Η Έλενα κοίταξε το Μιχάλη που την κοιτούσε με περιφρόνηση. Ήταν ολοφάνερο το γεγονός ότι αυτός ο άντρας την απεχθανόταν και πως ο μοναδικός σκοπός που συνεργαζόταν μαζί του ήταν γιατί είχαν ένα κοινό σκοπό: Να χωρίσουν τη Ναταλία από τον Αλέξανδρο. Εκείνος, γιατί είχε εμμονή με τη Ναταλία κι εκείνη, γιατί ήθελε να εκδικηθεί τον Αλέξανδρο που την απέρριπτε συνέχεια εξαιτίας αυτής της χωριάτισσας που μπήκε στη ζωή του τρία χρόνια πριν...
-Θα σταματήσεις να με κοιτάς με αυτό τον τρόπο;;; τον ρώτησε ενοχλημένη.
-Γιατί, κούκλα μου;;; Δε σου αρέσει να σε περιφρονεί ένας άντρας;;; Θα έπρεπε να είχες συνηθίσει μια και ο αγαπημένος σου Αλέξανδρος σ' έχει γραμμένη από τότε που γνώρισε τη Ναταλία... της είπε ειρωνικά ο Μιχάλης.
Η Έλενα χαμογέλασε ειρωνικά και τον πλησίασε. Χάιδεψε το μάγουλό του με το χέρι της προτού τον καρφώσει με το βλέμμα της.
-Αν θυμάμαι καλά, του είπε με φωνή που έσταζε φαρμάκι, κι εσένα η αγαπημένη σου σε φτύνει εδώ και καιρό... Πολύ πριν γνωρίσει τον Αλέξανδρο... Εγώ, τουλάχιστον, έχω κάνει σεξ με αυτόν που ποθώ... Εσύ, όμως, αγόρι μου, δεν έχεις ακουμπήσει ούτε το μικρό δακτυλάκι αυτής της τσούλας που έχεις ερωτευτεί...
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση της. Το χαστούκι του Μιχάλη ακούστηκε σαν πυροβολισμός στην απέραντη ησυχία του διαμερίσματός της.
-Αν τολμήσεις να την ξαναπείς έτσι, θα σε κάνω να μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που βρέθηκες στο δρόμο μου!!! Της είπε απειλητικά. Και τώρα, γδύσου!! Κάνε αυτό στο οποίο μόνο είσαι καλή... της είπε προτού την σπρώξει με μανία πάνω στο κρεβάτι.
-----------------------------------
Την ίδια ώρα, στο νοσοκομείο...
Η Όλγα κοίταξε τη Ναταλία με μάτια διάπλατα ανοιχτά από την έκπληξη. Δυο μέρες είχε να ειδωθεί με τη Ναταλία κι είχαν συμβεί τόσα πράγματα;;; Αν καθόταν ποτέ να γράψει όλα αυτά που συνέβαιναν τα τελευταία τρία χρόνια, ήταν σίγουρη πως θα έγραφε ολόκληρο βιβλίο...
-Γιατί δε μιλάς; Ρώτησε η Ναταλία.
-Τι να πω;;; είπε η Όλγα σαστισμένη ακόμα.
-Δεν ξέρω... Πες κάτι...
-Δεν ξέρω τι να πω... Όλα αυτά που μου είπες, έγιναν τις τελευταίες δύο μέρες;;;;
-Ναι...
-Δηλαδή, μετά που έφυγα από την εκδήλωση αυτός ο ηλίθιος σε φίλησε με το ζόρι και μετά έστειλε φωτογραφία στον άντρα σου;;;
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...