Κεφάλαιο 24: Αδύνατον...

1.8K 154 59
                                    

Ένα χρόνο πριν – Μια μέρα πριν από το γάμο

Ο Αλέξανδρος πλησίασε το Μιχάλη και τον άρπαξε αγριεμένος από τα πέτα. Πώς τολμούσε αυτός ο αχρείος να μιλάει άσχημα για τη Ναταλίτσα του; Με ποιο δικαίωμα; Η Ναταλία ήταν αγνή, κανένας άντρας δεν την είχε αγγίζει ποτέ πιο πριν... Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν είχαν προχωρήσει ερωτικά τη σχέση τους... Η κοπέλα ήταν άβγαλτη κι, όσο να 'ναι, φοβόταν να κάνει έρωτα μαζί του... Κοίταξε το Μιχάλη με μίσος και τον χτύπησε με δύναμη στο πρόσωπο. Εκείνος έπιασε το μάγουλό του και τον κοίταξε ειρωνικά.

-Χτύπα όσο θες, κύριε Βενέτη... Η αλήθεια δεν αλλάζει... Η Ναταλία κι εγώ είμαστε εραστές χρόνια τώρα... Εδώ και καιρό ψάχναμε κάποιο θύμα να του φάμε λεφτά για να μπορέσουμε να ζήσουμε κι εμείς σαν άνθρωποι... Αλλά κανείς δεν ήταν πλούσιος όσο εσύ... Με το που σε είδα να την φιλάς τότε στο μπαρ, έψαξα για σένα... Όταν έμαθα ποιος είσαι, αποφασίσαμε να σου παίξουμε όλο αυτό το θέατρο για να σε ρίξουμε... Όπως και να το κάνουμε, κανένας γόης δεν αντιστέκεται σε ένα αγνό και άβγαλτο κοριτσάκι... Και, πίστεψέ με, η Ναταλίτσα ξέρει πολύ καλά να παίζει αυτό το ρόλο... του είπε πικρόχολα ο Μιχάλης.

-Λες ψέματα!! Του είπε έξαλλος ο Αλέξανδρος και προσγείωσε με δύναμη τη γροθιά του στο μάγουλο του Μιχάλη.

-Έχεις δίκιο να μη με πιστεύεις... Μια και το μωρό μου έπαιξε πολύ καλά το ρόλο του... του είπε ειρωνικά εκείνος.

-Σκάσε!! Του είπε έξαλλος ο Αλέξανδρος.

-Επειδή, βλέπω ότι δεν πείθεσαι, για ρίξε μια ματιά εδώ... του είπε ο Μιχάλης και του πέταξε μια φωτογραφία.

Ο Αλέξανδρος την πήρε στα χέρια του και την κοίταξε. Ένιωσε τα μηνίγγια του να τον σφυροκοπάνε ανελέητα από την έκπληξη και το σοκ. Δεν ήταν δυνατόν... Αυτή στη φωτογραφία που κοιμόταν γυμνή στην αγκαλιά του Μιχάλη δεν ήταν η Ναταλία του, η γυναίκα που θα παντρευόταν σε λίγες μέρες... Ένιωσε να ζαλίζεται. Το μυαλό του θόλωσε. Πέταξε τη φωτογραφία που τον έκαιγε και, αφού έφτυσε το Μιχάλη στο πρόσωπο, μπήκε στο αυτοκίνητο κι εξαφανίστηκε. Βλέποντάς τον ο Μιχάλης να εξαφανίζεται, σχημάτισε τον αριθμό της Έλενας και την κάλεσε.

-Έλα, της είπε αφού εκείνη το σήκωσε, το κόλπο έπιασε... Έγινε τόσο έξαλλος που δεν κατάλαβε ότι η φωτογραφία ήταν φτιαχτή κι ό,τι εσύ ήσουν σε αυτήν... Μάλλον, έρχεται να σε βρει τώρα... της είπε και το έκλεισε.

Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBCWhere stories live. Discover now