogy kinyílik az ajtó és két szőke fej bukkan fel benne.
- Anya, anya úgy hiányoztál!
Elmosolyodom a látványra majd indítok, mert otthon engem is hasonló kép fogad majd.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...