- Öyle ehemmiyetli fakat ne zordur Ali, "vardır bir bildiği" diyebilmek. Kalıyorsa sabahlara, kadeh kadeh uykusuzlukla, "vardır bir boşluğu", yakıyorsa sigarasını peş peşe ve içiyorsa içli içli, "vardır bir söndüğü" ve konuşuyorsa haddinden fazla, "vardır bir sustuğu" diyebilmek. Sen geceleri yazarsın, gece yazana "yazsın" derim ben, vardır bir kaldığı, bir sevdiği. Ve giden gitsin, vardır bir bildiği...
Çok ilginçtir, o sabah kalktığımda güneş yine tepedeydi...
Hayat devam ediyor sevgili okur. Tutulup kaldığınız her hatırada, sıkıştırıyor kara defterlerin kapaklarını elinize ve fırlatıp atıyor bi'kenara, bağlanıp vurulduğunuz her zincirde, çarpıyor demir parmaklıkları yüzünüze, kapatıyor bütün kapıları ve siz hiç yokmuşsunuz gibi devam ediyor. En fenası, kalamıyorsunuz da yerinizde, farkında bile olmadan nefes almaya devam ediyorsunuz ve sizi de peşinden sürüklüyor.
Ah güzel tutsaklıklar, çürük zincirler! Geride kalanlarımızdan, geri de kalamıyoruz hayattan...
- Bazen kaçmak iyidir Ali, teslim etmemek yüreğini kimselere. Sevdalar bir derin mahzen, birini birine kapatan. Korkutuyor, üzüyor ama aynı anda özgür bırakıyor aslında ayrılıklar...
Elbet doğacağız dostlar. Böyle vakitlerde içimizdeki Hira'ya sığınacağız ve düşeceğiz sahrayı örtünmüş yüreğimize, ulu fidanlara gebe minik yağmur damlalarıyla. Umutlarımıza yuva yapacak güvercinler, ağlarla kaplayacak ağlayışlarımızı örümcekler ve dik bir tepeden salına salına inecek, yine koluna gireceğiz hayatın. Geride bıraktığımız her güzel duygudan, bu kez birer çift alacağız gemimize, baltalar vuracağız nefretlere ve tenimiz yanmayacak ateşler arasında, uyanacağız kurtlu bir rüyadan, bir balığın karnından çıkar gibi yeniden doğacağız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZLEŞME
Short Story"Bazı yaralar sâdıktır yarınlara..." Kaybedenlere yazıldı bu kitap, yarım kalanlara, eksik bırakılanlara, düşenlere, düşürülenlere, düşleri kırılan ama içinde bi'yerlerde hâlâ o deli çocuğu yaşatanlara; ve ölüme, koyu bir sitem gibi, e...