Τρία χρόνια πριν – Ένας μήνας μετά
Ο Αλέξανδρος σηκώθηκε από γραφείο του και κατευθύνθηκε προς το παράθυρο. Κοίταξε έξω τον κόσμο που πηγαινοερχότανε βιαστικός λες κι έπρεπε να προλάβει το τρένο για μια καλύτερη ζωή. Αναστέναξε. Έξω είχε τόσο ωραία μέρα κι αυτός ήταν κλεισμένος στο γραφείο του αποφεύγοντας τις εξόδους, τα ποτά, τις γυναίκες. Μάταια τον παρακαλούσε ο Νίκος να βγει έξω να ξεσκάσει. Δεν μπορούσε και δεν ήθελε να πάει πουθενά. Ο μόνος λόγος που έβγαινε έξω ήταν για να πάει κάτω από το παράθυρό της και να την περιμένει να ξεπροβάλει. Το μυαλό του ήταν κολλημένο συνέχεια σε εκείνην... Δύο βδομάδες είχαν περάσει από το σκηνικό στο σπίτι του και τίποτα δεν είχε αλλάξει. Η Ναταλία τον απέφευγε συστηματικά. Έπρεπε να κάνει κάτι άμεσα για να την δει γιατί αλλιώς θα πέθαινε από την ανάγκη του να ακουμπήσει τα χείλη της και να ακουμπήσει για άλλη μια φορά το κορμί της...
Το χτύπημα στην πόρτα τον έκανε να αναπηδήσει από τη θέση του.
-Περάστε... είπε βαριεστημένα.
-Ενοχλώ;
Έστρεψε το βλέμμα του προς την πόρτα και είδε την Έλενα να τον κοιτάζει προκλητικά. Είχε έρθει κατάλληλα ντυμένη για μια άμεσα στενή επαφή μαζί του. Το ντεκολτέ έφτανε μέχρι τον αφαλό και το μήκος της φούστας μετά βίας έκρυβε τα απολύτως απαραίτητα. Ξεφύσησε βαριεστημένα. Δεν είχε καμία όρεξη να μιλήσει μαζί της, πόσο μάλλον να κάνει το άλλο που είχε στο μυαλό της αυτή.
-Τι θες, Έλενα; Την ρώτησε χωρίς περιστροφές.
-Ώπα, τι υποδοχή είναι αυτή; Ξεχνάς ότι είμαι γραμματέας σου; Τον ρώτησε εκείνη.
-Αν θυμάμαι καλά, σε απέλυσα! Της υπενθύμισε ο Αλέξανδρος.
-Ναι, γλυκέ μου Άλεξ, με απέλυσες... Αλλά αυτό που θα σου πω, μάλλον σε ενδιαφέρει... του είπε.
-Δε νομίζω ότι έχουμε κάτι άλλο να πούμε, Έλενα! Δε χρειάζομαι πια τις υπηρεσίες σου! Ούτε τις εργασιακές ούτε τις σεξουαλικές! Της πέταξε.
-Μπα; Σε καλύπτει σεξουαλικά η παρθενοπίτσα που ψώνισες;;; Επειδή, όταν έφυγε τις προάλλες φουριόζα από το σπίτι σου, με ενημέρωσε ότι δεν είναι από τις γυναίκες που κάνουν έρωτα χωρίς να έχουν σχέση... του είπε χαμογελώντας με κακία.
Τα μάτια του Αλέξανδρου άστραψαν από θυμό και οργή. Τι δουλειά είχε η Έλενα στο σπίτι του εκείνο το βράδυ; Τα μάτια του στένεψαν όταν συνειδητοποίησε ότι η Έλενα πιθανόν να είχε βάλει το χεράκι της στην εξαφάνιση της Ναταλίας. Με ταχύτητα αιλουροειδούς βρέθηκε κοντά την Έλενα και την άρπαξε από το λαιμό.
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...