Csendben ültem a vonaton. Edmund idegesen dobolt a lábával. A kalauz elment mellettünk, odaadtuk a jegyeket, a férfi rányomott egy pecsétet, majd tovább sétált.
- Na jó. - állt fel Hall - Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én mindjárt éhen halok! Leléptem előre a kajás kocsiba.
- Várj meg. - keltem fel én is.
- Hé. Itt ne hagyatok! - pattant fel Edmund is.
- Mi van csak nem megijedtünk a kígyónőtől? - kérdeztem gúnyos mosollyal.
- Nem! - ellenkezett, de láttam rajta, hogy kicsit igen.Hall olyan gyorsan rohant az étkező kocsi felé, hogy szerintem a maratonon is indulhatna.
- Ez, hogy lehet ennyire gyors? - lihegtem Edmund mellett.- Úgy, hogy éhes.
Amikor Halliet utol értük, felváltva tömte magába, meg a hátizsákjába a különféle kajákat.
- Ez ingyenes? - kérdeztem.
- Dehogyis. De ameddig nem figyelnek nyúlj le mindent. - vágta rá a lány.Edmund a pincéreket figyelte nehogy idejöjjön valamelyik. Az igazat megvallva, ugyanazt csináltam, mint Hallie. Teletömtem a táskámat fánkkal, sütikkel, pár croissannal és egy almával.
- Almát? - tartottam Edmund elé.- Jaj, csak nem megmérgezted?! - hülyéskedett Ed.
Felnevettem és beleharaptam.
Finom édes volt. Reméljük nem mérgezett mint a Hófehérkében.Egy furcsa hangot hallottam valahonnan elölről.
- Ti is hallottátok? - fordultam vissza.- Mit? - kérdezett vissza Ed.
A vállam mögött hátra pillantottam. A pincéreket leszámítva semmi gyanúsat nem láttam. Lehet, hogy megúsztuk...
Az egyik pincér felpattant és dühösen elkezdett kiabálni a másikkal. A légkör feszült lett. A két férfi összeverekedett.
- Mi a...? - döbbent le Edmund.
Letette a kezében lévő sütiket és odasétált a két pincérhez, kedvesen megkérdezte minden rendben van-e.
Hallel összenéztünk.
- Neked nem... - kezdtem.
- Gyanús valami? - fejezte be a mondatomat. - De. Nem is kicsit.Az étkezőben egy kisebb tömeg kezdett összegyűlni. A férfiak, valahogy furcsán viselkedtek.
- Hol van Ed? - forgatta a fejét Hall.- Oda nézte, ahol a két pincér vitatkozott. Ed egyszerűen köddé vált!
- Te látod valahol? - vizslattam a tömeget.
- Nem!
- Valami nagyon nem stimmel. - motyogtam és a pincérekhez futottam.
- Hé! - a férfiak észre sem vettek, elvoltak a vitájukkal, felemeltem a kezeimet és közéjük fészkelődtem, hogy szét tudjam őket választani egymástól, két kéz a mellkasomhoz ért, majd a földön kötöttem ki.Ezek el löktek!
- Izzy jól vagy? - segített fel Hall.- Attól el tekintve, hogy a földre löktek igen. De hol van... -mozgattam meg a bal karom, voltam olyan ügyes, hogy ráestem.
A következő pillanatban a centrifugális erő a földhöz préselt mindenkit. A szerelvény kerekei éles hangon csikorogtak.
- A vészfék!. - mondta valamelyik pincér.A szörnyű fém hang egyszer csak megszűnt, megálltunk.
Hallievel felálltunk és az ablakhoz rohantunk. Egy magányos lámpa állt az út és a sínek között.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kém a félvértáborban (BEFEJEZETT / Javítás alatt)
FantasiIsabell Young, rég halottnak kéne lennie, igen, hamár megölték ez lenne természetes nem? Izzyt felbérelik, a legnehezebb feladatra, amihez lehet, hogy még ő sem lesz elég erős, hogy végre hajtsa, hiszen el kell intéznie négy félistent... A karakter...