Κεφάλαιο 15: Ζήλια

2K 165 39
                                    

Ο Αλέξανδρος μπήκε έξαλλος στο αυτοκίνητό του και άρχισε να οδηγεί φουριόζος χωρίς προορισμό. Δεν ήξερε πού πήγαινε ούτε τι έκανε. Η γυναίκα που αγάπησε περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο, η γυναίκα του, τον είχε προδώσει. Φίλησε κάποιον άλλον. Ενώ ήταν παντρεμένη μαζί του. Ενώ έλεγε ότι τον αγαπάει. Ενώ έκανε έρωτα μαζί του. Το κινητό του χτύπησε. Ήταν ο Νίκος. Τον αγνόησε αμέσως. Δεν ήθελε να του μιλήσει αυτή τη στιγμή με τόση ένταση συσσωρευμένη. Θα έλεγε πράγματα που δε θα εννοούσε και δεν το ήθελε αυτό. Έπρεπε, όμως, σε κάποιον να μιλήσει... Σε κάποιον που θα τον καταλάβαινε, που θα του έλεγε τι να κάνει... Στάθμευσε το αυτοκίνητό του και κατέβηκε στην παραλία. Ήταν η μόνη που μπορούσε να τον ηρεμήσει. Περπάτησε λίγο κι ένιωσε τον κρύο αέρα του Δεκέμβρη να τον χτυπάει στο πρόσωπο. Σε λίγο έρχονταν Χριστούγεννα κι αυτός, έτσι όπως έβλεπε τα πράγματα, θα τα περνούσε μόνος του χωρίς εκείνην που τον πρόδωσε...

-Αλέξανδρε; άκουσε μια οικεία φωνή να τον καλεί.

Γύρισε απορημένος και είδε τον Απόστολο να τον κοιτάζει. Ήταν ντυμένος με ένα τζιν και μια μπλούζα. Προφανώς είχε φύγει εδώ και ώρα από την εκδήλωση.

-Απόστολε; Πώς από εδώ; τον ρώτησε και του ένευσε να καθίσει.

-Δεν είχα ύπνο και είπα να έρθω μια βόλτα στη θάλασσα να χαλαρώσω... Αλλά από ό,τι βλέπω, ούτε εσύ έχεις ύπνο... 

-Όχι... 

-Η γυναίκα σου πού είναι; Γιατί δεν ήρθε μαζί σου; ρώτησε ο Απόστολος νιώθοντας την καρδιά του να χτυπάει δυνατά στη σκέψη και μόνο ότι αυτή που του στοίχειωσε το μυαλό ήταν εδώ.

-Στην εκδήλωση... απάντησε ξερά ο Αλέξανδρος.

-Κι εσύ είσαι εδώ; Την άφησες μόνη με τόσα λιγούρια; τον ρώτησε απορημένος.

-Είναι ο Νίκος μαζί της. Πιθανόν να την παρηγορεί που την παράτησα σύξυλη επειδή αποκαλύφθηκαν οι πομπές της, είπε στον ίδιο τόνο με πριν ο Αλέξανδρος.

-Τι εννοείς, Άλεξ; ρώτησε όλο περιέργεια ο Απόστολος.

-Αποστόλη, η Ναταλία μάλλον με απατάει... Μου έστειλαν πριν από λίγο στο κινητό μια φωτογραφία της να φιλιέται με έναν άλλον άντρα το καταλαβαίνεις; ξέσπασε και του έδειξε τη φωτογραφία.

Ο Απόστολος, ενώ αρχικά ένιωσε να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του, ένιωσε μια τεράστια ανακούφιση με το που είδε τη φωτογραφία. Δε φαινόταν πουθενά εκείνος. Ποιος, όμως, είχε φωτογραφήσει αυτόν και τη Ναταλία να φιλιούνται; Όποιος κι αν ήταν πάντως, έδειχνε καθαρά ότι σκοπός του ήταν να χτυπήσει τη Ναταλία και τη σχέση της με τον Αλέξανδρο, αλλιώς θα φαινόταν κι ο ίδιος στη φωτογραφία. Κοίταξε προσεκτικά τον Αλέξανδρο. Δεν έπρεπε με τίποτα να αποκαλυφθεί ότι αυτός στη φωτογραφία ήταν εκείνος. Έπρεπε να εκμεταλλευτεί αυτό το γεγονός για να κερδίσει τη Ναταλία. Εκμεταλλευόμενος το σκοτάδι που έκρυβε το μαυρισμένο του μάτι, αποφάσισε να παραπλανήσει τον Αλέξανδρο σχετικά με την ταυτότητα του άντρα της φωτογραφίας.

Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBCWhere stories live. Discover now