Σπίτι Έλενας - Λίγο μετά τη λιποθυμία της Ναταλίας...
Η Έλενα κοίταξε έκπληκτη τον Μιχάλη που προσπαθούσε μάταια να απαλύνει τον πόνο του από τα χτυπήματα του Αλέξανδρου. Πού στο καλό είχε μπλέξει πάλι και τον σάπισαν στο ξύλο; Μπορεί να μην τον συμπαθούσε καθόλου, αλλά, δυστυχώς της ήταν απαραίτητος για να κερδίσει πίσω τον Αλέξανδρο. Οπότε, έπρεπε να τον βοηθήσει, φροντίζοντάς του τα τραύματά του... Άσε που ήξερε να πηδάει καλά... Κι αυτό για την Έλενα ήταν το άλφα και το ωμέγα ενός άντρα...
-Τι έπαθες;;; τον ρώτησε.
-Πλακώθηκα με τον αγαπημένο σου... της είπε σκουπίζοντας το αίμα από τα χείλη του.
-Πλακώθηκες ή σε πλάκωσε; τον ρώτησε ειρωνικά.
-Μήπως θες να πλακώσω εγώ εσένα;;; της είπε επιθετικά ο Μιχάλης.
-Σιγά τα αίματα... τον ειρωνεύτηκε εκείνη. Πες μου τώρα, τι έγινε; τον ρώτησε με περιέργεια στη συνέχεια.
-Ο αγαπημένος σου μου επιτέθηκε επειδή ενημέρωσα τη γιαγιά της Ναταλίας ότι ο Αλέξανδρος μια μέρα πριν το γάμο την κεράτωσε μαζί σου... Κι επειδή η Ναταλία είναι έγκυος, ταράχτηκε και λιποθύμησε... Κι αυτός ο ηλίθιος μου επιτέθηκε και...
-Κάτσε... Τι είπες ότι είναι αυτή;;; τον διέκοψε η Έλενα.
-Έγκυος...
Η Έλενα δεν απάντησε παρά μόνο πιάστηκε από το χερούλι του καναπέ. Το μυαλό της έτρεξε πίσω, ένα χρόνο πριν... Τότε που έμαθε, εντελώς τυχαία, ότι αυτή η σιχαμένη ήταν έγκυος...
---------------------------
Ένα χρόνο πριν - Νύχτα γάμου - Ένας μήνας μετά
-Αλέξανδρε... Αίμα... Το παιδί μας... είπε η Ναταλία ξέπνοη καθώς το αίμα συνέχισε να βάφει κόκκινα τα ρούχα της.
Κρύος ιδρώτας ένιωσε να τον περιλούζει. Η Ναταλία βρισκόταν αιμόφυρτη στην αγκαλιά του. Η γυναίκα του και το παιδί του κινδύνευαν. Έσφιξε με λαχτάρα τη Ναταλία στην αγκαλιά του κι άρχισε να της αφήνει φιλιά στα μαλλιά.
-Ηρέμησε, καρδούλα μου... Είμαι εγώ εδώ... Όλα θα πάνε καλά...
-Το μωρό... Το μωρό μας... είπε η κοπέλα κρατώντας σφιχτά την κοιλιά της.
-Ηρέμησε, κοριτσάκι μου... Ηρέμησε, ψυχούλα μου... της είπε τρυφερά.
Η Έλενα έμεινε να τους κοιτάζει έκπληκτη χωρίς να μπορεί να πιστέψει στα αυτιά της. Ήταν αυτή η σιγανοπαπαδιά έγκυος; Δεν πρόλαβε να παντρευτεί τον Αλέξανδρο και τον τύλιξε με ένα παιδί; Ένα παιδί που θα τον έδενε μια για πάντα μαζί της; Πόσο τσούλα ήταν τελικά αυτή η χωριάτισσα; Έπιασε τον άντρα της να την απατάει και, μια μέρα μετά, του άνοιξε με μεγάλη ευκολία τα πόδια της;
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...