Csak bámultam az előttem álló Brendon Stirlinget. A Rendet. A nagy betűs RENDET! Ha nem az előbb gyógyított volna meg, soha sem hittem volna, hogy ez a gyerek, aki a legnagyobb káoszt képes maga körül teremteni, pusztán egyetlen egy mondatával. A REND. Ráadásul Apolló fia! Azé a beképzeld szoknya pecéré... Fura, hogy Bred annyira nem beképzelt, mondjuk az anyja és az apja egyaránt színész. Teljesen normális, hogy ő nem jár színjátszásra. Ez általában így szokott lenni.
Hogy mi zavart?
Hogy én a káosz vagyok. Ő meg az ellentétem. És hát... tudjuk mi van / volt Hallievel és Edel. A Tűzzel és a Vízzel.
- Te vagy a Rend. - nyögtem ki. Inkább magamnak magyarázva.
- Te meg a Káosz. Legalábbis, a felhasználója. - mondta féloldalas mosollyal. - Hogy pont miattad kellett New Yorkba jönnöm...
- Már bocs. - álltam fel. - Hogy érted, hogy értem kellett jönnöd?
- Nyugi, nem azért, mert eltalált Cupido nyila. - jött vissza a szokásos idegesítő énje.- Hogy pontosak legyünk. Azt Annie hiszi. - feleltem. - Odáig van érted. - forgattam undorodva a szemeimet.
- Mint a legtöbb lány. - felelte halálos unalommal.
- Még mindig nem válaszoltál a kérdésemre. - álltam meg előtte.
Edmundhoz képest, vagy fél fejjel magasabb volt.
- Az egyik Rend őre felkeresett körülbelül három hónapja. Azzal, hogy megtalálta a tökéletes személyt, de ha innen kezdtem, sok mindent nem fogsz érteni. Tehát kezdjük sorjában. Elmondom én a saját múltamat, majd te a tiedet, végül is már nem vagy élet veszélyben. Áll az alku? - nyújtotta a kezét.
- Áll. - ráztam vele kezet.
- Remek. Ott egy pad cowgirl.
Ledobtuk a padra magunkat. Felhúztam az egyik lábam és Bred felé fordultam a teljes törzsemmel.
- Hallgatlak. - mondtam élesen.
- Anyám mióta az eszemet tudom, azt táplálta belém, hogy az apám egy jó ember, egy tehetségtelen költő, de jó ember. Anyukám szinte mindig elvitt a forgatásaira. Én voltam a híres Avril Stirling aranyos fiacskája aki egy két hetes kapcsolat gyümölcseként született meg. Mindig dühített, hogy nem figyeltek rám. Ezért többnyire, idegesítettem őket, kisebb tréfákkal, mondatokkal, egy két filmből idézet az előző mondathoz jól illő beszólással.... Utálom, ha nem figyelnek rám. - szóval ezért akadt ki a gyrososnál, kicsit elvoltam foglalva a kajámmal.... - Mint minden gyerekkel velem is történtek furcsa dolgok. Tanárok változtak át a szemem előtt. Anyukám nem egyszer vett ki azért egy-egy iskolából, mert megsértődött az egyik tanárra. A hírneve ekkor kezdett el lerombolódni. A sajtó úgy tudta, hogy a színésznőnek nem szimpatikusak a tanárok. Félig meddig igaza is volt. Néha nekem is úgy tűnt. De anyukám mindig hamarabb észre vette a szörnyeket, mint én. Az az eset amit meséltem neked... Egy őrt megszállta valami. Sok olyan ember van akit a káosz átformál. Azoknak különleges képessége van megtalálni engem. Mind megakarnak ölni. Nem hiába mondtam, hogy vonzom a káoszt. Az esetből mint mondtam, per lett és apámhoz, Apollóhoz kerültem. Utólag jöttem rá, hogy azt az őrt ő irányította rám. Mivel 11 évesen el akart vinni anyától egy nyár erejéig, hogy elvigyen egy táborba és kiképezzen engem. Csak két évet csúszott vele. Az alatt a hat hónap alatt megtanított mindenre. Több ezer idióta könyvet hozott mindben a Rendről szövegeltek. De apám verziója jobban tetszik. A fiai és lányai egy része egészen az ókortól kezdve harcolt a káosz ellen. De míg több évszázadon át, azok a "Rend őrök" azon versengtek, hogy kiirtsák a Káoszt, nem jöttek rá, hogy valójában sosem szabadulhatnak tőle. A második világháború idején fedezték fel, hogy nem kell megölni ahhoz a káosz sújtottat, hogy felszabadítsák. De nem volt kinn kipróbálni. Ráadásul nem született Apollónak több rend erővel rendelkező gyermeke sem. Aztán... aztán sok év után megszülettem én. Apám rengetegszer beszélt egy lányról, akiben a káosz lakozik. Mindig vártam, hogy találkozhassak vele. De most, hogy megismertem... - mért végig gúnyos fejjel. - Az elmúlt egy és fél évem, nehéz volt. Apám azt a feladatot szánta, amit a többi rendel bíró gyermekének is. Több millió lélek jött el hozzám. De én alkut kötöttem velük. A legtöbbjük a Rend őrei közé tartoztak. Amikor meghaltak, mint kiderült a káosz foltként ott ragadt a lelkükön. Az egyik őr, nyár vége fele állított be hozzám, azzal, hogy talált egy érdekes lányt. Az árny furcsának találta, hogy látod őt.
BINABASA MO ANG
Kém a félvértáborban (BEFEJEZETT / Javítás alatt)
FantasyIsabell Young, rég halottnak kéne lennie, igen, hamár megölték ez lenne természetes nem? Izzyt felbérelik, a legnehezebb feladatra, amihez lehet, hogy még ő sem lesz elég erős, hogy végre hajtsa, hiszen el kell intéznie négy félistent... A karakter...