3 χρόνια πριν - Το ίδιο βράδυ
Η Έλενα κοίταξε τον Αλέξανδρο με απορία. Τι στο καλό είχε πάθει και δεν μπορούσε να λειτουργήσει σήμερα; Συνήθως ούτε γεια δεν προλάβαινε να του πει. Με το που έμπαινε στο σπίτι του, την άρπαζε κατευθείαν και την έβαζε κάτω. Όχι πως δεν της άρεσε βέβαια... Της άρεσαν πολύ αυτές οι συναντήσεις της με τον Αλέξανδρο. Χωρίς κανείς από τους δύο να θέλει σχέσεις και δεσμεύσεις, παρά μόνο σεξ, τους βόλεψε μια χαρά. Αραιά και πού, ο Αλέξανδρος την καλούσε στο υπερπολυτελές σπίτι του και, χωρίς πολλές κουβέντες, επιδίδονταν με πάθος στο αιώνιο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ των δύο φύλων. Ήξερε, βέβαια, πως δεν είχε αποκλειστικότητα, μια και ο Αλέξανδρος, αν όχι κάθε βράδυ, κάθε δυο - τρεις μέρες, άλλαζε ερωτική σύντροφο. Δεν την πείραζε, όμως. Εξάλλου, κι η ίδια μόνο σεξ ήθελε και τίποτε άλλο. Τον πλησίασε και χάιδεψε με τα νύχια της τη γυμνή του πλάτη.
-Τι συμβαίνει, μωρό μου; Γιατί έχεις ακεφιές σήμερα; τον ρώτησε ναζιάρικα.
-Έλενα, ντύσου και φύγε, σε παρακαλώ. Δεν έχω όρεξη απόψε, της είπε χωρίς να της ρίξει ούτε ένα βλέμμα.
-Μα τι έχεις πάθει; ρώτησε απορημένη εκείνη.
-Έλενα, δε θα το ξαναπώ... Ντύσου και...
Γύρισε και την κοίταξε, διακόπτοντας την πρότασή του. Αντί για την Έλενα, είδε τη Ναταλία να τον κοιτάζει χαμογελώντας γλυκά. Έτριψε τα μάτια του ξαφνιασμένος. Δεν μπορεί... Το μυαλό του, τού έπαιζε περίεργα παιχνίδια.
-Γιατί με κοιτάς έτσι; τον άκουσε να τον ρωτάει με τη γλυκιά φωνή της.
-Πώς... πώς βρέθηκες εδώ; ρώτησε γεμάτος απορία.
-Εσύ μου είπες να έρθω... Το ξέχασες; του απάντησε.
-Πώς ήξερες πού είναι το σπίτι μου;
-Πας καλά, Αλέξανδρε;;; Τόσες φορές έχω έρθει!!! άκουσε τη φωνή της Έλενας να του λέει.
Ο Αλέξανδρος πισωπάτησε έκπληκτος και κοίταξε τη γυναίκα που είχε μπροστά του. Είδε την Έλενα να τον κοιτάζει απορημένη λες και έβλεπε μπροστά της κάποιον τρελό. Μήπως, όμως, η συμπεριφορά του δεν παρέπεμπε σε συμπεριφορά τρελού; Εκεί που την έδιωχνε, της μιλούσε τρυφερά και την ρωτούσε ανοησίες. Σίγουρα θα τον περνούσε για τρελό...
-Αλέξανδρε, είσαι καλά; ρώτησε η Έλενα.
-Όχι, Έλενα, δεν είμαι καθόλου καλά... Γι' αυτό σου λέω φύγε. Απόψε δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε σεξ. Οπότε, φύγε, σε παρακαλώ, της είπε εκείνος.
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...