Cris
Sóhajtva ültem le az öltözőben egy kimerítő edzés után. Semmi másra nem vágytam, csak hogy otthon legyek végre a fiammal és hogy felhívjam a nőt aki mindennél többet kezdett jelenteni nekem.
- Na mi van? - vetette le magát mellém Marcelo. - Csak nem hiányzik a Húgi?
- Miért neked talán nem? - fordítottam felé az arcomat.
- Erre most mit mondjak? - szomorodtak el a brazil mindig mosolygós szemei. - Sose hittem volna, hogy Clarissen és anyán kívül lesz még nő, akit szeretni fogok, de ő rácáfolt erre. Egyszerűen csak jött, látott és meggyőzött. Bár ezt pont jónak mesélem - röhögte el magát.
- Hát az biztos - eresztettem meg egy halvány mosolyt. - Én se gondoltam volna, hogy valaki így az ujjai köré tud csavarni, de Bell már csak ilyen - meredtem magam elé.
- Beszéltél vele?
- Egyszer hívtam, de többnyire csak "jó éjt" üzeneteket váltunk esténként. Nem akarom, hogy úgy érezze, hogy rátelepszek vagy hogy ellenőrizni akarom.
- Pedig dehogyisnem - vigyorodott el Marcelo. - Látom rajtad, hogy szíved szerint már rég haza rángattad volna őket onnan.
- Ha rajtam múlt volna, el sem engedem őket azzal a köcsöggel, de nem tehetek semmit, mert ő az apja a gyerekeknek.
- Ennyire tartasz a finntől?
- Nem, inkább attól, hogy Ana a kicsik miatt esetleg enged neki - mondtam ki halkan ami már régóta a szívemet nyomta.
- Ezt gyorsan verd ki a fejedből - állt meg előttem a Kapitány. - Anabellnek több esze van annál, mint hogy megint bedőljön a szőkének.
- Tudom, de akkor is rossz előérzetem van - sóhajtottam fel megint. - Félek, hogy nem bírom őt megtartani.
- Hűha, a nagy CR7 egy nő miatt rinyál - veregetett hátba Marci röhögve.
- Kussolj! - néztem rá a legcsúnyább nézésemet elővéve. - Ana nem csak egy nő, ő a tökéletes nő. Gyönyörű, okos, istenien főz és szereti a gyerekeket. Szexuálisan olyan kisugárzása van, hogy majd megőrülök mellette - támasztottam a hátamat a szekrényajtómnak és lehunytam a szemeimet.
- Te tényleg belezúgtál - pislogott döbbenten a brazil, míg Iker csak halványan elmosolyodott.
- Miért, mit hittél, hogy csak szórakozni akarok vele? - csattantam fel mérgesen.
- Már ne is haragudj, de a te előéletedet nézve nem hittem volna, hogy egy pár numerán kívül mást is akarsz tőle - vallotta be őszintén, ami cseppet sem esett jól.
- Kösz - húztam el a számat.
- Ha ennyire félsz, hogy lenyúlják, vedd feleségül - szólt bele a beszélgetésünkbe Benzema röhögve.
Mind a hárman döbbenten néztünk a franciára.
- Hogy mi van? - kérdeztem vissza, emésztve a szavakat, amik második megfontolásra már nem is tűntek olyan hülyeségnek.
- Csak annyi, hogy szerintem ha be akarod biztosítani magad, akkor vedd el. Raikkönen meg elmehet a fenébe utána.
- Mondasz valamit, mert jár a szád - néztem Karimra egyre szélesebb vigyorral az arcomon.
- Cris, neked elmentek otthonról - csóválta meg Iker a fejét. - Ana nem fog bele menni.
- Valahogy megoldom és akkor véglegesen az enyém lesz - morogtam magam elé.
- Ja, vagy örökre elveszíted. Erre nem is gondolsz? - próbált a józan eszemre hatni Marcelo, de már hiába, mert a francia elültette a bogarat a fülembe.
- Nem, mert az nem történhet meg - feleltem magabiztosan és a fejemben máris egy terv körvonalai kezdtek kirajzolódni. - Bocs fiúk, de nekem most mennem kell - ugrottam fel mellőlük és magamra kapkodtam a ruháimat.
- Hova mész? - meredtek rám értetlenül.
- Megkezdem az előkészületeket, hogy mire Ana hazajön, már csak az igent kelljen kimondania - tájékoztattam őket jókedvűen és egy gyors köszönés után kisiettem az öltözőből.
- Ne legyél hülye! - kiáltott Iker utánam. - Hé, állj már meg!- hallottam meg a lépteit mögöttem, majd megéreztem az ujjait a karomon, ahogy visszatart. - Cris, ne csinálj baromságot!.
- Nyugi - néztem a kapus szemébe - semmi olyat nem fogok csinálni, ami Bellnek vagy a gyerekeknek nem lenne jó.
- Elvakult vagy - rázta meg a fejét idegesen. - Mi van, ha Ana nem akarja? Tudod jól, hogy utál függeni bárkitől is. Nem hiszem, hogy önszántából hozzád menne.
- Én meg nem hiszem, hogy annyira rossz parti lennék, hogy kényszeríteni kéne - nevettem el magam gúnyosan.
- Nem erről van szó és ezt te is tudod - torkolt le azonnal a barátom. - Anabell, ahogy te is leírtad, más mint a többi nő. Neked kéne a legjobban tudnod, hogy milyen önérzetes. Nem érdekli a pénzed, se a hírneved és ezekkel nem is fogod tudni megfogni.
- Nem, viszont egy normális család képével talán már labdába rúghatok - terítettem ki a lapjaimat. - Anya, apa és a gyerekek vagyis Bell, én, Juni, Lina és Nico. Mivel mindig a kicsik érdekeit tartja szem előtt, ezért nem fog tiltakozni - dobtam be a végére az aduászomat is.
Iker szemei elkerekedtek és a felismerés végig futott az arcán.
- Ugye nem kell mondanom,hogy ha megbántod, velem gyűlik meg a bajod? - nézett rám fenyegetően.
- Tudom - bólintottam komolyan -, de nem tervezem bántani, mert szeretem.
- Ez az egy tart vissza attól, hogy kitekerjem a nyakadat - mosolyodott el végre Iker.
Kezet ráztunk és elváltunk egymástól. Beültem az autómba és haza siettem. Otthon beizzítottam a telefonomat és szinte egész délután szervezkedtem. Mire észbe kaptam, már beesteledett és végre felhívhattam a nőt akire egész nap gondoltam. Vágyakozva sóhajtottam fel mikor végre meghallottam a hangját.
- Hola Gyönyörűm! - mosolyodtam el és tudtam, hogy ma éjszaka is vele fogok álmodni, ahogy mostanában mindig.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Las Puertas de Infierno
ФанфикAnabell Montgomery munkája nem pont egy kisgyermekes anyukának való, de legalább jövedelmező. Sztriptíztáncos Madrid legfelkapottabb bárjában. Egyik este különleges vendégek érkeznek a klubba: a Real Madrid focistái. Innentől Ana nyugodt élete fenek...