Ένα χρόνο πριν – Νύχτα γάμου – Δύο βδομάδες μετά
Ο Νίκος κοίταξε έκπληκτος τον Αλέξανδρο που μόλις του είχε αφηγηθεί τι είχε συμβεί μεταξύ αυτού και της Ναταλίας δύο βδομάδες μετά εκείνη την μοιραία νύχτα. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο φίλος του έκανε για άλλη μια φορά τέτοια μεγάλη βλακεία... Εκεί που πήγε να δείξει πόσο την αγαπάει, άρχισε και πάλι να την απειλεί επειδή η κοπέλα, και με το δίκιο της, του είπε ότι δε θέλει να την ακουμπήσει ποτέ ξανά. Μήπως τελικά ο καλύτερός του φίλος ήταν διχασμένη προσωπικότητα;
-Γιατί δε μιλάς; άκουσε τον Αλέξανδρο να τον ρωτάει.
Τον κοίταξε και κούνησε απογοητευμένος το κεφάλι του.
-Τι να πω; τον ρώτησε πίσω. Ότι κάνεις το ένα λάθος πίσω από το άλλο; Ότι εκεί που πας να φτιάξεις τα πράγματα, πετάς μια απειλή και χαλάς τα πάντα;
-Τι να έκανα, ρε Νίκο;; Εδώ και δύο βδομάδες την έχω στερηθεί... Το κορμί μου την ζητάει απεγνωσμένα... Κι αυτή δε θέλει ούτε να την ακουμπάω... είπε με λύπη ο Αλέξανδρος.
-Άδικο έχει το κορίτσι;; Σε περίπτωση που το ξεχνάς, την βίασες!! Και μια γυναίκα δεν ξεπερνάει εύκολο έναν βιασμό, κυρίως όταν είναι υποχρεωμένη να ζει κάτω από την ίδια στέγη με τον βιαστή της ο οποίος της υπενθυμίζει συνέχεια πως αν τον εγκαταλείψει θα στείλει την αδερφή της φυλακή χωρίς να φταίει!!
-Μόνο έτσι θα μείνει κοντά μου, Νίκο... Ξέρεις πολύ καλά πως δε θα στείλω το κορίτσι φυλακή... δικαιολογήθηκε ο Αλέξανδρος.
-Η Ναταλία, όμως, δεν το ξέρει!! Το μόνο που ξέρει είναι ότι παντρεύτηκε κάποιον που δεν ξέρει!!! Γιατί ο γλυκός και τρυφερός Αλέξανδρος που γνώρισε, εξαφανίστηκε μια νύχτα πριν τον γάμο!!! του είπε ο Νίκος με ένταση.
Ο Αλέξανδρος σηκώθηκε από τον καναπέ και προχώρησε προς το παράθυρο. Βαθιά μέσα του ήξερε πως ο Νίκος είχε απόλυτο δίκιο. Είχε καταφέρει να τρομοκρατήσει τη Ναταλία και της είχε δώσει την εντύπωση ότι ήταν ένας κυνικός και ψυχρός επιχειρηματίας που τον ένοιαζε μόνο ο εαυτός του... Στην πραγματικότητα, την λάτρευε την Ναταλία... Δεν είχε σκοπό να την αναγκάσει ξανά να κάνουν έρωτα... Ούτε θα έστελνε την Κωνσταντίνα φυλακή αν η Ναταλία τον εγκατέλειπε... Απλά, εκμεταλλευόμενος την αγάπη που είχε η Ναταλία για την αδερφή της, προτιμούσε να εκτοξεύει απειλές για να κρατήσει τη γυναίκα του κοντά του...
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...