Η Κωνσταντίνα πιάστηκε από τους ώμους του Νίκου για να μην σωριαστεί από την ορμή του. Το φιλί του ήταν άγριο και παθιασμένο κι έδειχνε ξεκάθαρα τον θυμό αλλά και τον πόθο του για εκείνην. Ένιωσε το σώμα της να ξυπνάει και να αποζητάει την ολοκλήρωση. Ο Αποστόλης σβήστηκε προς στιγμήν από το μυαλό της. Ο Νίκος τώρα κυριαρχούσε στο μυαλό της, καθώς άφηνε φωτιά στα χείλη της...
-Κάνε μου έρωτα... του είπε σε κάποια στιγμή μέσα από τα φιλιά τους.
Εκείνος τραβήχτηκε απότομα. Όχι γιατί το ήθελε, αλλά για να αποτρέψει τον εαυτό του από κάτι που θα έκανε και θα μετάνιωνε μετά... Η μικρή ήταν άβγαλτη... Δεν μπορούσε να της κάνει έρωτα όταν ήξερε πως του το ζητούσε μόνο και μόνο από αντίδραση, επειδή της είχε καρφωθεί στο μυαλό ότι αυτός και η αδερφή της ήταν εραστές... Κοίταξε την κοπέλα. Η απογοήτευση είχε εγκατασταθεί στο πρόσωπό της. Ήταν φανερό πως περίμενε περισσότερα από εκείνον κι αυτός δεν της τα έδωσε...
-Γιατί;;;; τον ρώτησε με παράπονο.
-Ξέρεις το γιατί... Στο εξήγησα πριν από λίγο... της απάντησε τρυφερά ο Νίκος.
-Φυσικά και το ξέρω... Έχεις κόλλημα με την αδερφούλα μου... Γκόμενά σου είναι, οπότε, πώς να λειτουργήσεις με άλλην όταν σκέφτεσαι μόνο εκείνην;;; του πέταξε με ειρωνεία η Κωνσταντίνα.
-Μπέμπα, κόφτην αυτήν την πιπίλα με μένα και τη Ναταλία!!! Αρκετά!!! Σε φιλάω, σου λέω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου, κι εσύ επιμένεις ότι εγώ και η Ναταλία είμαστε εραστές, μόνο και μόνο επειδή αρνιέμαι να σου κάνω έρωτα;;; την ρώτησε έξαλλος ταρακουνώντας την.
-Φυσικά!!! Αν ήσουν ερωτευμένος μαζί μου, όπως λες, θα ήθελες σαν τρελός να μου κάνεις έρωτα!!! Δε θα έβρισκες όλες αυτές τις ηλίθιες δικαιολογίες!!!! Δήθεν δεν ξέρεις τι θα πεις στη Ναταλία κι όλες αυτές τις βλακείες που μου τσαμπουνάς!!! Εκείνη, μια χαρά είναι... Έχει τον άντρα της από τη μία, έχει και εσένα, τον γκόμενό της, από την άλλη!!!
Ο Νίκος ένιωσε τα μηνίγγια του να τον σφυροκοπάνε ανελέητα. Δεν άντεχε άλλο αυτή την παράνοια. Άρπαξε την κοπέλα από τα μπράτσα και την κόλλησε πάνω στο κάθισμα του συνοδηγού.
-Αν ξαναμιλήσεις έτσι για την Ναταλία, θα σε ξαναχτυπήσω, Κωνσταντίνα, μα τω Θεώ!! Πώς μπορείς να σκέφτεσαι έτσι για εκείνην, όταν εκείνη έκανε τα πάντα για να σε μεγαλώσει;;; Όταν στερήθηκε όλα όσα μπορούσε να ζήσει μια κοπέλα 17 χρονών για να καταφέρει να σε μεγαλώσει χωρίς να σου λείψει τίποτα;;; Τόσο αχάριστη είσαι, λοιπόν;;; 18 χρονών ήταν όταν έπιασε δουλειά στην καφετέρια κι ενώ, είχε κάθε δικαίωμα να σταματήσει τη δουλειά για να μπορέσει να σπουδάσει, προτίμησε να δουλεύει μέχρι αργά και να πηγαίνει και πανεπιστήμιο ταυτόχρονα, για να βοηθήσει τη γιαγιά σας της οποίας δεν έφτανε η πενιχρή σύνταξη χηρείας για να μεγαλώσει και τις δυο σας!!! Πριν μιλήσεις ξανά τόσο άσχημα για την αδερφή σου, κάτσε και σκέψου τι έχει κάνει αυτή η κοπέλα για σένα!!! της είπε έξαλλος και, χωρίς να της ρίξει δεύτερη ματιά, έβαλε μπρος και κατευθύνθηκε προς το νοσοκομείο.
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...