Κεφάλαιο 25: Αποκαλύψεις

1.6K 153 53
                                    

Τρία χρόνια πριν – Δύο βδομάδες μετά – Βράδυ στο μπαρ

Ο Μιχάλης έπιασε το μάτι του που πονούσε αφόρητα από το χτύπημα του Αλέξανδρου. Θα του το πλήρωνε αυτό ο αλήτης... Δε θα τον άφηνε να χαρεί τη Ναταλία... Η Ναταλίτσα ήταν μόνο δική του... Κανένας Αλέξανδρος Βενέτης δε θα την έπαιρνε από εκείνον. Όταν τον είδε εκείνο το βράδυ στην καφετέρια και κατάλαβε ποιος ήταν, έψαξε για εκείνον... Ήταν ο περιβόητος Αλέξανδρος Βενέτης, γόνος μιας πολύ πλούσιας οικογένειας, σπουδαίος διαφημιστής, αμετανόητος εργένης και τρομερός γυναικάς. Ε, βέβαια... Αφού είχε τα λεφτά, μπορούσε να έχει άνετα οποιαδήποτε γκόμενα ήθελε... Αλίμονο σε αυτόν που για να πηδήξει έπρεπε να μαζέψει λεφτά και να κατευθυνθεί σε κανένα κακόφημο πορνείο... Η Ναταλία δεν του έδινε καμία σημασία, οπότε εκτονωνόταν στις πόρνες...

Σε κάποια στιγμή, το βλέμμα του έπεσε σε μια κοκκινομάλλα που στεκόταν στην είσοδο. Ήταν φανερό ότι κάποιον έψαχνε. Το πρόσωπό του φωτίστηκε. Ήταν η γκόμενα που καθόταν δίπλα από τον περιβόητο Αλέξανδρο Βενέτη. Προφανώς, η κοπέλα έψαχνε εκείνον. Χωρίς να χάσει καιρό, την πλησίασε και την έπιασε από το μπράτσο.

-Ποιος είσαι και τι θες;;; του είπε η Έλενα απορημένη.

-Δεν έχει σημασία ποιος είμαι, κούκλα... Σημασία έχει ότι ο γκόμενός σου έφυγε με τη μελαχρινή οπτασία και μάλλον πήγαιναν προς το σπίτι του... της είπε ανασηκώνοντας το φρύδι του και εξαφανίστηκε μέσα στο σκοτάδι.

Η Έλενα έμεινε να τον κοιτάζει που έφευγε. Στη συνέχεια, μπήκε στο αυτοκίνητό της και κατευθύνθηκε προς το σπίτι του Αλέξανδρου...

---------------------------------

Ο Αλέξανδρος έμεινε να κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα το Νίκο που τον κοιτούσε αγανακτισμένος. Αυτό που μόλις είχε ακούσει αποκλείεται να ήταν αληθινό. Κάποιος του έκανε πλάκα. Μια πολύ χοντρή πλάκα...

-Νίκο, τι λες;;; ρώτησε φανερά μπερδεμένος τον κολλητό του.

-Αυτό που άκουσες, Άλεξ! Αυτός που φίλησε τη γυναίκα σου τις προάλλες είναι αυτός ο ηλίθιος ο κορτάκιας!! Ο άντρας της φωτογραφίας είναι ο φίλος σου ο Αποστόλης!!!

-Δεν... δεν είναι δυνατόν... Μου κάνεις πλάκα, έτσι; Ρώτησε έκπληκτος ο Αλέξανδρος.

-Σου φαίνομαι να κάνω πλάκα, ρε Άλεξ; Θα σου έλεγα ποτέ ψέματα για κάτι τόσο σοβαρό; Επιτέλους, άνοιξε τα μάτια σου και δες την αλήθεια!! Αυτός ο ανόητος φλερτάρει τη γυναίκα σου κι εσύ δεν κάνεις τίποτα για να το αποτρέψεις!! Του είπε με ένταση ο Νίκος.

Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora