Κεφάλαιο 37: Τι θέλεις εδώ;;

1.3K 124 50
                                    

Ο Αλέξανδρος άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του και μπήκε μέσα. Μια ζεστασιά και μια υπέροχη μυρωδιά από σπιτικό φαγητό τον τύλιξε. Χαμογέλασε. Η γυναίκα του προφανώς θα βρισκόταν στην κουζίνα και θα έφτιαχνε κάτι καλό για να φάνε. Ήθελε να τον περιποιηθεί το κοριτσάκι του. Προχώρησε στο εσωτερικό του σπιτιού και είδε τη γυναίκα του να έχει το κεφάλι της πάνω στα λυγισμένα της γόνατα να κλαίει με αναφιλητά. Ξαφνιασμένος, και με ένα άσχημο προαίσθημα να τον τυλίγει, πέταξε την τσάντα του και την πλησίασε.

-Καρδούλα μου, τι έχεις; την ρώτησε τρυφερά.

Εκείνη σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε. Όρμησε, χωρίς δεύτερη σκέψη στην αγκαλιά του. Νέα δάκρυα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στο όμορφό της πρόσωπο. Ο Αλέξανδρος ένιωσε ότι του κάρφωσαν ένα μαχαίρι στην καρδιά. Δεν μπορούσε να την βλέπει έτσι. Την απέσπασε από την αγκαλιά του και την κοίταξε.

-Γιατί κλαις, ψυχούλα μου; την ρώτησε σκουπίζοντας τα δάκρυά της.

-Αλέξανδρε... Η γιαγιά μου ξέρει για τον βιασμό... του είπε με ραγισμένη φωνή.

Κεραυνός να έπεφτε δίπλα του, λιγότερη εντύπωση θα του έκανε... Δεν μπορεί... Κάποιος του έκανε πλάκα... Αποκλείεται να άκουσε καλά... Μάλλον έβλεπε όνειρο... Ένα κακό όνειρο από το οποίο θα ξυπνούσε πολύ σύντομα... Σηκώθηκε από τη θέση του και πλησίασε το παράθυρο. Έλυσε τη γραβάτα που ξαφνικά τον έπνιγε και άνοιξε δύο από τα κουμπιά του πουκαμίσου του. Κοίταξε τη Ναταλία που είχε χαμηλώσει το βλέμμα της, αποφεύγοντας το δικό της.

-Αγάπη μου, τι είπες; Την ρώτησε με σβησμένη φωνή.

-Την αλήθεια... Η γιαγιά μου τα ξέρει όλα... του απάντησε η κοπέλα χωρίς να τον κοιτάζει.

-Μα, πώς... αναρωτήθηκε εκείνος. Οι μόνοι που το ξέρουν είναι ο Νίκος και η Όλγα... Κι αυτοί οι δύο αποκλείεται να το έλεγαν πουθενά αλλού, πόσο μάλλον στη γιαγιά σου...

-Όχι, όμως, κι ο Μιχάλης... Αυτός πάντα ήθελε να μας χωρίσει... Είμαι σίγουρη ότι αυτός τα ξεφούρνισε όλα στη γιαγιά μου... απάντησε η κοπέλα.

Ο Αλέξανδρος ένιωσε τα νεύρα του να τσιτώνονται στο άκουσμα του ονόματος αυτού του αχρείου που ήταν η αιτία για όλα όσα πέρασαν αυτός και η Ναταλία αυτόν τον χρόνο που ήταν παντρεμένοι. Αυτός ο ανόητος ήταν ικανός να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τη Ναταλία. Η αρρωστημένη εμμονή που είχε μαζί της δεν έλεγε να σβήσει ούτε κι όταν η Ναταλία επέλεξε να παντρευτεί τον ίδιο... Αλλά, πώς αυτός ο άνθρωπος ήξερε για τον βιασμό; Από πού το είχε μάθει;

Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBCWhere stories live. Discover now