II. thirty four

1.6K 199 48
                                    

--LUKE--

- Annie?

W jednej chwili zamieram. Odsuwam się od dziewczyny i zaciskam dłonie w pięści, nie wiedząc, co powiedzieć.

Wymyśl coś, Luke, no wymyśl! 

Melanie nie może się dowiedzieć, kim jest Annie, nie teraz. Cholera, co ja mam zrobić?

Czuję na sobie pytający wzrok brunetki, nie mogę się jednak przemóc do tego, by na nią spojrzeć. Prawda tylko by ją zraniła, cholera.

- Kim jest Annie, Luke? - słyszę jej lekko trzęsący się głos i przełykam gulę, która niespodziewanie pojawia się w moim gardle. - Luke?

Posyłam Jackowi nienawistne spojrzenie, kiedy powoli wycofuje się z pokoju, zostawiając mnie samego z Melanie.

- Nie będę wam przeszkadzał, porozmawiajcie sobie na spokojnie - mówi, po czym szybko zamyka za sobą drzwi. Słyszę jeszcze jego kroki na korytarzu, jednak po chwili cichną.

- Luke, dlaczego milczysz? - Pyta, ja jednak zaciskam mocno powieki, chcąc tak po prostu zniknąć i tym samym, uniknąć odpowiedzi na niezręczne pytania.  - Cholera, Hemmings, spójrz na mnie i odpowiedz!

- Przepraszam, Melly - szepczę, unoszę w górę powieki i wstaję z podłogi, po czym podchodzę do drzwi i je otwieram. - Nie mogę ci powiedzieć, kim jest Annie, ok? Po prostu nie mogę.

Wciąż na nią nie patrzę. 

Nie potrafię i nie chcę.

Nie byłbym w stanie znieść tego bólu w jej oczach.

- Czy ty chcesz, żebym wyszła? - Jej głos drży jeszcze bardziej, niż przed chwilą, co może być oznaką tego, iż zaraz się rozpłacze. - Zdradzasz mnie, Luke?

Wypuszczam powietrze przez usta i wreszcie znajduję w sobie odwagę, by na nią spojrzeć. 

- Nie jesteśmy przecież razem, Melanie - mówię, lecz dosłownie chwilę później żałuję swoich słów. Otwieram usta, chcąc przeprosić, jednak brunetka nie daje mi takiej możliwości.

- Oh, masz rację, Luke. - Wstaje z podłogi, poprawia koszulkę i wychodzi z pokoju, trącając mnie po drodze ramieniem. Odwraca się jeszcze na chwilę i dodaje cicho, ze łzami spływającymi po jej policzkach: - Nie pisz, nie dzwoń, nie chcę cię znać. Od tej chwili jesteś dla mnie nikim, wiesz?

Wychodzi i jedyne, co po niej zostaje to słodki zapach perfum.

***

kim jest Annie? myślicie, że Luke serio zdradził Melanie? :D

ʟᴇᴛ's ɢᴇᴛ ᴀ ᴘᴇɴɢᴜɪɴ // ʟᴜᴋᴇ ʜᴇᴍᴍɪɴɢsWhere stories live. Discover now