39.

518 33 0
                                    

Sergio

Csigalassúsággal telnek a percek, főleg mióta tudom, hogy Ana itt van. Még mindig nem tértem teljesen magamhoz a meglepetéstől. Mikor kijöttem a fürdőből és megláttam őt Iker mögül kilépni azt hittem, hallucinálok. Szebb volt, mint amire emlékeztem. Olyan jó volt végre magamhoz ölelni. Csak Cristiano idegesít, mert túl közel került hozzá, bár Iker és Nando szerint sincs semmi köztük, de én mégis félek, hogy elveszítem.

Halk kopogás szakítja félbe gondolataimat. Felállok és kinyitom az ajtót, ahol Ana néz rám mosolyogva.

- Ne haragudj, hogy kicsit későn jöttem, de az őrült brazilok nem akartak elengedni - nevet fel.

- Nem csodálom, ha tehetném, én is kisajátítanálak - engedem be a szobába.

- Mit csináljunk? - fordul felém és én nem akarom elmondani, hogy éppen mire gondolok a perverz fantáziámmal.

- Találd ki te - ajánlom fel neki a választási lehetőséget. Elgondolkodva néz körül, majd széles mosoly jelenik meg bájos arcán.

- Itt van medence, igaz?

Pillanatok alatt leesik, hogy mit szeretne és a lehetőség, hogy fürdőruhában láthatom teljesen felvillanyoz.

- Igen. Hoztál fürdőruhát? - kérdezem évődve.

- Talán... - néz rám, majd felnevet. - Hát persze, Cris bepakoltatta velem.

- Akkor mire várunk? Kapsz tíz percet és itt találkozunk.

Alig lép ki az ajtón, én már a bőröndömből dobálom kifelé a ruháimat a fürdőgatyámat keresve. A szobába belépő Nando kérdőn néz rám.

- Te hova készülsz?

- A medencéhez, Anával - vigyorgok.

- Jól meggondoltad te ezt? - néz rám gonoszkodva.

- Miért?

- Gondolj csak bele, Ana...pirinyó fürdőruha. Te hatalmas erekció - próbál röhögve rávilágítani a dologra, mire nekem is leesik.

- Baszd meg, erre nem gondoltam - vakarom meg a fejem tanácstalanul. - Remélem hideg a víz - vigyorodom el végül és a fürdőgatyát kicserélem egy bermuda nadrágra. - Ebben legalább van hely.

Fer röhög, majd ő is elkezd kotorászni a táskájában.

- Mit csinálsz? - nézek rá.

- Nem gondolod, hogy ezt kihagyom? Ez a csaj csúcsszuper. Muszáj meglesnem egy kicsit - néz rám, de mikor meglátja elborult tekintetemet, hozzá teszi. - Nyugi, nem akarok tőle semmit, csak legeltetem egy kicsit a szemeimet. Tudod, hogy nem csalnám meg Olit - fűzi hozzá megnyugtatásképp.

Kopognak, mire Nando magára kapja a szintén bőszárú fürdőnadrágját. Kajánul ránevetek.

- Semmit nem bízol a véletlenre.

- Nem hát - vesz magához egy törölközőt, majd kinyitom az ajtót és egy nem várt személy is áll Ana mellett.

- Cris is jönni akart - néz rám kicsit bűntudatosan a lány, de mikor meglátja a hátam mögött Fert, elmosolyodik. - Te is kíséretet kaptál?

- Ja, nem hagyhatom egyedül, mert fél a sötétben - mutatok a barátomra, aki a kezében lévő törölközővel rácsap a hátamra.

- Kapd be Serg!

- Majd ha lesz mit - válaszolom és ezek után jókedvűen szállunk be a liftbe. Anán egy kék köntös van és ahogy elnézem nem csak az én gondolataim vannak elfoglalva a kérdéssel, hogy mi lehet alatta. Sikeresen megtaláljuk a medencét. Míg mi rögtön a vízbe vetjük magunkat, addig Ana elrendezi a törölközőket a nyugágyakon, majd kibontja a köntöse övét. Lélegzet visszafojtva várjuk, hogy levegye. Hirtelen felénk fordul és elmosolyodik.

Las Puertas de InfiernoWhere stories live. Discover now