1. časť.

18.2K 583 7
                                    


,,Ella! Nepokús sa to urobiť!" počula som za sebou hlas svojej najlepšej kamarátky, ale moje kroky smerovali ďalej ku chlapcovi stojacemu uprostred jedálne.

,,Ella!" zakričala znova, ale stále som ju ignorovala.

Na malý moment sa naše pohľady s Leom stretli, akoby tušil, že kráčam práve za ním. Som jeho karma a on má po chlebe. Nemal sa Biance smiať. Jeho pohľad našťastie uhol tomu môjmu a ja som nemotorne, ale naschvál vyvrátila svoju tácku na neho s tým, že som simulovala potknutie.

,,Ups," povedala som ticho a tvárila som sa nevinne, zatiaľ čo som sa mu v mojich myšlienkach smiala.

Leo Clain ma prebodol pohľadom.

,,Toto si odskáčeš," odsekol mojím smerom, na päte sa otočil a naštvane vypochodoval z miestnosti.

***

,,Ja ťa asi zabijem," zamračila sa na mňa Bianca, keď som k nej podišla. Opierala sa o žltý stĺp pred vchodom do školy. Jej vlasy boli rozostrapatené, kvôli jesennému studenému vetru a jemne si pritisla koženku viac k telu.
,,On mi spraví zo života peklo. Nepoznáš Lea, je to neskutočný hajzel," hovorila rozhorčene.

,,Nespraví ti nič, pokiaľ budem pri tebe. Nedovolím, aby na teba čo i len hnusne pozrel, Bia," prehovorila som ku nej a zapla som si vetrovku.

Privinula som si ju do krátkeho, ale povzbudivého objatia a široko som sa na ňu usmiala. Spoločne sme sa vybrali domov. Odprevadila som ju k nej domov a svoje dlhé nohy som nasmerovala k mame do práce. Moja mamka je psychologička. Je to jedna z vecí, ktoré na nej neznášam, pretože zo mňa dokáže vymámiť aj to naväčšie tajomstvo, ale ona miluje svoju prácu. Nikdy som nevidela niekoho viac nadšeného zo svojej práce. Rada liečila ľudí takýmto spôsobom.

Spoločne sme sa vybrali domov, a keďže bývame od mesta o niekoľko kilometrov ďalej, musíme sa navzájom čakať, aby sme mohli ísť domov spoločne, pretože úprimne, ani jednej z nás sa MHD nepozdáva.

,,Dnes ku nám príde jedna moja kamarátka," prehovorila mama do ticha pri našom obede. Šunková pizza rozvoniavala po celej kuchyni.

,,Aká?" v skutočnosti mi to bolo jedno, ale taktiež by bolo hlúpe ignorovať ju. Nemala som náladu na debaty. Leo mi zničil celý deň.

,,Uvidíš až príde," cvrkla mi do nosa a usmiala sa. Krátko som jej úsmev opätovala, dojedla som a odišla som do izby.

Nevedela som, čo si mám myslieť. Mala by som vymyslieť niečo, čím sa Leovi vypomstím. Najradšej by som ho strápnila tak, ako on strápnil už hádam všetkých. Odporný hajzel. Prajem mu, aby sa mu smiali ostatní rovnako, ako dnes Bii. Nespravila mu nič, nepozrela sa na neho a on ju hlúpo potkol. Vysmial sa jej a odišiel spoločne so svojou partiou preč. Moja nenávisť pri myšlienke na neho o pár stôp stúpla a ja som myslela, že vybuchnem, ale nakoniec som sa ukľudnila a podarilo sa mi dostať do záhadnej ríše snov a vykašľala som sa na reálny život.

LEO

Dnešok bol jeden z najtrápnejších dní v mojom živote. To dievča v jedálni ma úplne vytočilo. Mám v pláne jej urobiť niečo hrozné, aby pochopila, že takto sa ku mne správať nemá. Keď sa na jej hebkej tvári zjavil úsmev po tom, čo to nechutné jedlo pristalo na mojom obľúbenom tričku, chcel som ju zaškrtiť. A hodiť jej svoje špagety do jej dlhých, lesklých blonďatých vlasov a začať sa smiať, pričom by som sa díval do jej nebesky modrých očí. Špina. Ako som povedal, toto jej správanie si pekne odskáče. Nebude prvá, čo to bude robiť tak, ako budem chcieť. Odplata bude krutá. Neviem sa dočkať, až svoje plány uskutočním a strápnim ju tak, že bude chcieť chodiť kanálmi. A bude mi to fuk.


Janae177
Hope you ☆ it!

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now