Pénteken unottan zombi módjára járkáltam az iskolában, most először sikerült rávennem Rattét, hogy maradjon otthon. Ja, amíg angolon, meg nem láttam, hogy valami beoson a nyitott ablakon. Azonnal felpattantam és Mr. Wislo engedélye nélkül bezártam az ablakot miközben a patkányt a pulcsim zsebébe gyömöszöltem.
- Ms. Young meg tudhatnám mit csinál?
- Bocsánat tanár úr, csak kezdett kicsit hűvös lenni idebent. - mondtam mosolyogva és gyorsan visszaültem a helyemre.
- Megint beszökött? - kérdezte Hall.
- Igen. De hogy a fenébe jut ki a házból?!
- Ms. Young óhajt felelni Guliverből? - mondta nálam is unottabb hangon Mr. Wislo.
- Nem...
- Akkor fogja be a száját.
Amint megszólalt a csengő kiviharoztam az osztályból, kinyitottam a szekrényem és betettem Rattét.
- Te meg mit keresel itt? - sziszegtem a fogaim között. - Néha olyan jó lenne, ha tudnál beszélni!
Én tudok beszélni.
- Váá! - hőköltem hátra.
Illetve ti ezt telepátiának mondanátok.
- Te...
Igen, beszélek, de csak az elmédben.
- Megőrültem?
Már eddig is az voltál, bocs, nem hagyhattam ki! Nem dehogyis, csak eddig nem hallottad, ha mondok valamit. Mivel féltél a káosztól. Én pedig káoszból vagyok megalkotva.
- Aha... És ennek pontosan mi köze van a káoszhoz?
Rengeteg Izzy, ha nem tudod irányítani az erőd nem hallasz, azért nem hallottál az elmúlt öt napban, ezért teremtett, formált meg engem Erisz.
- Szuper... Akkor megtennéd, hogy nem járkálsz be a sulimba többet, imádlak, de egyre több borsot törsz az orrom alá. - amúgy tényleg imádom ezt a patkányt, az elmúlt pár napban nagyon megszerettem, legalább annyira mint a Léthést.
Ahogy parancsolja úrnőm.
- Te meg kivel beszélsz?!
Becsaptam a szekrény ajtaját és Bredhez fordultam.
- Senkivel. - mosolyodtam el.
Ó, persze senkihez. Aha, tagadj csak le én nem is létezem!
- Aha... - vonta fel az egyik szemöldökét Bred. - Egyre furább vagy.
- Ezt bóknak veszem.
Bred szeme pimaszul felvillant.
- Mit szólnál egy kis lógáshoz? - kérdezte.
- De Mr. Palmer... - mondtam, de tagadni sem tudtam, hogy örülök az ötletnek.
- Csak a tz-ről maradunk le. - legyintett.Elmosolyodtam és végig pillantottam a folyosón.
- Jó. Menjünk. - mondtam. - De kell a cuccom.
- Siess.
Bementem a terembe és felkaptam a táskám. Majd visszamentem a szekrényhez és kinyitottam Rattenek.
A patkány beleugrott, majd bezártam a szekrényt, felvettem a kabátom és Breddel végig mentünk a hosszú folyosón. A porta ablaka előtt guggolva másztunk végig, majd amilyen gyorsan csak tudtunk elhagytuk a suli területét.
ESTÁS LEYENDO
Kém a félvértáborban (BEFEJEZETT / Javítás alatt)
FantasíaIsabell Young, rég halottnak kéne lennie, igen, hamár megölték ez lenne természetes nem? Izzyt felbérelik, a legnehezebb feladatra, amihez lehet, hogy még ő sem lesz elég erős, hogy végre hajtsa, hiszen el kell intéznie négy félistent... A karakter...