Κεφάλαιο 21: Αναμνήσεις

1.8K 164 28
                                    

Ο Αλέξανδρος άνοιξε τα μάτια του και κοίταξε τη Ναταλία η οποία είχε παραδοθεί στην αγκαλιά του Μορφέα. Το βλέμμα του έπεσε πάνω στο καλλίγραμμο κορμί της. Υπήρχαν παντού τα σημάδια του. Όλο το βράδυ έκαναν έρωτα. Έναν έρωτα παθιασμένο και τρυφερό ταυτόχρονα... Τα χείλη της κόκκινα και πρησμένα από τα φιλιά του και το στήθος της στητό και περήφανο τον προκαλούσε να το γευτεί ξανά και ξανά. Ένιωσε τον ανδρισμό του να σκληραίνει για άλλη μια φορά. Χωρίς να το σκεφτεί καθόλου, πήρε θέση από πάνω της κι άρχισε να χαρίζει υγρά φιλιά σε όλο της το κορμί. Ένιωσε αμέσως το κορμί της να ανταποκρίνεται και να ζητάει περισσότερα. Τα χείλη του σύρθηκαν μέχρι τα δικά της σε ένα φιλί που τους έκοβε την ανάσα και το οποίο έκανε την κοπέλα να ανοίξει τα μάτια της.

-Αλέξανδρε... κατάφερε να πει μόνο μέσα από τους αναστεναγμούς της.

-Σε θέλω, μωρό μου... Σε θέλω τόσο πολύ... της είπε ξέπνοος.

-Κάνε με δική σου... του είπε εκείνη.

Δε χρειάστηκε δεύτερη κουβέντα. Το σώμα του ενώθηκε με το δικό της σε ένα ρυθμό που μόνο εκείνος ήξερε να δώσει. Η άνευ όρων παράδοση της σε εκείνον τον έκανε να την αγαπάει και να την ποθεί κάθε μέρα όλο και περισσότερο. Θα έκανε τα πάντα για να την κάνει ευτυχισμένη...

------------------------------------------

-Όλγα, τι συμβαίνει κορίτσι μου; ρώτησε η κυρία Ντίνα την Όλγα.

-Τι εννοείτε, κυρία Ντίνα; ρώτησε πίσω απορημένη η κοπέλα.

-Με το κορίτσι μου τι συμβαίνει εννοώ... Την έφερε χθες ο Νίκος λιπόθυμη και...

-Τι λέτε, κυρία Ντίνα; Γιατί δε με ειδοποιήσατε; ρώτησε με ανησυχία η Όλγα.

-Δεν πρόλαβα, παιδί μου... Την έφερε εδώ ο Νίκος λιπόθυμη κι έτρεξε αμέσως να φέρει γιατρό... Όταν η Ναταλίτσα μου συνήλθε, μου είπε ότι τσακώθηκε με τον άντρα της κι από την ταραχή της λιποθύμησε... Μετά, έτρεξε να βρει το Νίκο, προφανώς γιατί ήταν άφαντος κι αυτός κι ο γιατρός, κι από τότε δεν έχει έρθει επιστρέψει στο σπίτι... Μου είπε πως θα έμενε λίγες μέρες εδώ, μέχρι να τα βρουν με τον Αλέξανδρο, γι' αυτό θα περνούσε από το σπίτι να πάρει μερικά ρούχα... Σήμερα το πρωί που πήγα να την ξυπνήσω, το κρεβάτι της ήταν στρωμένο και έμοιαζε λες και κανένας δεν είχε ξαπλώσει απάνω το βράδυ...

Η Όλγα κοίταξε την κυρία Ντίνα προβληματισμένη. Το μόνο πράγμα που ήξερε ήταν ότι η Ναταλία ήταν αναστατωμένη λόγω φλερτ που της έδωσε αυτός ο φίλος του άντρα της στο στόμα. Δεν είχε ιδέα για λιποθυμίες και τσακωμούς. Το μυαλό της άρχισε να παίρνει γρήγορες στροφές. Προφανώς, ο Αλέξανδρος είχε δει αυτό το φλερτ κι έγινε έξαλλος... Κι αντί να τα βάλει με το φίλο του, τα έβαλε με τη Ναταλία.

Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBCWhere stories live. Discover now