Ana
Kiléptem a fürdőből és tekintetem azonnal az ágyon ülő pilótára ugrott.
- Nem úgy volt, hogy ma a barátaiddal mész? - kérdeztem megilletődve.
- De, csak lemondtam, mert inkább veletek szeretnék lenni. Túl gyorsan eltelt ez a pár nap - sóhajtott fel.
- Igen - ültem le az ágy másik végére. Valamiért úgy éreztem, hogy most végre normális módon tudunk beszélgetni egymással.
- Mikor láthatom őket legközelebb? - fordult felém.
- Nem tudom - vonta meg bizonytalanul a vállamat. - Ha haza érünk, rengeteg dolgom lesz, így én biztos nem tudom elhozni őket - morzsolgattam az ágynemű huzatját az ujjaim között.
- Nekem pedig most szoros lesz a versenynaptár - gondolkodott el szomorúan. - Amúgy megkérdezhetem, hogy milyen dolgod lesz?
Felemeltem a fejemet és tekintetemet az eddig vizsgált takaróról az arcára irányítottam. Szemeiből csak színtiszta kíváncsiságot tudtam kiolvasni.
- Nyitni fogok egy saját éttermet.
- Ó - lepődött meg egy pillanatra, de aztán hamar rendezte a vonásait. - Gondolom, lesz benne segítséged.
- Mire célzol? - emeltem fel a hangomat. - Mert, ha arra, hogy Cris vagy bárki a csapatból pénzel, akkor ezt nagyon gyorsan felejtsd el. A saját félretett pénzemből fogom megnyitni - hangsúlyoztam ki a "saját" szót.
- Ne haragudj, nem akartalak megbántani - emelte fel védekezőn a kezeit.
- Oké - fújtam ki idegesen a levegőmet. Mélyeket lélegeztem, hogy lenyugtassam magam, nem akartam megint veszekedni. Végig dőltem az ágyon és szemeimet a plafonra szegeztem. Magamon éreztem a finn perzselő tekintetét, majd érzékeltem, hogy besüpped mellettem az ágy. Percekig nem szóltunk egymáshoz, csak hallgattuk a másik lélegzetvételét.
- Miért nem tudunk soha normálisan beszélgetni, mint két felnőtt ember? - tette fel hirtelen a kérdést, amivel igencsak meglepett.
- Nem tudom - sóhajtottam fel. - Talán, mert túl sok a tüske bennünk - fordultam felé és ekkor tudatosult bennem, hogy fejét a könyökére támasztva végig engem figyelt. Zavartan sütöttem le a szemeimet.
- Sajnálom - hallottam meg a suttogását, mire újra rákaptam a tekintetemet.
- Mit? - értetlenkedtem.
- A múltat. Azt, hogy nem mondtam el, hogy nős vagyok, hogy játszottam veled és az érzéseiddel, de legfőképpen azt, hogy nem voltam melletted amikor a gyerekeinket vártad. Kibaszott szar érzés, hogy nem lehettem ott, amikor szükségük volt rám, ahogy neked is - dőlt a párnájára és szemeit lehunyva, kezeit végig húzta az arcán. - Szeretném, ha ezentúl semmiben nem szenvednének hiányt...
- Eddig is meg volt mindenük - csattantam fel és dühösen meredtem Kimire.
- Tudom - pillantott rám a jégkék szemeivel -, de én azt szeretném, hogy ne kelljen hónapokig kuporgatnod, hanem azonnal megtudd venni, ha kell valami.
- Én pedig nem szeretném elkényeztetni őket - szegtem fel az államat dacosan. Nem akartam elfogadni a pénzét, amit könyöradománynak tartottam.
- Tudod mit? - sóhajtott fel lemondóan. - Mi lenne, ha nyitnék nektek egy számlát és arra átutalnék egy bizonyos összeget? Ha bármilyen kiadásod adódna, abból fedezni tudnád - nézett rám kérdőn.
- Nem kell, mindig megoldottam ha kellett valami - válaszoltam, mert a büszkeségem nem engedte, hogy elfogadjam az ajánlatát.
- Kérlek - pislogott rám már szinte könyörögve. - Így is évekkel vagyok lemaradva - annyi keserűség volt a hangjában, hogy egy pillanatra meginogtam, amit ő azonnal ki is használt. - Még a héten beszélek az ügyvédemmel és elintézem ezt is.
- Is? - kérdeztem gyanakodva.
- Igen, mert van még valami, amit nagyon szeretnék minél hamarabb letudni - halkította le a hangját, és a tekintetét az enyémbe fúrta. - A nevemre akarom venni őket - nyögte ki.
Elkerekedett szemekkel meredtem rá. Hirtelen annyi gondolat kezdett zakatolni a fejemben, hogy a szavam is elakadt, csak néztem rá, mint egy idióta. Percekbe telt, mire összeszedtem magam és ki tudtam nyögni egy kérdést.
- Miért?
- Hogyhogy miért? Ők a gyerekeim, és pont ezért a nevemet kell, hogy viseljék.
- De... - próbáltam akadékoskodni.
- Nincs de! - nézett rám úgy, hogy azonnal tudtam, ebből nem enged. - Sürgősségi eljárást fogok kérni és ha minden jól megy, akkor egy-két héten belül már ők is Raikkönenek lesznek - húzódott egy halvány mosolyra a szája.
- Honnan tudod? - meredtem rá értetlenül, de aztán valami felrémlett előttem. - Mióta tervezed ezt?
- Már az első pillanat óta ahogy megláttam őket - vallotta be.
- Értem - nyeltem nagyot.
- Ennyi? - pislogott rám meglepetten. - Azt hittem jobban kiakadsz.
- Változtatna az bármin is, ha elkezdenék kiabálni?
- Nem. Akkor is megtenném - vonta meg a vállát.
Újabb néma percek következtek. Mindketten a gondolatainkba merültünk. Én azon agyaltam, hogy hogyan fogom ezt elmondani úgy a kicsiknek, hogy azt meg is értsék. Biztos furcsa lesz nekik, hogy egyik napról a másikra megváltozik a nevük. Nicola Mathias Raikkönen, Lina Emma Raikkönen - ízlelgettem magamban a nevüket.
- Mire gondolsz? - jutott el a tudatomig Kimi kérdése.
- Csak arra, hogy mennyire lesz nehéz nekik ez az új helyzet.
- Szerintem hamar megszokják - mondta reményteli hangon. - Viszont van itt még valami amit szintén meg kéne beszélnünk - sóhajtott fel idegesen.
- Ne kímélj!
- A média. Ha ezt kiszagolják, hatalmas cirkuszt fognak csapni körülöttünk.
- Ne - néztem rá rémülten. Semmit nem akartam jobban elkerülni, mint a nyilvánosságot. - Én nem akarok felhajtást. Főleg most - suttogtam halkan.
- Ja igen - húzta gúnyos mosolyra a száját. - A portugál biztos nem örülne neki.
- Légyszíves, ne beszélj így róla. Akár tetszik akár nem, Cris az életünk része. Nem csak az enyém, de a gyerekeké is - mutattam rá a tényekre.
- Tudom - grimaszolt. - Kérdezhetek valamit? - nézett rám hirtelen, én pedig beleegyezőn bólintottam. - Szereted?
A kérdés váratlanul ért, így egy pillanatig nem is tudtam, hogy mit válaszoljak.
- Azt hiszem - suttogtam magam elé bámulva.
- Hiszed? - fordult felém kíváncsian a finn. - Tehát nem vagy benne biztos?
- Nem tudom. Nem vagyunk még olyan régóta együtt - pirultam el.
- Ha ő nem volna, adnál nekem még egy esélyt? - szegezte nekem az újabb kérdését. Rákaptam a tekintetemet. Azt hittem viccel, de az arcáról nem sok mindent tudtam leolvasni az őszinte kíváncsiságon kívül.
- Nem tudom - mondtam bizonytalanul. - Soha nem gondolkodtam ezen.
- Értem - eresztett meg felém egy halvány mosolyt, majd elhallgatott.
Egymás felé fordulva feküdtünk az ágyon, némán. Az utolsó éjszakánk volt ez. Holnap végre haza repülünk Madridba. A gondolat melegséggel töltötte el a szívemet, miközben egyre laposabbakat pislogtam és először nem éreztem magam feszélyezve Kimi közelében. Szemeim önkéntelenül csukódtak le a fáradtságtól és mire észbe kaphattam volna, már elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Las Puertas de Infierno
FanfictionAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...