Kimi
A dühtől alig látva rohantam végig a szálloda folyosóján.
Mikor Anna felemelte a kezét és megláttam rajta a gyűrűt, törni-zúzni szerettem volna, de nem tehettem. Nem akartam megijeszteni a gyerekeket, akik a másik szobában voltak.
Lefékeztem a keresett ajtó előtt és bedörömböltem. Mikor nem nyílt ki azonnal, még erősebben kezdtem ütni az öklömmel.
- Jövök már! - hallottam meg a barátom hangját. - Annyira tudtam, hogy te vagy - sóhajtott fel lemondóan mikor kinyitotta az ajtót. - Bejössz? - állt félre, de már toltam is arrébb.
- Van valami töményed? - kérdeztem köszönés helyett.
- Ó-ó - nézett rám elkomorodva - mi történt? Nem jöttek el? - kapta el a kezemet, mikor kinyitottam a minibárt azzal a céllal, hogy kifosszam a tartalmát. - Holnap időmérőd van - csukta vissza az ajtót.
- Leszarom - vágódtam le a kanapéra és a fejemet hátradöntve behunytam a szemeimet. - Kell valami amitől lehiggadok - morogtam.
- Nem hiszem, hogy a pia megoldaná a dolgot, de egy edzés talán igen - húzta fel kérdőn a szemöldökét.
- Menjünk - sóhajtottam és már álltam is fel. - Most meg mi van? - kérdeztem idegesen Marktól, aki megkövülten bámult rám.
- Soha, ismétlem soha nem láttalak még annyira kibukva, hogy önként bevállalj egy plusz edzést - meresztette rám a szemeit. - Most már tényleg megöl a kíváncsiság, hogy mi történt?
- Eljegyezte - köptem ki a szót, mintha méreggel lenne átitatva.
- Basszus, sajnálom - tette a vállamra a kezét, de lesodortam.
- Ne, csak ezt ne - néztem rá fenyegetően - nem kell sajnálni. Valamit tennem kell, hogy visszaszerezzem.
- Kimster, nem akarok köcsög lenni, de szerintem talán már nem kellene erőltetned...
- Fogd be! - mordultam rá. - Eddig te is támogattál a tervemben, hogy visszakapjam, akkor most mi változott?
- Talán csak annyi, hogy menyasszony lett? Lehet, hogy utálni fogsz, de muszáj megkérdeznem - nézett rám lesajnálón. - Mi van, ha tényleg szeretik egymást?
- Ugyan már, az a buzi önmagán kívül senkit nem szeret - sétáltam az ablakhoz. Gyönyörű volt a kilátás, de én ezt most egy cseppet sem élveztem. - Miért nem tud egy modellt vagy egy színésznőcskét kifogni magának? - szaladt ki a számon. Egy pillanatig eljátszottam a gondolattal, hogy majd én keresek egyet és ráuszítom a portugálra, de nem akartam Anának fájdalmat okozni, ezért azonnal el is vetettem. Mert mi van ha tényleg szereti?
Soha nem éreztem még ilyen üresnek magam. A terveim egy szerető családról lassan szertefoszlani látszottak. Megtörve ültem vissza a helyemre és arcomat a kezeim közé rejtettem.
- Nem tudok beletörődni - nyögtem fel fájdalmasan. - Mióta találkoztunk, nem vagyok képes más nőre ránézni - vallottam be.
- Baszd meg! - hördült fel Mark együttérzőn. - Ezt eddig egy szóval sem említetted.
- Minek mondtam volna, hogy kiröhögj? - vontam meg a vállamat.
- Nem röhögtelek volna ki - húzta fel az orrát, majd elvigyorodott. - Na jó, talán egy kicsit.
- Kapd be!
- Hát kérlek ennyi önmegtartóztatás után elhiszem, hogy szeretnéd - cukkolt, de tudtam, hogy csak ezért teszi, hogy jobb kedvre derítsen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Las Puertas de Infierno
Fiksi PenggemarAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...