Ο Νίκος κοίταξε τον Αλέξανδρο που ήταν καρφωμένος στο παράθυρο και κοιτούσε έξω με ένα απλανές βλέμμα. Ήξερε από πρώτο χέρι ότι ο γάμος του φίλου του με την όμορφη σύζυγό του πήγαινε από το κακό στο χειρότερο όπως επίσης ήξερε ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το είχε ο Αλέξανδρος. Ενώ είχε αισθήματα για τη γυναίκα του, προτιμούσε να μην της το δείχνει, να την τσιτώνει όλη την ώρα και να κάνει να γίνεται φανερό ότι είχε ένα σωρό ερωμένες οι οποίες αναστέναζαν από ηδονή στα χέρια του. Τι να έκανε κι η Ναταλία; Από αντίδραση του έφερνε συνεχώς αντίρρηση, τον απέφευγε ερωτικά συνέχεια και του τόνιζε ότι το να κάνει έρωτα μαζί του ήταν απλώς μια αγγαρεία. Βαθιά μέσα του, βέβαια, ήξερε πως η κοπέλα ήταν τρελά ερωτευμένη με τον Αλέξανδρο. Κάθε πόρος του κορμιού της φώναζε το όνομά του. Αλλά αυτός ο βλάκας έκανε τα πάντα για να την απομακρύνει, γιατί δεν έριχνε τον εγωισμό του για να της πει τι νιώθει... Σηκώθηκε από τη θέση του και πλησίασε τον Αλέξανδρο.
-Άλεξ, με το να κάθεσαι να σκέφτεσαι κοιτώντας το παράθυρο, δε βγαίνει τίποτα... του είπε.
Εκείνος γύρισε και τον κοίταξε. Μαύροι κύκλοι είχαν σχηματιστεί κάτω από τα όμορφα μπλε μάτια του. Ήταν ολοφάνερο ότι δεν είχε κλείσει μάτι όλη τη νύχτα...
-Και τι θες να κάνω, Νίκο; ρώτησε κουρασμένα.
-Να της μιλήσεις, Άλεξ! Πες της πώς νιώθεις γι' αυτήν! Αφού πεθαίνεις μακριά της, γιατί βασανίζεις τον εαυτό σου και μαζί και τη Ναταλία;
-Γιατί εκείνη με σιχαίνεται, Νίκο! Πάω να την αγγίξω και απομακρύνεται! Χτες κάναμε έρωτα όλο το βράδυ, κοιμήθηκε μέσα στην αγκαλιά μου για πρώτη φορά από τη μέρα που παντρευτήκαμε, και σήμερα το πρωί ήταν ξανά η ίδια Ναταλία. Απόμακρη και ψυχρή! του απάντησε με ένταση ο Αλέξανδρος.
-Αλέξανδρε, τόσα χρόνια την ξέρεις... Πιστεύεις ότι μια γυναίκα σαν τη Ναταλία θα έκανε έρωτα με κάποιον που σιχαίνεται; Όταν την πρωτογνώρισες, εσύ ο ίδιος μου τόνισες ότι δεν είναι σαν τις άλλες, ότι είναι διαφορετική... Όταν αρχίσατε να βγαίνετε, ενώ ήθελες πολύ να την κάνεις δική σου, ο σεβασμός κι ο έρωτας που ένιωθες γι' αυτήν σε σταματούσαν... Όταν κάνατε για πρώτη φορά έρωτα, ήσουν ο πιο ευτυχισμένος άντρας στον κόσμο... Ποτέ δε σκέφτηκες πρόστυχα γι΄αυτήν...
-Τα ξέρω όλα αυτά, τι μου τα λες; ρώτησε με ένταση ο Αλέξανδρος.
-Για να καταλάβεις ότι αγαπιέστε! Καιρός είναι να αφήσεις τα πείσματα και τις γκόμενες στην άκρη και να πλησιάσεις τη γυναίκα σου, πριν φύγει μια για πάντα από τη ζωή σου! του απάντησε ο Νίκος.
YOU ARE READING
Καταιγίδα ο έρωτας...AUBGRBC
Romance"Παράτησα τα όνειρά μου για σένα, Αλέξανδρε... Σ' αγάπησα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο... Ακόμα σε αγαπάω... Δε θα αγαπήσω ποτέ κανέναν άλλον σαν εσένα... Αλλά αυτός ο γάμος πρέπει να τελειώσει... Κάνουμε κακό ο ένας στον άλλον..." Αυτά είπε η Ναταλ...