► Kelime Sayısı: 3107
►Anlatan Karakter: Leoris
► Irkı: İnsan
Zaman artık çok daha hızlı geçiyor gibi hissediyordum. Bu içimi zaten baskın olan korkunun altında daha da eziyordu. Yanımdaki Kaspar'a güvenim tam olsa da zamanın baskısı çok ağırdı ve hala eskisi gibi hissetmekten alıkoyamıyordum benliğimi.
Güneş ışığını oraya denk getirmemiz için binayı çevirmemiz şarttı...
Kapıdan hızlıca girdik. İçeride dört iskelet vardı. Kaspar mızrağını sağdan sola doğru hızlıca savurdu ve tüm iskeletleri ikiye böldü. Odaların nasıl olduğuna dikkat dahi etmeden içlerinden geçip geçip gidiyorduk.
En sonunda geniş bir odaya çıktık. Oda, ikinci kattaki heykel iskeletin odası ile çok benzerdi. Ancak tek farkı yuvarlak şeklindeydi. Biz daha etrafa bakınırken hemen karşımızda kalan duvar titredi ve büyük bir gürültü ile yıkıldı.
İki elinde birer kılıç olan bir iskelet bize doğrudan baktı. Boyu bizim kadardı ancak aurası odanın bir ucundan diğer ucuna yayılıyordu. İleriye doğru bir anda atıldığında Kaspar ile aynı anda geriye atıldık.
Kaspar, bir anda yerden buzdan dikenler çıkardı. Ancak iskelet etrafında serice dönerek tüm hepsini parçaladı. Ardından tekrardan bize doğru atılarak kılıcını inanılmaz çevik bir biçimde savurdu. Kaspar, ilk kılıcı mızrağı ile engellese de onun hemen ardından gelen ikinci kılıç ilk kılıca vurarak ona destek oldu ve Kaspar buradan zararlı çıktı.
Yinede ikisinin de sabit olmasından yararlanarak ileriye atıldım ve hançerimi savurdum. Bir anda ikinci kılıcı çekip doğrudan boğazıma savurdu ama bunu anlayabilecek durumdaydım. Kafamı geriye çektim ve kılıç önümden hızlıca geçip gitti. Ama tahmin etmediğim bir şey oldu ve kılıç doğrudan hançerime vurdu. Benimle dikkati dağılan iskelete, Kaspar yerden tekrardan diken çıkararak bir saldırıda bulunmayı denedi ama iskelet kıvrak bir ayak hareketi ile tüm buzların etrafından çıkmasını sağladı.
Etrafında bir anda tekrardan döndü. Tüm buz parçaları havaya savruldu, hançerime vuran ikinci kılıç ile geriye doğru devrildim. Mızrağına inen üçüncü şiddetli darbeyi de kaldıramayan Kaspar geri çekildi. Tek iskelet ikimizi de püskürtüyordu.
Kaspar: Anladığın dilden konuşalım o halde. Bir melezin aklını sorgulamak çok yanlıştı zavallı iskelet. Silahlarımı büyü ile yaratan ve onları kaslarımla kullanan bir büyücü savaşçı meleziyim. Leoris, yanlışlıkla yoluna çıkmak istemem, geri çekil.
Onaylayarak geriye çekildim. Zaten pekte işime gelen bir mücadele olmayacağı kesindi. Kaspar'ın mızrağı bir anda kıvrılarak bir şekil aldı ve çift taraflı bir kılıç oldu. Kaspar buzu ortadan kırdı ve iskeletin kılıçlarına benzer bir ikili kılıca sahip oldu.
İskelet bunu gördüğünde bir anda saldırıya geçti. Sağ elindeki kılıcı Kaspar'a alttan, sol elindeki kılıcı ise doğrudan boğazına savuruyordu. Kaspar ikisini de seri bir biçimde engelledi. Ancak iskeletin kılıçları, iskeletin alevden kemikleri dolayısıyla ısınmıştı. Kaspar'ın kılıçlarıyla temas ettiğinde, Kaspar'ın kılıçları erimeye başladı.
Bu Kaspar'ı geride görmeme sebep olmuştu ancak, o bunu gördüğünde sırıttı. Geriye atıldı. Ardından kılıçlarını saldırı durumuna aldı. Hızlıca atıldı ve tam atılırken sol elinde bir ışık büyüsü yaratarak doğrudan ileriye attı. Kafamı çevirdim ve ışık bir anda patladı.
Kaspar, sağ elindeki kılıcı alttan savurarak sahte bir saldırı yaptı. Sol elindeki kılıcı doğrudan iskeletin kafasına doğru savurdu. Sol elindeki kılıç iskeletin kılıcı ile çarpışınca Kaspar bir anda kendi kılıcını delice itmeye başladı ve iskeletin sıcak kılıcı Kaspar'ın kılıcını bir anda ikiye böldü. İskelet, bunu beklemiyordu. Kılıcın ön kısmı yere düşse de kılıcın geriye kalan kısmı böylece iskeletin kafasına, iskeletin kılıcını aşarak yaklaşmıştı. Yinede koptuğu için keskinliğini kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|| Kule φ Yedi Dünya ||
FantasíaUratha İkinci adıyla, cennet. Her yıl on iki özel savaşçı, Kule'ye girmek amacıyla seçilir. Büyücüler, okçular, savaşçılar. Elfler, orklar, insanlar. Herhangi bir farklılık gözetmeksizin, Yedi Dünya Kulesine, zirveye tırmanmak için seçilirler. Dev b...