Ana
Miután hazaértünk a cukrászdából, a gyerekek elfoglalták a nappali kanapéját. Kimi régi családi felvételeket tett a lejátszóba és azzal szórakoztatta Nicoékat. Én nem szívesen maradtam a finnel egy légtérbe, ezért inkább megkerestem Paulát, aki szokása szerint a konyhában tevékenykedett.
- Meg is jöttetek? - nézett rám kedves mosollyal az arcán.
- Igen - bólintottam. - Segíthetek valamit? - néztem a rengeteg ételre, ami egy egész hadseregnek elég lett volna.
- Nem is tudom - pislogott rám bizonytalanul. - Nem tudom, hogy mennyire vagy jártas a konyhai dolgokban - vonta meg a vállát miközben a szemei az arcomat fürkészték.
- Ha azt mondom, hogy nemsokára saját éttermet nyitok Madridban, az megfelelő válasz? - nevettem el magam.
- Ó, nem gondoltam volna, hogy... - harapta el a mondat végét, de én így is értettem.
- Hogy sztriptíz táncosként, ehhez is értek? - húztam el a számat.
- Ne haragudj - simított végig a karomon - de még annyi mindent nem tudok rólad.
- Mit szeretnél tudni? - sóhajtottam fel, és kezembe vettem a kést, amit felém nyújtott.
- Először is, hogy hogyan ismerkedtél meg a fiammal - vágott azonnal a közepébe.
Halvány mosollyal az arcomon kezdtem bele a történetbe, miközben segítettem elkészíteni a vacsorát.
- Isteni illatok vannak az egész lakásban - toppant be hirtelen Rami, amitől megugrottam. - Bocsi - vigyorgott rám aztán kedvesen.
- Semmi baj, csak egy kicsit megijesztettél - mosolyodtam el.
- Kisfiam, meg is jöttetek? - ölelte meg Paula a fiát.
Szóval ezért volt ez a nagy sütés-főzés - esett le egy pillanat alatt.
- Ja, a fiúk már a nappaliban vannak - bökött a fejével a helyiség felé, ahonnan most egy kisebb hangzavar volt halható. Aztán feltűnt egy sötét hajú, temperamentumos nő és tekintetét rám szegezte.
- Anabell, ő itt a feleségem Kristiina - mutatott be Rami az ajtóban állónak. - Kicsim, ő pedig Ana, akiről már meséltem.
- Helló - nyújtottam a kezemet felé, amit kelletlenül el is fogadott.
- Kristii - lépett Paula a menyéhez. - Rég láttalak kislányom, biztos megint túl sokat dolgozol - dorgálta meg.
- Valakinek azt is kell - húzta el a száját, válaszát egyértelműen nekem címezve.
Nem értettem, hogy mivel vívtam ki az ellenszenvét, de jó lett volna tudni, hogy miért ilyen ellenséges velem. Paula, úgy tett, mintha észre sem vette volna a köztünk lévő feszültséget.
- Akkor most már vacsorázhatunk is - csapta össze a kezeit. - Rami, te szólj a gyerekeknek és az öcsédnek, hogy mossanak kezet. Kristii, te menj és teríts meg, Ana te pedig segíts behordani az ételt - adta ki a munkánkat.
Megemeltem az egyik tálat és már vittem is az ebédlőbe.
- Nehogy azt hidd, mert megjátszod a jókislányt, nem látok át rajtad. Lehet, hogy a férfiakat átverheted, de engem nem tudsz - súgta oda Rami felesége nekem.
- Nem értem miről beszélsz - néztem rá értetlenül.
- Ugyan már - nevetett fel gúnyosan. - Kimi híres, ezáltal van mit a tejbe aprítania. Nem találod furcsának, hogy pont most bukkantál fel mellette? Most, amikor végre megszabadult Jennitől? Lehet, hogy nem is "véletlenül" estél teherbe? - lépett hozzám közel és szemeit az enyémekbe fúrta.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...